کد خبر: ۶۱۸۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴

جنجال فغانی در شهرآورد استرالیا؛ از پیام‌های عاشقانه تا VAR+عکس

علیرضا فغانی در دومین قضاوت خود در لیگ استرالیا داور شهرآورد سیدنی بود.
آفتاب‌‌نیوز :

هفته سوم رقابت‌های لیگ استرالیا موسوم به اِی لیگ دیروز با انجام یک دیدار بسیار حساس پیگیری شد. تیم‌های وسترن سیدنی و اف‌سی سیدنی برگزار کننده شهرآورد بزرگ شهر سیدنی بودند که در پایان تیم میزبان موفق شد با یک گل به برتری رسیده و با ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

نکته جالب این مسابقه قضاوت علیرضا فغانی بود. داور ایرانی کشورمان که به‌تازگی راهی لیگ استرالیا شده دومین قضاوت این فصل خود را انجام داد و داور مهمترین بازی هفته بود. او در این مسابقه ۲۱ خطا گرفت و هفت بار از کارت زرد خود استفاده کرد. قضاوت فغانی بسیار مورد توجه فوتبال‌دوستان استرالیایی قرار گرفته است و این را می‌شد از توئیت‌های کاربران در صفحات مجازی حین برگزاری مسابقه متوجه شد. با این حال در نیمه دوم اتفاق جنجالی رخ داد که همه چیز را تحت‌الشعاع قرار داد.

جنجال فغانی در شهرآورد استرالیا؛ از پیام‌های عاشقانه تا VAR+عکس

در دقیقه ۵۲ تیم اف سی سیدنی حمله‌ای را روی دروازه وسترن ترتیب داد و ضربه سر بازیکن این تیم بعد از برخورد به تیر عمودی در اختیار دروازه‌بان وسترن قرار گرفت اما صحنه‌های آهسته نشان می‌داد که سنگربان تیم وسترن توپ را بعد از عبور از خط گرفته است. این اتفاق باعث شد تا VAR به بررسی صحنه بپردازد؛ فرآیندی که باز هم باعث نشد تا نظر اولیه داور میدان تایید نشود؛ این اتفاق جنجال فراوانی را در فضای مجازی به وجود آورده است و هواداران اف سی سیدنی بر این عقیده هستند که VAR آنها را از گلی مسلم محروم کرده است و چرا تکنولوژی خط دروازه در فوتبال استرالیا وجود ندارد. ایرادی متوجه علیرضا فغانی روی صحنه مذکور نبود اما به هر حال اگر این صحنه رخ نمی‌داد تعریف و تمجیدها از او ادامه‌دار می‌شد. در ادامه گوشه‌ای از نظرات کابران راجع به قضاوت فغانی و همچنین صحنه مشکوک را در تصاویری خواهید دید.

کاربری به نام استفان معتقد است استرالیایی‌ها خوش‌شانس هستند که فغانی را در لیگشان به عنوان داور دارند. کاربری به نام آران هم بر این باور است که هیچ‌کدام از داوران استرالیایی مانند فغانی نیستند و دیگری ادعا کرده عاشق فغانی و قضاوتش شده است. از این نظرات درباره داور برجسته ایرانی بسیار زیاد است.

جنجال فغانی در شهرآورد استرالیا؛ از پیام‌های عاشقانه تا VAR+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین