کد خبر: ۶۱۷۳۴۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷

کلوپ: از وقتی به انگلیس آمده‌ام، منچستریونایتد همین‌گونه بازی می‌کند!/ لایق کسب یک امتیاز بودیم

یورگن کلوپ پس از تساوی یک - یک تیمش در خانه منچستریونایتد در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از سبک بازی رقیب انتقاد کرد.
کلوپ: از وقتی به انگلیس آمده‌ام، منچستریونایتد همین‌گونه بازی می‌کند!/ لایق کسب یک امتیاز بودیم
آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی تیم فوتبال لیورپول اظهار داشت: اگرچه ما قبل از آغاز بازی خواهان رقم خوردن چنین نتیجه‌ای نبودیم اما در کل از تساوی راضی هستم. یونایتد در بخش زیادی از بازی با یک گل جلو بود اما در نهایت موفق به کسب یک امتیاز شدیم.در نیمه دوم لحظات خوبی را رقم زدیم. من از عملکرد لیورپول در نیمه اول راضی نیستم زیرا به منچستریونایتد فرصت دادیم هر کاری می‌خواهد انجام دهد. منچستریونایتد بهتر از ما بازی کرد و در خط دفاعی عملکرد خوبی داشت اما در نهایت گلی که حریف به ثمر رساند، بیانگر همه مشکلات استفاده از تکنولوژی VAR در فوتبال است!

او در ادامه افزود: مارک اتکینسون اجازه داد بازی ادامه پیدا کند زیرا این قانون VAR است و VAR نشان می‌دهد برخورد انجام شده و آن صحنه خطا بوده است. نمی‌توانیم این موضوع را تغییر دهیم. البته منچستر یونایتد 60 الی 70 متر برای زدن گل توپ را به جلو برد اما این شرایط خوشایند نیست. بعد از آن نیز گل ما مردود اعلام شد. در کل همه چیز علیه ما پیش رفت و در نهایت مغلوب نشدیم. به نظر من لیورپول قطعا سزاوار کسب امتیاز بود. صادقانه بگویم از زمانی که من در انگلیس هستم، منچستریونایتد به همین شیوه بازی می‌کند. یک تیم فقط دفاع و تیم دیگر بازی می‌کند! مشخصا استفاده از سیستم 2-5-3 برای یونایتد شرایط را آسان‌تر می‌کرد و باعث شد آنها در زمین مبارزه کنند. به هر حال مهم‌ترین شانس نیمه اول متعلق به لیورپول و موقعیت بابی فرمینو بود.می‌توانستیم پیروز شویم. ما سزاوار یک امتیاز بودیم و می‌توانستیم پیروز شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین