کد خبر: ۶۱۵۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

پیروزی دشوار والیبال ایران برابر آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران توانست در دیداری که ۵ ست طول کشید، آرژانتین را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش روی بردارد.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌ ملی والیبال ایران ساعت ۵:۳۰ صبح امروز (جمعه) ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸ در روز هشتم مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با یک کام‌بک فوق‌العاده ۳ بر ۲ به برتری رسید.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در حالی که دو ست ابتدایی بازی را با نتایج ۲۵-۲۷ و ۲۳-۲۵ واگذار کرده بودند، در سه ست بعد با نتایج ۱۹-۲۵، ۱۷-۲۵ و ۱۰-۱۵ حریف را شکست دادند تا با یک کام‌بک فوق‌العاده تیم پیروز این ‌مسابقه معرفی شوند.

پیروزی دشوار والیبال ایران برابر آرژانتین

نتایج پنج ست این بازی به شرح زیررقم خورد:

ست اول: ۲۵-۲۷ آرژانتین
ست دوم: ۲۳-۲۵ آرژانتین
ست سوم: ۲۵-۱۹ ایران
ست چهارم: ۲۵-۱۷ ایران
ست پنجم: ۱۵-۱۰ ایران

ایران پس از ۵ بازی، با ترکیب ابتدایی سعید معروف (کاپیتان)، امیر غفور، امیرحسین اسفندیار، میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) این بازی را آغاز کرده بود.

آمار بازی

آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین در رقابتهای جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، از طرف فدراسیون‌جهانی منتشر شد.

در این بازی ایران ۵۲ امتیاز از آبشار، ۱۳ امتیاز از دفاع، ۸ امتیاز از سرویس و ۳۶ امتیاز از خطاها و اشتباهات بازیکنان آرژانتین به دست آورد.

همچنین آرژانتین نیز ۵۹ امتیاز از آبشار، ۸ امتیاز از دفاع روی تور، ۱۱ امتیاز از سرویس و ۲۴ امتیاز از خطاها و اشتباهات بازیکنان ایران کسب کرد.

در پایان این دیدار “پالاسیون” با کسب ۲۰ امتیاز برای تیم ملی آرژانتین، امتیاز آورترین بازیکن زمین معرفی شد. یلی نیز با کسب ۱۸ امتیاز در این مسابقه، امتیاز آورترین بازیکن تیم ایران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین