کد خبر: ۶۱۵۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

ستاره های «عصر جدید» کجا رفته اند؟

تقریباً سه ماه از پایان مسابقه «عصر جدید» و رقابت فینالیست‌های آن گذشته است. بعضی از استعدادهای این مسابقه موفق شدند با حمایت شبکه سه در قاب تلویزیون دیده شوند و بعضی از آنان هم پا به صحنه تئاتر گذاشته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

تعداد زیادی از شرکت‌کننده‌ها هم این روزها در حالی که نسبت به قبل چهره‌هایی شناخته‌شده به حساب می‌آیند اما همچنان مشغول اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه مهارت و استعداد خاص خود هستند.

قهرمان در «چهل‌چراغ»

فاطمه عبادی نفر اول «عصر جدید»، جزو استعدادهایی بود که خیلی زود نتیجه درخشش در مسابقه را دریافت کرد و احسان علیخانی در همان برنامه اعلام برندگان، وعده حضور و اجرای این هنرمند در یک برنامه تلویزیونی را به مخاطبان داد. اواخر شهریور بود که همزمان با اوایل ماه محرم برنامه «چهل چراغ» با اجرای مجتبی امینی از شبکه سه روی آنتن رفت و فاطمه عبادی در این برنامه که همچنان در حال پخش است، به عنوان تصویرگر حضور دارد.

ستاره های «عصر جدید» کجا رفته اند؟

او با استفاده‌ از نقاشی‌های شنی خود، موضوعات مرتبط با عاشورا را به تصویر می‌کشد.

پارسا و علی قمی وسط «میدون»

مسابقه استعدادیابی «میدون» برای خواننده نوجوان «عصر جدید» و قهوه‌چی معروف آن فرصتی برای دیده شدن فراهم کرد. پارسا خائف در اولین فعالیت رسمی خود در زمینه خوانندگی، تیتراژ ابتدایی این مسابقه استعدادیابی را که آخر هفته‌ها پخش می‌شود، خوانده است. البته سبک سنتی این قطعه چندان با فضای رقابتی و هیجانی یک مسابقه همخوانی ندارد و شاید بهتر بود صدای این خواننده نوجوان در قالب برنامه دیگری شنیده می‌شد.

شاید زمانی که علی جعفری معروف به علی قمی در «عصر جدید» حاضر شد، کسی فکر نمی‌کرد او رأی مردمی را کسب و نظر داوران را جلب کند، چه برسد به این که بعد از این مسابقه در برنامه‌ تلویزیونی دیده شود اما نه تنها با رأی مردم توانست جزو برندگان آرای مردمی باشد، بلکه در مسابقه «میدون» حضور دارد!

حضور او در این مسابقه کارکرد خاصی ندارد و بیشتر برای جذابیت و تنوع، لحظاتی در «میدون» دیده می‌شود و گاهی چای می‌آورد!

ورود به عرصه بازیگری

فاطمه رادمنش یکی از استعدادهای بازیگری مسابقه «عصر جدید» بود. او در اجرایی که داشت، نقش مادر یک شهید را ایفا کرد که به علت اجرای تأثیرگذار و احساسی‌اش توانست تماشاگران و داوران را تحت‌تأثیر قرار دهد. او در اولین فعالیت رسمی خود در حوزه بازیگری، در تله‌فیلم پلیسی «ایکس ری» ساخته سروش محمدزاده، در نقش یک شخصیت پلیس بازی کرده و قرار بوده شب گذشته برای اولین‌بار با این تله‌فیلم در تلویزیون دیده شود.

محمد زارع و کیا رکنی هم اگرچه به عنوان استعداد بازیگری در «عصر جدید» حضور نداشتند، اما با اجرای یک تئاتر پا به این عرصه گذاشته‌اند. آن‌ها این روزها مشغول اجرای نمایش «مهلت» به کارگردانی محمد رئیسی هستند.

منتالیست و نینجاها

سعید فتحی روشن و دختران نینجا هم جزو استعدادهای محبوب «عصر جدید» بودند و به ترتیب رتبه چهارم و پنجم را کسب کردند. فعلاً هیچ خبر تازه‌ای درباره فعالیت‌های این دو فینالیست منتشر نشده است. طبق آن چه در «عصر جدید» اعلام شد، قرار بود باشگاهی با امکانات بیشتر و البته امن‌تر، در اختیار این گروه گذاشته شود اما هنوز خبر جدیدی درباره این وعده منتشر نشده است. از سعید فتحی روشن هم فعلا خبر خاصی نیست اما او در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده مشغول برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های تازه مانند برنامه‌های تلویزیونی جدید و اجرا در شهرهای مختلف است.

سربازان وطن، شکوفه عزیزی و دیگران غیر از فینالیست‌ها، چند شرکت‌کننده دیگر در «عصر جدید» حضور داشتند که اجراهای خوبی داشتند و نظر مردم و داوران را هم جلب کردند اما رقبای سرسخت اجازه ندادند که آن‌ها به مرحله فینال راه پیدا کنند و از دور مسابقه حذف شدند. شرکت‌کنندگانی مانند سربازان وطن، کارزان و عبدالباسط، گروه ریکو و زهرا بیرامی در حیطه استعداد خود مشغول اجرا هستند، ساسان پرکان همچنان همراه گروه «پسران خورشید» است، هنوز از برنامه‌ عروسکی که شکوفه عزیزی قرار بود در شبکه استانی فارس اجرا کند، خبری نشده است. باید مدتی دیگر صبر کنیم تا ببینیم وعده‌ها عملی خواهد شد یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین