کد خبر: ۶۱۵۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

جاده‌های مازندران بارانی و مه آلود است

بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران هم اکنون باران در اکثر محورهای استان در حال باریدن است و پدیده مه‌گرفتگی به خصوص در جاده‌های کوهستانی مشاهده می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

کارشناس مدیریت راه راهداری و حمل‌ونقل جاده ای مازندران گفت: در حال حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی داخلی استان بارش باران مشاهده می شود و جاده ها نیز بسیار لغزنده هستند.

مهدی غلامیان با اشاره به ترافیک پرحجم به دلیل بارش باران در مسیرهای داخلی استان مازندران افزود: بارش باران در محورهای ساحلی بیشتر بوده که نیازمند احتیاط در رانندگی است.

وی ادامه داد : در محورهای کوهستانی استان نیز بارش باران و پدیده مه گرفتگی مشاهده می‌شود و مه گرفتگی در محدوده گدوک سوادکوه و کیاسر غلیظ تر و شاع دید بسیار محدود است .

کارشناس راهداری شعاع بارندگی در محور کندوان تا دهانه شمالی تونل ، جاده هراز تا محدوده لاسم و محور سوادکوه را تا ورسک اعلام کرد.

غلامیان با بیان اینکه ترافیک در محور ساری به قائمشهر و بابل به قائمشهر پر حجم است، افزود: در باقی جاده های استان تردد به صورت عادی و روان می باشد.

وی گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران نسبت به بارش باران تمامی یگان‌های امدادی راهداری تا پایان بارندگی در حال آماده باش قرار دارند.

غلامیان با اشاره به اینکه اکثر جاده های مازندران در این ایام لغزنده هستند، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده های استان به خصوص جاده های کوهستانی رانندگی کنند.

قابل ذکر است هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش باران که با کاهش چهار تا هشت درجه ای دما همراه است تا اوایل روز دوشنبه مهمان این خطه شمال کشور خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی از فردا شاهد خروج سامانه بارشی و افزایش نسبی دما هستیم.

استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که سه هزار و حدود بیش از یک هزار کیلومتر از آن محور های مواصلاتی کوهستانی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین