کد خبر: ۶۲۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۱
نشست هیات مدیره پرسپولیس درغیاب سعیدلو

كمك 300 میلیونی و اصرار انصاری‌فرد به ماندن!

آفتاب‌‌نیوز : حسن بیادی در گفت و گو با ایسنا اظهار كرد: نشست هیات مدیره بدون حضور سعیدلو و با حضور علی آبادی برگزار شد و مجددا مباحث مربوط به مدیریت باشگاه و مسائل فنی و مشكلات مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: انصاری فرد در این نشست گزارش مالی از عملكرد 20 ماهه اش را ارائه كرد و پس از بحث و بررسی درمورد مشكلات مالی باشگاه و بدهكاری تیم پرسپولیس، سازمان تربیت بدنی نسبت به پرداخت برخی از این بدهی‌ها اقدام كرد و مبلغی را به عنوان حل مشكلات مقطعی به باشگاه پرداخت.
بیادی خاطر نشان كرد: همچنین در مورد ملاك و معیارهای انتخاب مربی آینده‌ی پرسپولیس بحث و بررسی شد كه به دلیل گسترده بودن این بحث هیچ نتیجه‌ای از آن حاصل نشد و مقرر شد این بحث در جلسات آینده‌ی هیات مدیره مجددا بررسی و تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ شود. 

بیادی گفت: سرمربی آینده‌ی پرسپولیس ایرانی است و هیات مدیره دراین مورد اتفاق نظر دارد اما، تصمیم نهایی در این خصوص را باید مدیرعامل باشگاه اتخاذ كند. 

وی افزود: بحث مدیریتی باشگاه نیز از مباحث نشست هیات مدیره بود كه در مورد مدیرعامل آینده باشگاه نیز بحث‌های مفصلی انجام شد ولی در نهایت مقرر شد انتخاب مدیرعامل جدید به جلسات بعدی موكول شود تا با نظر كلیه اعضا مدیرعامل جدید منصوب شود. 

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به تاكید انصاری فرد مبنی بر عدم پذیرش استعفا به ایسنا گفت: این موضوع در جلسه هیات مدیره بحث شد و قرار است در جلسه‌ی روز پنج شنبه با بررسی بیشتر سرنوشت نهایی مدیرعامل باشگاه مشخص شود. 

لازم به ذكر است، علی‌رغم تایید پذیرش استعفای محمدحسن انصاری فرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس توسط سخنگوی هیات مدیره، اما شب گذشته وی بر حضور در این سمت تاكید كرد كه مورد تعجب اعضای هیات مدیره قرار گرفته بود. همچنین سازمان تربیت بدنی مبلغ 300 میلیون تومان برای پرداخت بخشی از بدهی‌ها به باشگاه پرسپولیس پرداخت كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین