کد خبر: ۶۱۸۷۴۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵

تهیه کننده «سال دوم دانشکده من»: این فیلم هیچ صحنه خودکشی‌ ندارد

مسعود ردایی، تهیه‌کننده «سال دوم دانشکده من» درباره برداشت اشتباه از یک صحنه این فیلم توضیحاتی را ارائه داد و تاکید کرد این اثر سینمایی، صحنه خودکشی ندارد، بلکه یک بیمار نتوانسته قرص خود را مصرف کند و دچار مشکل شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود ردایی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» ساخته رسول صدرعاملی، درباره نحوه اکران وتبلیغات این فیلم گفت: «فیلم«سال دوم دانشکده من» و بقیه فیلم‌ها در زمینه تبلیغات در محیط‌های سینما دچارمشکل شده‌اند، یعنی گاهی اوقات این محل‌ها توسط یکی دو فیلم در اختیار گرفته می‌شود که باید برای آن برنامه‌ریزی بیشتری شود تا همه فیلم‌ها بتوانند ازشرایط مساوی استفاده کنند. برای مثال بیلبوردهای سینما درشرایط نابرابر بین فیلم‌ها تقسیم می‌شود و اکثرا به یکی دو فیلم اختصاص پیدا می‌کندکه اتفاقاً آن فیلم‌ها از بودجه بهتری هم برخوردار هستند. ضمن اینکه در زمان تولید هم از آن‌ها حمایت شده و حالا دراکران هم مورد حمایت قرار می‌گیرند.»

تهیه کننده «سال دوم دانشکده من»: این فیلم هیچ صحنه خودکشی‌ ندارد

ردایی خاطرنشان کرد: «هرچند برخی می‌گویند«سال دوم دانشکده من»، صحنه‌های خودکشی یا اوردوز یکی ازشخصیت‌ها را دارد اما درحقیقت این‌طور نیست. اوردوز یعنی فرد باید چیزی استفاده کند تا برمبنای آن دچار مشکل شود. ولی در این فیلم یکی از شخصیت‌ها داروی مورد نیاز خود را استفاده نکرده و براساس آن دچار مشکل شده که ممکن است هر بیماری دچار این اتفاق شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین