کد خبر: ۶۱۹۱۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

تساوی مقابل پرسپولیس ۱۰۰ میلیاردی جذاب بود

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: نتیجه تساوی مقابل تیم ۱۰۰ میلیاردی پرسپولیس جذابیت داشت و در مجموع فوتبال منصفانه‌ای انجام دادیم.
آفتاب‌‌نیوز :

هوشنگ نصیرزاده پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با تساوی بدون گل پایان یافت، درباره اعلام ضربه پنالتی به سود سرخ‌پوشان در دقایق پایانی مسابقه، اظهار داشت: پنالتی‌هایی که داورها به ضرر ما گرفته‌اند، هیچ‌کدام گل نشده است.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز افزود: دیدار امروز، مبارزه قشنگ و خوبی بود و نتیجه تساوی مقابل تیم ۱۰۰ میلیاردی پرسپولیس جذابیت داشت و در مجموع فوتبال منصفانه‌ای انجام دادیم.

تساوی مقابل پرسپولیس ۱۰۰ میلیاردی جذاب بود

نصیرزاده تأکید کرد: از نتیجه راضی هستیم زیرا گرفتن امتیاز در تهران کار سختی است. فارغ از این، جو رسانه‌ای هم به شدت به نفع پرسپولیس است و آنها یک تیم بزرگ و پرطرفدار هستند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: من فنی نیستم اما پرسپولیس به سرعت بازی را شروع و تیم ما پرس می‌کرد اما در نیمه دوم که نیمه مربیان است، خطیبی خیلی خوب کار کرد و نواقص تیم برطرف شد. البته نباید فراموش شود که ۹ بازیکن جدید در این فصل به تیم اضافه شده‌اند و زمان می‌برد تا هماهنگ شوند.

وی درباره حرکات رسول خطیبی در کنار زمین و رو به هواداران پرسپولیس نیز اظهار داشت: هر کسی یک آستانه تحملی دارد. ممکن است برخی خیلی سریع و برخی نیز خیلی دیر عصبانی شوند. گرفتن پنالتی در دقیقه ۸۸ یعنی کار تمام است. آن اعتراض هم، یک اعتراض معمولی بود و خطیبی اخطارش را هم گرفت.

نصیرزاده گفت: ممکن است سرمربی ما حرکاتی نشان داد ولی به معنی توهین نیست. خطیبی مربی خیلی خوبی است و بازیکن خوبی هم بوده و من به طور کلی با او راحت هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین