کد خبر: ۶۲۰۵۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

واعظی: آرامش و ثبات به کشور بازگشته‌ است

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی دولت وضعیت ثبات و آرامش درکشورحاکم شده و شرایط اقتصادی نسبت به ماه‌های گذشته بهبود یافته‌است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمود واعظی عصر جمعه درحاشیه عیادت از آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر بازگشت ثبات به بازار و فضای کسب و کار کشور افزود: با وجود تمام دشمنی و توطئه‌های دشمنان ثبات حاکم برکشور قابل مقایسه با یک و سال نیم گذشته نیست.

وی اظهار داشت:‌ تحریم های اقتصادی کشور مشکلاتی را از نظر معیشتی برای مردم به وجود آورده اما این شرایط هر روز با تقویت ظرفیت‌های داخلی بهبود یافته و وضعیت باثباتی درکشور برغم تمام اقدامات آمریکا و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس به وجود آمده است.

واعظی: آرامش و ثبات به کشور بازگشته‌ است

رئیس دفتر رئیس جمهوری عنوان کرد: مجموعه دولت و نظام برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم با تمام وجود مشغول کار و اقدام هستند.

واعظی در سفر به قم ضمن عیادت از آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع ، سلام گرم رئیس جمهوری را به وی ابلاغ کرد.

آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مهرماه امسال به علت بیماری گوارشی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری و پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
خیلی برگشته آی خدا مردم ایران دارن میمیرند از این همه آرامش و خوشی تو کشور خدایامردیم ازاین همه ثبات و آرامش ولی توباورنکن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین