کد خبر: ۶۱۶۸۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
گفتگو با جذاب‌ترین سوژه جدال ایران و بحرین:

باختیم و همسر بحرینی‌ام را به رستوران بردم

بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص شکست تیم ملی برابر بحرین واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد علوی بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص شکست تیم ملی مقابل بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 قطر اظهار کرد: کاش این بازی را تماشا نمی‌کردم خیلی به من برخورد که تیم ملی چنین نمایشی داشت می‌دانم الان خیلی‌ها انتقاد می‌کنند اما باید قبول کنیم ما زمان کی‌روش الگو داشتیم و برنامه‌ریزی‌مان بهتر بود.

وی ادامه داد: در زمان کی‌روش هر تیمی نمی‌توانست نزدیک دروازه ما بیاید بچه‌ها همگی در زمین می‌جنگیدند تا بهترین عملکرد را داشته باشند دفاع تیمی ما خیلی بهتر بود اما الان کل سیستم دفاعی ما شده همان چهار بازیکنی که در خط عقب بازی می‌کنند.

باختیم و همسر بحرینی‌ام را به رستوران بردم

علوی خاطرنشان کرد: به نظرم با توجه به شرجی بودن هوای بحرین ما باید بعد از بازی مقابل کامبوج به کیش می‌رفتیم و تمرینات‌مان را آنجا برگزار می‌کردیم.

بازیکن سابق تیم ملی که همسری بحرینی دارد افزود: بعد از بازی خانواده همسرم خیلی برایم کری خواندند حتی به آنها گفته بودم تیم ملی بحرین را می‌بریم به آنها گفتم اگر این اتفاق نیفتد ما را به رستوان ببر که متاسفانه باختیم و من کلی هزینه کردم اما به خانواده همسرم گفتم مطمئن باشید در ورزشگاه آزادی سه گل به این تیم خواهیم زد که اگر این اتفاق نیفتاد باز هم شام می‌دهم.

علوی در خصوص حرکت تماشاگران بحرین هنگام پخش شدن سرود تیم ملی ایران بیان داشت: کار خیلی زشتی بود و نباید تماشاگران بحرین چنین کاری را انجام می‌دادند شاید ما از نظر سیاسی با آنها مشکل داشته باشیم اما مردمان دو کشور که با یکدیگر مشکلی ندارند.

وی تصریح کرد: امثال تیم‌هایی چون بحرین باید برای ما زنگ تفریح باشد ما باید حداقل مساوی را می‌گرفتیم این باخت باعث شد که من شب تا صبح نخوابم.

سرمربی سابق استقلال خوزستان در خصوص آینده کاری خودش گفت: ابتدا جا دارد برای سهراب بختیاری‌زاده در تیم استقلال خوزستان آرزوی موفقیت کنم ما در کلاس A مربیگری با یکدیگر بودیم او کارش را بلد است در مورد خودم هم بگویم در یکی دو روز آینده به عنوان مربی در اروند خرمشهر مشغول به کار خواهم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
3
25
اعتراض بحرینیها نشان داد آنها با دولت خود هستند و از ما متنفرند.
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
نه ...جمع کردن چندنفرهمسودلیل دیدعموم نیست
ناظمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
توهین به سرود ملی ما و در واقع به ملت ایران از نظر تو اسمش "اعتراضه"؟ بحرینی ها با این کار زشتشون فقط ثابت کردند بی فرهنگ و عقده ای هستند. البته حکومتشون هم همینطوره. از محور مقاومت حسابی تو سری خورده اند واسه همینم حرص شون گرفته.
شراره رنجبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
3
13
متاسفم برای هممون
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
1
کلی ایرانی چون من نخوابیدیم که اگر میبردیم اونها نمیخوابیدند . فوتبال را ما هنوز یاد نگرفته ایم فقط با تیمهای همتراز خودمون بردیم مجبوریم این نخوابیدنها و اشکها و غیرت به باد دادنها را داشته باشیم چرا چون مربیان ایرانی نهایت و نتیجه کارشون همینه که از بحرین ببازیم اگر مربیان لیگ برتر را جمع کنیم و بگوییم تا تیمی از نونهالان و نوجوانان را مربیگری نکردید حق ندارید به لیگ برتر یا لیگ یک بیایید لیگ برتر و کلا لیگ بزرگسالان باید مربیانی که 10 سال در رده های پایینتر کار کرده اند میتونن در لیگ مربی باشند . ما بدون برنامه بدون علم و بی منطق ترین انسان فوتبالی هستیم که یکشبه تیمی را به علوی یا قلعه نوعی یا مجیدی یا دایی میدیم اگر چیزی در چنته دارند در نوجوانان پیاده کنند چرا یکشبه مربی لیگ برتر میشن و ول کن اینهمه پول و عزت بیخودی نیستند چون مفتی مربی شدند پس بحرین میبره و ما نمیخوابیم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
0
1
فقط محمد علوی میتونه انتقام شکست و توهین تماشاگران بحرینی به سرود کشورمونو از بحرینیها بگیره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین