کد خبر: ۶۱۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۲۵

شرط جامعه مهندسین برای محوریت ناطق نوری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «غلامحسین امیری» قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین درباره پیشنهاد «غلامرضا مصباحی مقدم» سخنگوی جامعه روحانیت مبنی بر محوریت مجدد آقای ناطق نوری در میان اصولگرایان اظهار داشت: این پیشنهاد قابل مطالعه است، زیرا آقای ناطق نوری فردی با تجربه است و در این زمینه فعالیت کرده، بنابراین شاید افراد ذی‌نفوذ جبهه اصولگرا جمع شوند و با یک ادبیات جدید و کالبدشکافی جدید محوریت آقای ناطق نوری را بپذیرند.

امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: «این پیشنهاد عملی خواهد شد به شرط اینکه الزامات لازم به وجود بیاید.»

وی درباره الزامات محقق شدن این پیشنهاد توضیحی نداد و تنها به بیان اینکه «اگر بزرگان اصولگرا جمع شوند این الزامات مطرح می‌شود»، بسنده کرد.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین درباره بخش دیگری از سخنان مصباحی مقدم مبنی بر اینکه «گروه‌های جوان تازه فعال شده در عرصه سیاست در جبهه اصولگرایان باید توجه کنند وزن تاثیرگذاری آن‌ها بالا نیست و نمی‌توانند با نواختن آهنگ جداگانه موفقیتی را به دست آورند»، تصریح کرد: این سخنان تذکری است به این گروه‌ها. چرا که هر کس وارد صحنه سیاست می‌شود، باید به وزن سیاسی خود توجه داشته باشد.

امیری اضافه کرد: تشکل‌های جدید اصولگرا باید در رفتار و حرکت‌های خود، بزرگان را مدنظر قرار دهند تا حرکت‌ها موفقیت‌آمیز باشد.

وی در عین حال تاکید کرد: ما از به وجود آمدن تشکل‌های جدید در جبهه اصولگرایی استقبال می‌کنیم و این تشکل‌های جدید به معنی تفرقه‌گرایی نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین