کد خبر: ۶۱۵۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۵
دبیرکل انجمن بازار:

اختلاف‌افکنان اصولگرا از گذشته عبرت بگیرند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «احمد کریمی اصفهانی» دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با تاکید بر این مساله که «اصولگرایان برای موفقیت باید به وحدت دست یابند»، اظهار داشت: آن دسته از افراد و جریاناتی که در میان اصولگرایان اختلاف ایجاد می‌کنند، از گذشته عبرت بگیرند و دست از تکرار اقدامات خود بردارند. 

وی در خصوص سخنان «حبیب‌الله عسگراولادی» دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری مبنی بر اینکه «آنهایی که ائتلاف اصولگرایان را برهم زدند، باید از خدا طلب بخشش کنند»، به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: هدف کلی جریان اصولگرا وحدت است اما در بعضی مقاطع، برخی افراد به دلایل مختلف از جمله سهم‌خواهی و قدرت طلبی، ائتلاف و اتحاد اصولگرایان را به نفع خودشان برهم می‌زنند. 

کریمی با بیان اینکه «این رفتارها نه تنها به ضرر مجموعه اصولگرایان بلکه به ضرر خود جریان اختلاف‌افکن است»، اظهار داشت: دلیلی وجود ندارد برروی اسامی آنهایی که در میان اصولگرایان تفرقه ایجاد می‌کنند، انگشت بگذاریم اما ضمیر مرجع خود را پیدا می‌کند. 

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: آنهایی که مخاطب سخنان آقای عسگراولادی هستند، مطلب را دریافت کرده‌اند لذا باید توجه کنند که در آینده دیگر مسائل قبلی را تکرار نکنند. 

وی تاکید کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری نهایت سعی و تلاش خود را برای ایجاد وحدت میان اصولگرایان انجام می‌دهد و امیدوار است تا این هدف در انتخابات مجلس هشتم تحقق یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین