کد خبر: ۶۱۵۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۵
دبیرکل انجمن بازار:

اختلاف‌افکنان اصولگرا از گذشته عبرت بگیرند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «احمد کریمی اصفهانی» دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با تاکید بر این مساله که «اصولگرایان برای موفقیت باید به وحدت دست یابند»، اظهار داشت: آن دسته از افراد و جریاناتی که در میان اصولگرایان اختلاف ایجاد می‌کنند، از گذشته عبرت بگیرند و دست از تکرار اقدامات خود بردارند. 

وی در خصوص سخنان «حبیب‌الله عسگراولادی» دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری مبنی بر اینکه «آنهایی که ائتلاف اصولگرایان را برهم زدند، باید از خدا طلب بخشش کنند»، به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: هدف کلی جریان اصولگرا وحدت است اما در بعضی مقاطع، برخی افراد به دلایل مختلف از جمله سهم‌خواهی و قدرت طلبی، ائتلاف و اتحاد اصولگرایان را به نفع خودشان برهم می‌زنند. 

کریمی با بیان اینکه «این رفتارها نه تنها به ضرر مجموعه اصولگرایان بلکه به ضرر خود جریان اختلاف‌افکن است»، اظهار داشت: دلیلی وجود ندارد برروی اسامی آنهایی که در میان اصولگرایان تفرقه ایجاد می‌کنند، انگشت بگذاریم اما ضمیر مرجع خود را پیدا می‌کند. 

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: آنهایی که مخاطب سخنان آقای عسگراولادی هستند، مطلب را دریافت کرده‌اند لذا باید توجه کنند که در آینده دیگر مسائل قبلی را تکرار نکنند. 

وی تاکید کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری نهایت سعی و تلاش خود را برای ایجاد وحدت میان اصولگرایان انجام می‌دهد و امیدوار است تا این هدف در انتخابات مجلس هشتم تحقق یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین