کد خبر: ۶۱۶۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

همایش بزرگ آنلاین مسیر کوتاه، موفقیت طولانی

در این مدت باقیمانده تا آزمون ارشد و دکتری یک داوطلب در صورتی که یک محتوی ارزشمند در اختیار داشته باشد می‌تواند به سادگی رویای قبولی در آزمون تحصیلات تکمیلی را در سر بپروراند.
آفتاب‌‌نیوز :

بزرگترین تفاوت رتبه‌های یک در کنکور دکتری و کارشناسی ارشد با سایر افراد در نوع برنامه‌ریزی آن‌ها و تصمیماتی است که می‌گیرند. اگر می‌خواهید رتبه یک یا تک رقمی داشته باشید باید نوع برنامه‌ریزی و روش مطالعه و تصمیمات شما متفاوت و خاص باشند.

"تنها زمانی می‌توان با اعتماد به نفس گفت که من موفق خواهم شد که تمامی مسیر را از ابتدا تا به آخر با تمامی جزئیات در ذهنت داشته باشی. نداشتن حتی کوچکترین جزئیات در ذهن در هنگام تجسم هدف، هدف را نابود می‌کند و یا آن را به یک هدف کوچکتر از هدف اصلی تبدیل می‌کند. چیزی را که دوست داری به دست بیاور تا مجبور نباشی چیزی را که به دست می‌آوری را دوست داشته باشی."

همایش بزرگ آنلاین مسیرکوتاه، موفقیت طولانی

راه یکساله را دو ماهه طی کنید

بیشتر از آنکه زمان مطالعه شما برای هر یک از دروس کارشناسی ارشد و دروس دکتری اهمیت داشته باشد، نحوه مطالعه، منبع مورد استفاده و روش برنامه‌ریزی شما برای مطالعه است که تعیین کننده نتیجه نهایی خواهد بود.

قطعا داوطلبی که میخواهد تعداد زیادی از منابع اصلی کنکور را مطالعه کند و تست زده و بر آن‌ها مسلط بشود نیازمند زمان زیادی می‌باشد. اما داوطلبانی که به سراغ راه بهینه‌تری رفته و از کاتالیزور‌ها استفاده می‌کنند با صرف زمان کمتر و مطالعه بهینه‌تر، موفق به کسب رتبه دلخواه خود می‌شوند.

اگر برای کسب رتبه‌های برتر ارشد و دکتری به دنبال دوره‌های آموزشی عالی هستید و نیاز دارید تا یک همراه همیشگی و یک مشاور خبره شما را در این مسیر همراهی کند، بهتر است سری به موسسه آموزش عالی ماهان بزنید. ماهان از موفق‌ترین و برترین موسسه‌های کلاس‌های کنکور دکتری و کارشناسی ارشد است که سالیانه رتبه‌های برترارشد و دکتری را در خود پرورش می‌دهد. یکی از خدمات این موسسه ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان است. ارائه راه کار‌های نوین مطالعه، ایجاد انگیزه در دانشجو و کاهش استرس آنان از وظایف اصلی مشاورین ماهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی موسسه ماهان مراجعه کنید.

با توجه به شرایط کنکونی و تاخیر در زمان برگزاری آزمون ارشد و دکتری، در راستای مسئولیت اجتماعی، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان بر آن شد که برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای زمان باقیمانده داشته باشید.

همایش بزرگ آنلاین مسیرکوتاه، موفقیت طولانی

در این مدت باقیمانده تا آزمون ارشد و دکتری یک داوطلب در صورتی که یک محتوی ارزشمند در اختیار داشته باشد می‌تواند به سادگی رویای قبولی در آزمون تحصیلات تکمیلی را در سر بپروراند.

در همین راستا روز شنبه ۱۷ خرداد ماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰، همایش بزرگ آنلاین با حضور اساتید خبره و برنامه‌ریزان تخصصی شما به صورت آنلاین و فقط با دریافت یک لینک برگزار خواهد شد.

پس اگر همچنان رویای قبولی در آزمون ارشد و دکتری را دارید از فرصت پیش آمده استفاده کنید و به خودتان فرصت دوباره موفقیت را هدیه دهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین