کد خبر: ۶۲۱۶۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

سایپا ۱۴ قطعه دیگر از محصولاتش را بومی‌سازی کرد

سایپا با انعقاد قرارداد داخلی‌سازی محصولات خود در میز سوم تعمیق ساخت داخل، تولید ۱۴ قطعه دیگر از محصولات خود را به شرکت‌های ایرانی واگذار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان برگزاری میز سوم تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو، گروه خودروسازی سایپا در مجموعه قراردادهایی با سازندگان داخلی به ارزش ۵۷۵ میلیاردتومان، به دنبال آن است که ارزبری محصولات خود را سالانه بیش از ۴۷ میلیون یورو کاهش دهد. در مراسم امضای این قراردادها در تبریز که با مشارکت شرکت‌های سازه‌گستر و مگاموتور برگزار شد، داخلی‌سازی ۱۴ قطعه دیگر از محصولات سایپا در دستورکار قرار گرفت.

سایپا اعلام کرده که با تحقق اهداف میز سوم تعمیق ساخت داخل، با احتساب دستاوردهای دو میز قبلی، در مجموع ۵۳ قطعه از محصولاتش با کاهش ارزبری سالیانه ۱۵۰ میلیون یورو بومی‌سازی شده است. همچنین با داخلی سازی قطعات میز سوم، ۴۱۸ یورو برای تولید هر دستگاه خودرو تیبا کاهش ارزبری محقق خواهد شد که با برگزاری دو میز چهارم و پنجم در آینده این رقم به ۶۰۰ یورو خواهد رسید.

سایپا ۱۴ قطعه دیگر از محصولاتش را بومی‌سازی کرد

سایپا خاطرنشان کرده که در مجموع سه میز تخصصی تعمیق ساخت داخل قطعات خودرو توانسته ۵۳ قطعه مورد نیاز محصولات خود را داخلی‌سازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
نه نه خواهش میکنم چیزی به ارابه های مرگ اضافه نکنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین