کد خبر: ۶۱۴۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۷

تعجب یک اصولگرا از اظهارات رضا خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با ابراز تعجب از سخنان اخیر «محمدرضا خاتمی» این اظهارات را «قیاس به نفس خاتمی» دانست. پیش از این «محمدرضا خاتمی» دبیرکل سابق جبهه مشارکت در گفت‌وگویی، نقد اصولگرایان به دولت نهم را «جنگ بر سرقدرت» و نقد اصلاح‌طلبان به دولت را «نقدی اصولی با هدف اصلاح امور» بیان کرده بود.

این در حالی است که «سیدابوالقاسم رئوفیان» عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری (ائتلاف گروه‌های جناح راست سنتی) در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با رد این سخنان، اظهار داشت: این برخی اصلاح‌طلبان و از جمله خود آقای رضا خاتمی هستند که برای بازگشت به قدرت، دولت را نقد می‌کنند و ایشان با این سخنان قیاس به نفس کرده‌اند.

وی ادامه داد: اصولگرایان متعقد به مبانی اصولگرایی هستند و مبانی اصولگرایی هم تمام شخصیت‌های این جریان را از انتقاد با هدف کسب قدرت نهی می‌کند.

رئوفیان گفت: نقد اصولگرایان به دولت نهم، بیان نکات مثبت و نقاط ضعف به صورت همزمان و باز شمردن کامیابی‌های دولت وعدم توفیق در برخی امور و بیان سره از ناسره است و دستیابی به این هدف نمی‌تواند ناشی از جنگ قدرت باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه «ما همراهان و حامیان منتقد دولت نهم هستیم»، اظهار داشت: تخریب دولت جایز نیست اما این مساله بدان معنا نیست که ما نقاط ضعف را در کنار نقاط قوت بازگو نکنیم و نسبت به برخی کاستی‌های احتمالی هشدار ندهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین