کد خبر: ۶۱۵۵۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷

اظهارات بازیکنان ایران درباره بازی با کامبوج و حضور زنان در ورزشگاه

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که زنان بتوانند در بازی‌های لیگ برتر هم در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد محمدی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی پر گل ایران برابر کامبوج اظهار کرد: خدا را بابت این برد شکر می‌کنم. همچنین از کادر فنی تشکر می‌کنم که من را به تیم ملی دعوت کردند. برای ما مهم نبود حریف چه تیمی است و تلاش کردیم و خدا را شکر توانستیم برنده شویم.

او درباره بازی کردن همراه برادرش در تیم ملی هم، گفت: خیلی دوست داشتیم با هم در تیم ملی باشیم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و الان خیلی خوشحال هستم.

اظهارات بازیکنان ایران درباره بازی با کامبوج و حضور زنان در ورزشگاه

محمدی درباره حضور بانوان در ورزشگاه هم بیان کرد: خیلی خوشحال شدم. اتفاقا مادر سیاوش یزدانی را هم در ورزشگاه دیدم. حضور بانوان خیلی اتفاق خوبی بود. امیدوارم در بازی‌های لیگ هم حضور داشته باشند و تیم‌هایشان را تشویق کنند.

مهاجم تیم ملی درباره بازی با بحرین هم توضیح داد: بحرین تیم خیلی خوبی است و امیدوارم با نتیجه خوب دل مردم را شاد کنیم.

میلاد محمدی: از گلزنی برادرم خوشحال شدم

میلاد محمدی، مدافه تیم ملیفوتبال ایارن بعد از پیروزی ۱۴ بر صفر برابر کامبوج بیان کرد: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم برنده شویم. ما به همه حریفان احترام می‌گذاریم. بازی به بازی با تمرکز به زمین می‌رویم تا نتیجه خوبی بگیریم و مردم کشور را خوشحال کنیم. الان هم باید برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

او درباره گلزنی برادرش، مهرداد محمدی در این دیدار هم اظهار کرد: خیلی خوشحال شدم چون بازی اولش در تیم ملی بود.

محمدی درباره حضور زنان در ورزشگاه هم، گفت: خدا را شکر که خانم‌ها هم توانستند به ورزشگاه بیایند. این خیلی مهم بود که خانم‌ ها هم بیایند. امروز هم ۱۴ گل زدیم و خوشحال‌شان کردیم.

او درباره بازی با بحرین هم بیان کرد: فکر می‌کنم بازی سختی باشد چون هم تیم خوبی است و هم در زمین آن‌ها بازی می‌کنیم. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

کنعانی‌زادگان: حضور خانواده‌های بازیکنان در ورزشگاه انگیزه‌ها را بیشتر کرد

محمد حسین گنعانی‌زادگان، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی ۱۴ بر صفر برابر کامبوج اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. از بانوان عزیز و خانواده‌ها که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. خانواده‌های کل بازیکنان توانستند به ورزشگاه بیایند. این انگیزه خیلی خوبی برای تک تک بازیکنان بود. نه توهینی شد و نه بد و بیراهی گفتند. خدا را شکر همه چیز عالی بود. ان‌شاءالله در بازی‌های لیگ هم این اتفاق بیفتد.

او درباره گلش هم، گفت: خدا را شکر همه کمک کردند و من فقط توپ را به گل تبدیل کردم. ما برای رکوردزنی به زمین نرفته بودیم. برای همه حریفان احترام قائلیم و با تمرکز و قدرت به زمین می‌رویم.

مدافع تیم ملی درباره بازی با بحرین هم بیان کرد: بازی به بازی جلو می‌رویم. ان‌شاءالله تیم بحرین را هم آنالیز می‌کنند و الان شناخت کافی از آن‌ها نداریم.

نظر علی کریمی درباره حضور بانوان در ورزشگاه

علی کریمی،‌ بازیکن تیم‌ملی پس از پیروزی ۱۴ بر صفر ایران مقابل کامبوج اظهار کرد: امروز صحنه لذت‌بخشی در ورزشگاه دیدیم. خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم تا گام محکمی برای صعود به جام‌جهانی برداشتیم.

او افزود: حضور خواهران عزیزم در این بازی باعث دلگرمی ما بود و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

دژاگه: کی‌روش شیوه خودش را داشت، ویلموتس هم مربی بزرگی است

اشکان دژاگه پس از پیروزی ایران مقابل کامبوج درباره حضور بانوان در ورزشگاه اظهار کرد: خدا را شاکریم که این اتفاق رخ داد و تیم ملی هم توانست آن‌ها را خوشحال کند. آن‌ها بازی خوبی را دیدند. بانوان هر چیزی که می‌توانست اتفاق بیافتد، مثل پنالتی و گل‌های زیاد را دیدند. امیدوارم به همین گونه ادامه دهیم و در آینده هم بانوان به ورزشگاه بیایند و به تیم ملی کمک کنند.

وی افزود: هر مربی استایل و تاکتیک خودش را دارد. کی‌روش استایل خودش را داشت و خیلی هم موفق بود آقای ویلموتس هم مربی خوب و بزرگی است و تا الان توانسته‌ایم بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

انصاری‌فرد: با بحرین هم در داخل و هم در خارج از زمین مشکل داریم/ فیفا شوخی ندارد

کریم انصاری‌فرد، بازیکن تیم‌ملی پس از پیروزی ۱۴ بر صفر ایران مقابل کامبوج اظهار کرد: مهم‌ترین اتفاقی که امروز افتاد، ورود بانوان به ورزشگاه بود. فکر می‌کنم ورود بانوان و این برد، یک روز تاریخی را برای فوتبال ایران ثبت کرد. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و در بازی‌های بعد شاهد حضور ادامه‌دار بانوان و نتایج خوب تیم‌ملی باشیم.

او درباره رسیدن به رکورد ۲۶ گل ملی گفت: تنها یکی از گل‌های من در این ۲۶ گل از روی ضربه پنالتی بود که آن ضربه پنالتی هم مقابل پرتغال در جام‌جهانی زده شد.

بازیکن تیم‌ملی درباره بازی کردن مقابل بانوان ایرانی بیان کرد: یک بار دیگر هم در یکی از بازی‌های ملی چند صد نفری از بانوان حضور داشتند. طبیعتا فیفا شوخی ندارد و اگر روند حضور بانوان ادامه نداشته باشد، شک نکنید که فوتبال ایران تعلیق می‌شود.

انصاری‌فرد درباره وضعیت تیمش السیلیه در لیگ قطر توضیح داد: شرایط خوب است. تیم ما پارسال سوم شد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده است.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که فکر می‌کرده که بتوانند مقابل کامبوج به پیروزی ۱۴ بر صفر برسند، اظهار کرد: فوتبال روز دنیا به گونه‌ای شده که به راحتی نمی‌توان به تیم‌ها این تعداد گل زد. ما دستورات تاکتیکی ویلموتس را در زمین اجرا کردیم و بازیکنان دوست داشتند گل بزنند.

بازیکن تیم‌ملی درباره دیدار آینده ایران که مقابل بحرین است، توضیح داد: بازی سختی است. ما همیشه در خاک بحرین هم در داخل زمین و هم در خارج زمین با این تیم مشکل داشتیم. بازی با بحرین شرایط خاص خودش را دارد اما امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

انصاری‌فرد در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرده که بتواند در این دیدار چهار گل به ثمر برساند، گفت: من چون فروارد نوک بازی می‌کنم، وظیفه‌ام این است که همه موقعیت‌هایی که به دستم بیاید را گل کنم. همه دوست دارند که برای تیم ملی کشورشان گل بزنند. این گل‌ها حاصل زحمات همه بازیکنان بود.

امید ابراهیمی: ان‌شاءالله حضور بانوان در ورزشگاه ادامه دار باشد/کامبوج را دست کم نگرفتیم

امید ابراهیمی پس از پیروزی پرگل ایران مقابل کامبوج و حضور بانوان در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: اتفاق خوبی بود که رخ داد. خانم‌ها هم توانستند از فوتبال لذت ببرند. آن‌هایی هم که دوست داشتند، آمدند و از تیم ملی حمایت کردند. بازیکنان هم تلاش کردند همه کسانی که در ورزشگاه هستند را خوشحال کنند. این موضوع اتفاق خوبی بود و ان‌شاءالله ادامه دار باشد.

وی افزود: ما به حریف احترام گذاشتیم و بهترین بازی خودمان را انجام دادیم. آن‌ها را دست کم نگرفتیم و این موضوع باعث شد که به آن‌ها بی‌احترامی نشود و به همین خاطر توانستیم ۱۴ گل بزنیم.

او در ادامه درباره حضور در لیگ اروپا هم گفت: بازی در اروپا کمی سخت است چون بازی‌ها فشرده است. اما من تلاش می‌کنم همیشه بهترین عملکرد را در تیمم داشته باشم.

بازیکن تیم ملی فوتبال: زدن گل بیشتر به کامبوج، احترام به این تیم بود!

محمد محبی، بازیکن تیم‌ملی پس از پایان دیدار ایران و کامبوج که با پیروزی ۱۴ بر صفر ملی‌پوشان به پایان رسید، اظهار کرد: از ته قلب بابت این برد خوشحالم. همچنین برای کسانی که به ورزشگاه آمدند خصوصا کسانی که برای اولین بار آمده بودند، خوشحالم. حضور در تیم‌ملی برای اولین بار بسیار حس خوبی دارد. ضمن این که بازی کردن کنار مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد که سه، چهار بازیکن آس ایران هستند، تجربه بسیار خوبی بود. ان‌شاءالله بتوانیم در دیدار مقابل بحرین هم پیروز شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند، گفت: من فکر نمی‌کردم که بتوانم گل بزنم اما بعد از زدن گل، فکر می‌کردم بتوانم گل‌های بیشتر بزنم که تعویض شدم. گل‌ زدن بیشتر به کامبوج، احترام به این تیم بود. باید گل‌های بیشتری می‌زدیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ارتش سرخ آسیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
به نظرم همه عالی بودن اما مهدی طارمی هم گل زد وهم ازخودگذشتگی بااینکه میتونست هتریک کنه امابه کریم پاس داد به نظرم قشنگترین کاریکه تو فوتبال باید وهرجای دیگه انجام داد ازخودگذشتگیه یه خسته نباشید گرم به همه ی بازیکنا از جمله (مهدی طارمی)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین