کد خبر: ۶۱۷۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

گریه شدید رضا مهاجری پس از تشویق توسط هواداران نساجی: اگر جزو ۶ تیم بالای جدول نشدیم، مرا اعدام کنید!+فیلم

رضا مهاجری پس از اینکه هواداران نساجی با وجود شکست 4-0 او را تشویق کردند، گریه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

نساجی در روزی که برابر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل از رقابت ها به میدان رفته بود با نتیجه چهار بر صفر مغلوب شد.

ورزشگاه وطنی هر چند امروز پر از تماشاچی نبود اما مثل همیشه ورزشگاهی گرم و پرحرارت بود که حتی با وجود دریافت چهار گل نود دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند.

در پایان بازی و در حالی که بازیکنان و مربیان دو تیم باید به رختکن و سالن کنفرانس می رفتند رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی به سمت هواداران این تیم که او را تشویق می کردند رفت. مهاجری بلندگویی که دست لیدر هواداران نساجی بود را گرفت و با آن ها که او را تشویق می کردند به صحبت پرداخت: "من زمانی که می توانستم بروم، نرفتم. می ایستم و اگر عمری باقی باشد با هم این تیم را می سازیم. من به شما قول می دهم اگر خدا بخواهد و ماندیم این تیم را جزو شش تیم بالای جدول کنیم و اگر این اتفاق رخ نداد من را اعدام کنید."

مهاجری در پاسخ به گلایه های هواداران از مسئولانی که به این تیم توجهی نمی کنند گفت: " ما به مسئولان کاری نداریم، ما کمک هیچ‌کسی را نمی خواهیم، فقط شما هواداران را نیاز داریم.»

سرمربی نساجی در حالی امروز برابر تراکتور یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال ایران شکست خورد که نتوانست در هفتمین هفته نیز کارت بازی چهار بازیکنی که در ابتدای فصل به خدمت گرفته را از فدراسیون بگیرد. او در هفته هفتم شکست سنگینی را در یک بازی خانگی تجربه کرد اما فضای وطنی مثل همیشه برای نساجی مثبت بود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین