کد خبر: ۶۱۸۲۱۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برابر سایپا متوقف‌ شد

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا تهران عصر جمعه بدون گل در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و سایپای تهران در هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه امروز جمعه سوم آبان در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد و در پایان بدون گل مساوی با درخشش دروازه‌بان سایپا به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار جذاب که با حضور تماشاگران پرشور سپاهان هیجان بالایی داشت بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و چندین موقعیت خوب به دست آوردند اما در گلزنی موفق ظاهر نشدند.

در دقیقه ۱۵ این دیدار ضربه زیبای محبی بازیکن سپاهان را دروازه‌بان سایپا به خوبی مهار کرد و بازیکنان سایپا نیز در ضد حمله در دقیقه ۳۰ توسط پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان در گلزنی ناکام ماندند.

بازیکنان سپاهان که فرصت‌های زیادی را در گلزنی از دست دادند، موقعیت خوبی دیگری هم به دست آوردند که گل نشد و تیم میهمان نیز در دفاع خوب عمل کرد و اجازه هنرنمایی به مهاجمان سپاهان را نداد.

در دقیقه ۴۵ این دیدار محبی بازیکن سپاهان باز موقعیت خوبی را به دست آورد که توسط دروازه‌بان سایپا دفع شد.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که صدرنشین لیگ برتر برای تداوم آن بر حملات خود افزوده و سراسر حمله بود و موقعیت‌های زیادی توسط پورقاز، محبی، نورافکن، استنلی کی‌روش، شهباززاده از دست دادند و به گل نرسیدند.

تیم سایپا که دفاع فشرده‌ای را داشت در دقیقه ۸۲ این دیدار توسط نورافکن بازیکن سپاهان گل خورد که به دلیل خطا، این گل توسط داور مردود اعلام‌ شد.

در دقیقه ۶۷ این دیدار پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان رکورد بسته نگه‌داشتن متوالی دروازه به مدت ۸۷۲ دقیقه را شکست و در تاریخ فوتبال ایران به ثبت رسید که با تشویق بی‌مهابای هوداران سپاهان رو به‌رو شد.

در این دیدار امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان به ترتیب پیام نیازمند، مرتضی منصوری، سعید آقایی، عزت‌الله پورقاز، گئورگی گِولسیانی، امید نورافکن، محمد کریمی (تعویض با محمدرضا مهدی‌زاده در دقیقه ۴۶)، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی‌روش استنلی را به میدان فرستاد.

همچنین برای تیم فوتبال سایپا نیز به مربی‌گری ابراهیم صادقی، حامد فلاح‌زاده، طاها شریعتی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری (تعویض در دقیقه ۸۲ با امیرمهدی جانملکی)، سید ابوالفضل جلالی، عارف حاجی‌عیدی، امیرحسین حسین‌زاده، معین عباسیان، آرمان رمضانی و محمدرضا سلیمانی بازی کردند.

این دیدار را علی صفایی با کمک‌ها آرمان اسعدی، رحیم حاجیلو، مرتضی منصوریان و حسین زمانی قضاوت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین