کد خبر: ۶۲۱۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵

رتبه یک آسیا در رده‌بندی فیفا از دست ایران می‌رود؟

با شکست ایران برابر عراق و پیروزی ژاپن برابر قرقیزستان، به احتمال فراوان ایران دیگر تیم اول آسیا در رده بندی فیفا نخواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از اولین تبعات شکست تلخ ایران برابر عراق به احتمال فراوان از دست رفتن رتبه نخست بین تیم های آسیایی در رده بندی فیفا است.

در حالی که سال‌ها تیم ملی فوتبال ایران در رده نخست رده بندی فیفا قرار داشت ولی شکست برابر عراق و پیروزی سامورایی ها برابر قرقیزستان باعث از دست رفتن این افتخار خواهد شد.

رتبه یک آسیا در رده‌بندی فیفا از دست ایران می‌رود؟

تیم ملی فوتبال ایران البته در چند ماه گذشته چندین فیفا دی را از دست داد و ژاپن برخلاف ایران در تمام بازی‌های دوستانه به میدان رفته است.

رده بندی جدید فیفا بعد از پایان بازی‌های ملی منتشر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
0
این رنکینگ کشک است.وقتی باختن به تیمهای بحرین و عراق عادی شده رنکینگ به چه درد میخورد؟سقوط آزاد فوتبال ایران از چندوفت پیش شروع شده و در آینده نزدیک جزء قدرتهای درجه اول آسیا نخواهدبود.شاید نرفتن به جام جهانی بعدی شوکی به فوتبال ایران واردکند که بدنبال بازسازی واقعی کل سیستم خود(از انتخاب اعضای فدراسیون وسرمربی و برگزاری لیگ و.......) برود.مردم هم کلا فوتبال زده شده اند. حریفان هم دست این تیم را که تاکتیک ندارد خوانده اند.صادق باشیم :مستحق مساوی هم نبودیم.عراق 95 دقیقه دوید و توپ گرفت. مزد آن راهم گرفت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین