کد خبر: ۶۲۱۵۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷

تیم ویلموتس عراق را از بحران خارج کرد/ جشن و پایکوبی در خیابان‌های عراق

بعد بازی تیم های ملی ایران و عراق، خیابانهای شهرهای مهم عراق که در هفته های گذشته در تسخیر تظاهرات کننده‌ها بود، غرق در شادی شد.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانست با نتیجه دو بر یک ایران را شکست دهد.

به گزارش السومریه، پیروزی برابر ایران باعث شده است تا هواداران فوتبال در عراق با وجود آنکه این کشور در وضعیت بحرانی به سر می‌برد، غرق در شادی باشند.

تیم ویلموتس عراق را از بحران خارج کرد/ جشن و پایکوبی در خیابان‌های عراق

با توجه به اینکه عراق هنوز درگیر تظاهرات و اعتراضات خیابانی است و در بعضی از خیابان‌ها، مردم حضور دارند، دولت عراق تصمیم گرفت که امروز گیرنده‌های بزرگی را در خیابان‌ها نصب کند تا مردم معترض در بیرون هم بتواند بازی را نگاه کنند.

رسانه‌های عراقی از شور و شوق زیادی مردم بعد از پیروزی برابر ایران نوشتند و به نظر می‌رسد که بازی ضعیف شاگردان ویلموتس باعث شد تا عراق بحران زده برای دقایق و لحظاتی شاد باشد.

سایت السومریه عراق نوشت که صدای تیراندازی هوایی به خاطر پیروزی برابر ایران به شدت در بغداد شنیده می‌شود و همین باعث شده تا فرماندهی عملیات بغداد ضمن تبریک گفتن این پیروزی به مردم توصیه کند که از تیراندازی هوایی خوداری کنند.

بعضی از منابع عراقی هم از تبریک‌های جداگانه رئیس جمهور، نخست وزیر و بعضی از شخصیت های سیاسی مهم مثل عمار الحکیم خبر دهند.

تیم ملی فوتبال عراق با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند و این درحالی است که ایران با ۶ امتیاز دوم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین