کد خبر: ۶۲۱۶۹۴
تعداد نظرات: ۲۳۰ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
این خبر بروزرسانی شده است

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در شهرهای ایران؛ چندین نفر کشته و زخمی شدند+عکس

مردم در برخی شهرهای ایران نسبت به افزایش قیمت بنزین اعتراض کردند. برخی خبرها حاکی از کشته شدن برخی شهروندان در این اعتراض‌ها است. گفته شده چندین نفر در سیرجان، بهبهان، خرمشهر، کرج، اصفهان و مناطق کردنشین، کشته و برخی نیز زخمی شدند. فرماندار سیرجان کشته و زخمی شدن چندین نفر در اعتراضات این شهر را تائید کرده است. گفته شده که در بهبهان حدود 4 نفر کشته شدند. اعتراضات در برخی شهرها گسترش و به خشونت کشیده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

روز جمعه تجمع‌های اعتراضی در برخی شهرهای ایران نسبت به افزایش قیمت بنزین برگزار شد. این اعتراض ها امروز شنبه 25 آبان نیز ادامه و گسترش یافته است. تجمعاتی در شهرهایی از جمله اهواز، شوشتر، دزفول، گچساران، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شیراز، بندرعباس، گرگان،‌ خرم‌آباد،‌ قم،‌ ایلام، کرج، سنندج، ‌دورود، قزوین، اراک، مهدیشهر،‌ گرمسار، شاهرود و ... در اعتراض به سهمیه‌بندی و گران شدن بنزین انجام شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روز جمعه در شهرهای اهواز، امیدیه، شوشتر، ماهشهر، بهبهان و خرمشهر در استان خوزستان و همچنین بیرجند، مشهد، سیرجان و شیراز برخی شهروندان نسبت به افزایش قیمت بنزین تجمع‌هایی اعتراضی برگزار کردند.

براساس گزارش‌ها، دسترسی شهروندان به اینترنت نیز در برخی شهرها دچار اختلال شده است. به نظر می‌رسد که دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت جهانی قطع شده است. کاربران تنها دسترسی به اینترنت و سایت‌های داخلی را دارند.

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران

براساس ویدئوها و تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است، در این تجمع ها مردم شعارهایی در انتقاد از افزایش قیمت بنزین سر داده‌اند.

اعتراض در شیراز

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران+عکس

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران+عکس

اعتراض در بهبهان

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران+عکس

اعتراض در اهواز

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران+عکس

خبرگزاری فارس نیز در همین باره نوشته است: تجمعات اعتراضی به افزایش قیمت بنزین بعداز ظهر امروز جمعه در چند شهر کشور صورت گرفت که برخی از این تجمعات با پادرمیانی مردم و پلیس پایان یافت. در شهرهای خوزستان و سیرجان کرمان این اعتراضات بیشتر بوده است. در اهواز تجمعات ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفره در چند نقطه شهر برگزار شد که معترضین در واکنش به افزایش قیمت بنزین شعار می دادند.

بعضی از تجمعات با پادرمیانی مردم و پلیس پایان یافته اما همچنان در چند نقطه ترافیک ناشی از اعتراضات وجود دارد.

در مشهد نیز ترافیک ناشی از اعتراضات بنزین تعدادی از مردم و راننده ها گزارش شده است.

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران

در سیرجان کرمان نیز اعتراضات مشابهی در حال برگزاری است. برخی رسانه‌ها مدعی شدند که یک نفر در این اعتراضات کشته شده است. فرماندار سیرجان این خبر را تائید کرده است.

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران

خبرگزاری فارس نوشته است: عمده اعتراضات در دسته های حدودا ۵۰ تا ۱۵۰ نفره انجام شده است و تاکنون شعارهای سیاسی چندانی گزارش نشده و بیشتر اعتراضات و شعارها مربوط به افزایش دفعتی قیمت بنزین است.

همچنین براساس تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، یک پمپ‌بنزین در شهر سیرجان به آتش کشیده شده است.

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران+عکس

اعتراضات به افزایش قیمت بنزین در بیرجند

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران+عکس

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران+عکس

حمله به یک انبار نفتی

خبرگزاری ایرنا نیز نوشته است: تغییرات در قیمت بنزین و سهمیه‌بندی اعمال شد سبب شد تا در برخی شهرها تجمع‌هایی شکل بگیرد. در مشهد از حدود ساعت ۱۹ آمدوشد کند خودروها و حضور ده‌ها نفر معترض در محدوده تقاطع بلوار وکیل‌آباد و خیابان دانشجو بود که با تذکرات پلیس و برخی شهروندان این اعتراض پایان یافت. در بیرجند نیز اعتراض‌های پراکنده‌ای در سطح شهر انجام شد. در سیرجان اما اعتراضات شدید بود و در این میان تهاجم عده‌ای از افراد، به انبار نفتی این شهر و با هدف آتش زدن آن، با واکنش نیروی انتظامی ناکام ماند.

در اهواز نیز تجمع شهروندان معترض به افزایش قیمت و توقف خودروها در دو خیابان این شهر باعث دشواری رفت و آمد شد که با تذکرات نیروی انتظامی تجمع پایان یافت. همچنین در محور شوشتر- دزفول نیز تجمع اعتراضی که همراه با دشواری رفت و آمد در محور شوشتر - دزفول بود تا پایان شب برطرف شد. در گچساران نیز مردم با تجمعی آرام در دوگنبدان به افزایش قیمت بنزین اعتراض کردند. مردم معترض در آبادان، خرمشهر و ماهشهر نیز در بخش‌هایی از شهر در اعتراض حضور یافتند. شیراز و بندرعباس نیز با تجمع محدودِ اعتراضی روبرو بود که تا پایان شب پایان یافت.

عامل انتشار خبر جعلی دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان نیز تصویری که با مضمون آتش زدن یک پمپ بنزین در بندرعباس در فضای مجازی منتشر شده را جعلی و غیر واقعی عنوان کرده و از دستگیری عامل انتشار آن خبرداد.

سرهنگ سعید شفیعی در این خصوص گفت: تصویری جعلی که در فضای مجازی تحت عنوان «آتش زدن پمپ بنزین بندر عباس» منتشر شد، صحت ندارد و در واقعیت این عکس متعلق به آتش سوزی یک پمپ بنزین در ایالت میسوری آمریکا در سال ۲۰۱۴ است. از زمان اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت تا کنون هیچ گونه مشکل امنیتی در این زمینه در استان گزارش نشده است.

ناجا: شرایط در کشور آرام است

مرکز اطلاع‌رسانی ناجا با اشاره به برخی اعتراضات و ناآرامی‌ها در شب گذشته در برخی مناطق کشور اعلام کرد: در حال حاضر شرایط آرام است و مشکل خاصی در کشور وجود ندارد. براساس این اطلاعیه افراد تجمع‌کننده در برخی نقاط مطالباتی داشتند که با آنها صحبت شده است و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ با تصمیم اخیر سران قوا، بنزین از بامداد امروز جمعه سهمیه‌بندی شد. بر این اساس سهمیه شخصی خودروهای شخصی ماهانه ۶۰ لیتر در نظر گرفته شده است. قیمت بنزین سهمیه‌ای نیز لیتری ۱۵۰۰ تومان، بنزین غیرسهمیه‌ای لیتری ۳۰۰۰ تومان و بنزین سوپر ۳۵۰۰ تومان تعیین شده است.

همزمان دولت اعلام کرد برای جلوگیری از فشار اقتصادی به مردم، علاوه بر یارانه نقدی، مبلغ ۵۵ تا ۲۰۰ هزار تومان به خانواده های ۱ تا ۵ نفره پرداخت خواهد کرد.

ادامه اعتراضات در روز شنبه، 25 آبان

اعتراض مردم نسبت به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران امروز شنبه، 25 آبان نیز برگزار شده است.

براساس گزارش‌ها، در شهرهای کرمانشاه، کرج، سمنان، یاسوج، اراک، رشت، ساری، بابل، بوشهر، سنندج، خرم آباد، اصفهان، شیراز، ارومیه، تبریز و... مردم نسبت به افزایش قیمت بنزین تجمع‌های اعتراضی برگزار کردند.

همچنین تجمعات پراکنده‌ای در برخی نقاط تهران برگزار شده است.

وزارت کشور: عده‌ای با پخش کلیپ‌های سنوات قبل، موجب ترویج فضای ناامنی می‌شوند

صیدال فعال، رئیس مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور در واکنش به اخبار اعتراض‌ها، اعلام کرد: پس از اجرای برنامه تغییر قیمت بنزین، زمینه سوءاستفاده و شایعه پراکنی عده ای در فضای مجازی ایجاد شده است و در این راستا معاندین نیز در جهت بزرگ نمایی رویدادها و برای دست یابی به اهداف ضد مردمی خود، اقدام به شایعه سازی و دروغ پراکنی می کنند.

فعال در همین زمینه ادامه داد: پخش کلیپ های مربوط به سنوات قبل در فضای مجازی از جمله این اقدامات است که این حرکت موجب ترویج فضای بی اعتمادی و ناامنی در سطح جامعه می شوند. به عنوان نمونه پخش کلیپ مربوط به چند مورد آتش سوزی سال های گذشته که ناشی از تحریق های غیرعمدی بوده، با ادعای کاملا دروغ آتش سوزی در پمپ بنزین در یک خیابان تهران و یا در یکی دو شهر دیگر، که همچنان که از سوی خبرگزاری های مختلف اعلام شد، به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

رئیس مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور تصریح کرد: البته شهروندان، هر خبری که در فضای مجازی منتشر می‌شود را باور نمی کنند و حتماً نسبت به صحت و سقم اخبار تحقیق می کنند. طبیعتا اخبار موثق از سوی خبرگزاری‌های رسمی و پایگاه های معتبر خبری منتشر و یا بازنشر می شود. افرادی که اقدام به شایعه‌پراکنی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می کنند، از جمله مطابق با مواد ۷۴۴، ۷۴۵ و ۷۴۶ قانون مجازات اسلامی، پاسخگوی اقدامات خود خواهند بود. مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور بر تمامی پدیده ها و حوادث امنیتی اشراف کامل، دقیق و سریع دارد.

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران+عکس

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران+عکس

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران+عکس

ماشین آب‌پاش در اعتراضات بوشهر

اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای ایران+عکس

یک کشته و چند زخمی در اعتراضات سیرجان

سرپرست فرمانداری سیرجان (استان کرمان) توضیحاتی در خصوص حوادث شب گذشته در این شهرستان داد.

"محمد محمودآبادی" در خصوص تجمعاتی که در شهرستان سیرجان طی شب گذشته پس از افزایش قیمت بنزین رخ داده گفت: متاسفانه عده‌ای از این تجمع مسالمت‌امیز سوء استفاده کردند و یکسری اموال عمومی را تخریب و به برخی پمپ بنزین‌ها خسارتی وارد کرده و قصد داشتند به مخازن اصلی شرکت نفت دسترسی داشته باشند و آنها را به آتش بکشند که با مقاومت نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه و بسیج روبرو و عقب نشینی کردند.

سرپرست ویژه فرمانداری سیرجان ادامه داد: در این میان یکسری افراد مجروح شدند که در حال بررسی این موضوع هستیم که این افراد به چه شکل مجروح شدند و نمی‌توانیم با یقین صد در صدی گفت که با تیر مستقیم نیروهای امنیتی یا از جای دیگر مجروح شدند زیرا برخی‌ها از پشت و برخی نیز از بغل ضربه خوردند ضمن آنکه تاکید داریم که هیچ کدام از نیروهای امنیتی دستور شلیک مستقیم را نداشتند و فقط برای حفاظت از مخازن حساس سوخت کشور مجوز شلیک تیر هوایی را داشتند که این کار را نیز انجام داده‌اند. متاسفانه یک نفر در این ماجراها کشته شده اما هنوز دلیل کشته شدن این فرد مشخص نیست که تیر خورده یا خیر و اکنون در پزشکی قانونی شهرستان سیرجان در حال بررسی این موضوع هستیم و هر زمانی که دلیل فوت این شخص مشخص شود، اعلام خواهیم کرد ضمن آنکه باید عنوان کرد که این فرد از مردم عادی بوده است.

ارتباط ایرانیان با اینترنت جهانی قطع شده است؟

در پی اعتراضات مردم به گرانی بنزین در شهر‌های ایران، اینترنت کشور دچار اختلال گسترده شده است.

به نظر می‌رسد که دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت جهانی قطع شده است. کاربران تنها دسترسی به اینترنت و سایت‌های داخلی را دارند.

گفته شده تا کنون چندین نفر در این اعتراضات کشته و زخمی شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۳۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
7
214
چی بگیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
من فکر کردم ثمرات برجام دیگه تموم شده که بنزین 300 برابر گرون شد
انشالله این اخرین میوه برجام باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
برجام کیلو چنده چرا خودتو میزنی به اون راه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
میوه برجام نیست میوه .... امثال توست که هنوزم نفهمیده اید برجام چی بوده و نبودش چیه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
دولت نمی تونه نفتشو به خارج بفروشه می خواد به مردم به قیمت بین المللی بفروشه. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
پول بیت المال حق مردم و فقراست نه کسانی که بنزین بیشتر مصرف می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
397
87
بنده خدا پلیس ها که خود حقوقی حدود 2 ملیونی می‌گیرند. ...
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
بنده خداها؟؟؟؟؟ !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
یه نفر پیدا نشد در خصوص قیمت بنزین نظر اقتصاد دان ها رو بپرسه ...
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
654
38
سلام
به نظر می رسد راه دیگری برای قیمت بنزین نیست لیکن انتظار میرود دولت و مجلس و قوه قضائیه برای برخورد جدی با فساد اقدام هماهنگ داشته باشند و دولتی ها و خصوصا رئیس‌ جمهور از صحبتهای تفرقه انگیز پرهیز کنند
از سوی دیگر برخورد قاطع با اخلالگران و کنترل قیمت ها،خواست ملی است
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
الان حقوقا سه برابر شده که بنزین سه برابر بشه چرا ... نکنه خودت جزو اینایی ..
ناشناس
| - |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
بزرگترین مشکل ما خواب خرگوشی امثال توئه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
معلومه که با عمویادگار نسبتی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
لطفا نام خانوادگی ات را نیز بگذار تا بفمیم با اونایی یا با ما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
تو پشتت گرمه؟؟؟؟؟؟؟؟ عمو یادگار
راشد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
احتمالا یا پمپ بنزین داری یا یکی از همون آقازاده های گردن کلفتی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
الان بنزین از ۱۰۰۰ بشه ۱۵۰۰ سه برابر حسابه بنزین سوپر نزنین ماشین مدل بالاتون خراب میشه شاید شماهم از پولدارای مملکتی که ۳ برابر ۳برابر میکنی، اوناهم کار خودشونو میکنن بعدم میگن عامل نفوذی بودن
فردین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
سلام آقا رسول ........که اینطوری نفست از جای گرم در میاد تو اگر از مردم عادی باشی هیچ وقت اینطوری حرف نمیزنی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
ظاهرا مهم ترین راه مبارزه با فساد گرون کردن بنزین بوده!
اقا بنزین ارزونه، حتی از اب معدنی، قبول!
اما باید شرایط فعلی جامعه رو هم دید آخه
تو این اوضاع تحریم .......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
این حرفت معلوم که اصلا متوجه نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خواب دیدی خیر باشه
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
کمی با انصاف باشیم به نظر من اقا رسول حرف بد و غلطی نزد که این همه بهش تاخدین همه از وضعیت گرانی ناراحت هستیم جای خود ولی حرف منطقی هم جای خود
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
336
108
اعتراضات بایستی مسالمت‌آمیز باشد و پلیس هم نبایستی جلوی اعتراضات مردمی را بگیره ، مردم حق دارند فردا اجناس چند برابر خواهد شد مردم هوشیار باشند و به افراد بی لیاقت رای ندهند ، حال که رأی گیری مجلس نزدیک است به نمایندگانی که لیاقت خدمت به ملت را ندارند رأی ندهند .
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اخه...این همه سال این همه نماینده چیکار کردن همیشه وضع بدتر شد بعد اینارم خودشون تایید می کنند باید رای نداد تا قیمتارو بیارن پایین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
رای بی رای
ناشناس
| - |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
هنوزم میخای بری تو صف رای؟؟؟ بابا شماها دیگه کی هستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
ماجرای رای دادن دیگه تمومه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
راجع به چی صحبت می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
دلت خوشه ها .. این همه سال رای دادیم ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
لایک واقعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
توی که میگی بنزین 1500 شده قسم بخور به اندازه سهمیه ات مصرف میکنی!
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
دقیقا مردم باید چجوری اعتراض کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
قبل از نوشتن کامنت اندکی فکر کنیم و .... ننویسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ما که به هر حناح رای دادیم یجور بدبختمون کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رای؟ رای ارزش داره؟ دلت خوشه
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
این همه منفی به چند جمله درست
دلیل نمیشود به کسی که حرف منطقی میزنه منفی بدم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
آقا رسول ،مثل اینکه نمیبینی مجلس هیچکارست،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
363
55
بنده هم یک حقوق بگیربازنشسته ام و این افزایشها بشدت برام تاثیر گذاره یک شغله هم هستم اما زیاد با افزایش قیمت بنزین مخالف نیستم شاید از جهاتی مناسب هم باشه اما مشکل اینجاست که این دولت نشون داده که در برابر تغییرات قیمتی وشوکهای اقتصادی به مردم بسیار ناتوان میباشد ودر حالیکه در اطراف ایران و همینطور دیگر جاهای دنیا مثل فرانسه ویا امریکای جنوبی بشدت اعتراضات در حال گسترشه چرا دولت دست به چنین اقدامی اونهم با چنین جهشی زده تا مردم رو تحریک به شورش کند در شورشها وشوکهای اجتماعی همه تر و خشک میسوزند ودودش به چشم همه میرود که باز هم نتیجه اون شوکها افزایش قیمت ارز و گرانی مثل سال گذشته را در پی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
... شما بشین تو خونه تا دود اعتراضات خدای نکرده تو چشت نره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
همین شما ها با این استدلال های بی خود گند زدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
شما هم برو سرخیابون اینقده دود بخور تا علف زیرپات سبز بشه
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
معلومه الان هم که بازنشسته شدی حقوق ویژه میگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حالت خوبه پدر
معلم
|
Singapore
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
25
504
... به صفر رسیدن صادرات نفت باعث شده که برای تامین بودجه گلوی مستضعفین رو بیشتر بفشارن. ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بله. پس بايد به فكر رفع مشكل صادارت نفت بود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
18
373
امشب توی خبر بیست و سی نشون داد که همه چی ارومه و خبرهای منشره از اعتراصات خبر جعلیه.احتمالا تصاویر شما هم جعلیه .ا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
به نظر شما صدا و سیما از کی حمایت میکنه؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
خدا قوت دلاور،تو ایران اصلا زندگی میکنی یا خوابی گلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
صدا و سیما که حامی دولت نیست اگه اعتراضی بود نشون میداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
امشب آمنه سادات ذبیح پور فوق العاده شغل می گیره.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
6
276
صد نفر؟!!!جوک میگی؟حداقل خبر ندادن بهتر از خبر دروغ دادنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
6
149
خوبه والا خوشبحال آدمهای بیکاروبخوروبخواب شد، بقیه مردم چی زن وشوهرازصبح تاشب جون می دیم وبدوبدو ...یکعده .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
19
147
مردم هر اجناسی را که گرون کنند نخرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
پس نکنه میخوای بمیرن خانواده خودت یه چیزی نیازشان باشه نمیخری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
خدا کنه نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
6
177
نپرداختن "بیست و سی" به یک خبر دلیل بر جعلی بودن اون خبر نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
3
60
عالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
2
154
واقعا که. دوستان متوجه نشدند منطورم طعنه به خبر بیست وسی بود که می گفت این خبرها جعلیه. در حالیکه اعتراصات کاملا واقعی است و درخود خبرهای افتاب هم اومده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
183
26
ولی از همین عکسا معلومه تجمعات 100 نفره 150 نفره بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
دوربین را باید عریض میکرد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
20
172
بیچاره کرد این دولت مردم رو خدا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
بیچاره نکرد نابود کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تصمیم سه قوه بوده.میفهمی؟
محمدمهدی عظیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
11
220
سلام

نکنید
این کارو با ما نکنید
آقایان
آه مظلوم میگیردتون
این آه مظلوم یه مردمی هست که
خون داده
جون داده
والله قسم جوون داده
پدر داده
مادر داده
زن و بچه داده


به والله قسم نون برا خوردن پیدا نمیکنیم
خجالت بکشید
این وضع کلاسای مدارس دولتیه ۴۳ نفر توی یه کلاس اونم توی پایتخت
اینم وضع حقوق معلم ها
از سرباز معلم به بالا

آقا تو رو به هر چیزی که قبولش دارید رحم کنید
T.b
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
361
48
این هم همان فتنه ۹۸ است که منتطرش بودیم
همگام با عراق و ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
شما همیشه میگید فتنه است هر اتفاقی هم افتاد میگید دیدی گفتم؟!!! واقعا مضحکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
جنابعالی غیر از سهمیه ایا چیز دیگری را میبینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تو منظر این هستی که بزودی گیرت میاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
434
43
درود به شهید حججی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
درود بر شهیدان وطن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
عزیزم.به گمونم حالت خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
درود بر مردان و زنان مرد ایران آریایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
درود بر همه زنان و مردانی که در راه
" ایران " جان باختند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
درود بر همه شهیدان عزیز، فداکار و بی آلایش که رفتند و نخواستند که بنزین گران بشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
درود بر شهیدانی که دنبال پول نرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
درود به من و افكار خوبم درود به مردان اريايي
ناشناس
|
Japan
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
30
206
حالا به اینم میگن فتنه بنزین بعدشم تقصیرو می زارن گردن روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
نه عزیزم، آخرش را اشتباه آمدی تقصیر گردن مردم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
نه عزیزم تقصیر روحانی جون نیست تقصیر مردم بیچاره ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خوبه ادامه بدهید تاپولداراضررکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تقصیر روحانی نیست تقصیر شما وامثال شماست که به روحانی رای دادین
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
145
19
بنده اعتراض نخواهم کرد ولی با یارانه 160 هزار تومانی کوتاه مدت هم گول نخواهم خورد . ....
پاسخ ها
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
آفرین به شما!!!!!

اتفاقا ستونهای خونه ما یخورده جابجا شد!!! فکر کنم بخاطر گرونی، رگ به رگ شده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
8
197
هیچ کسی از این وضعیت راضی نیست
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
218
37
تمام گرونی قیمت بنزین بگردن روستاییهاست هرکی یک گواهینامه گرفته ماشین خریده با وام وقرض وقوله افتاده تو خیابون فقط دورمیزنه.حتی وام خیاطی فنی حرفه اییرو بردن گذاشتن رو پول ماشین.دست دولت دردنکنه باید5000 تومن میکرد 3000 تومن خیلی کمه فقط یک عده سوءاستفاده چی مزاحم مردم میشن
پاسخ ها
بهروز
| Germany |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
بنزین گرون شد چون دولت پول نداره و بجای پس گرفتن این همه وام های بهدر رفته و دکل های دزدی شده و اختاس های چند میلیاردی دست کرده تو جیب ما ملت بدبخت
زنگنه گفت تا موقعی که مردم تحمل کنند گرون میشه
فری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
اخه کی گفته شما باید ماشین داشته باشی روستایی ها نداشته باشن
بنزین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
11
129
قیمت بنزین 300 درصد افزایش قیمت دلار 400 درصد افزایش قیمت موارد خوراکی هر کس هر چی دوست دارد،
فقط افزایش حقوق کارمندان 10 ماکزیمم 20 درصد است.
درآمد کارمندان (شاغلین) = 20 درصد افزایش (هورا)
هزینه شاغلین = 400 درصد افزایش (خیلی خیلی هورا)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
دوست عزیز سالی که دولت رو تحویل گرفت قیمت بنزین ۴۰۰ کارتی بود ۷۰۰ ازاد با اون قیمت حساب کن بنزین نزدیک ۹ برابر شده داداش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
4
58
یکی اون بالا گفته مگه حقوق سه برابرشده؟ نه پرجان..... .
mmm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
9
105
ما اهوازیم سمت منطقه کوروش غوغا بود.......بانک محل کار همسرم اتش زدن...و بانک بغل شیشه شکستن که پلیس مانع اتش زدن اون یکی میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
30
79
با ازاد كردن ورود ماشين هاى برقى تمام اين مشكلات حل خواهد شد به شرط اينكه خودرو سازان محترم اجازه بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
شما ایران زندگی میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
خیلی پرتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
میشه بگی کجازندگی میکنی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
دم جنوبی های با غیرت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
همین الانشم میگن مصرف برق بالاست اگه بیاد چی میگن خدا میدونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
4
172
مردم ديگه كمرشون شكسته تحمل كشيدن بار بيشتر رو ندارن به فكر مردم باشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
104
8
چه أهميتى داره كه بنزين گرون شده ؟ ....
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
14
86
دلم برا پدر شوهر و مادر شوهرم میسوزه که آخر هفته ها بچه هاشون میرفتند روستا هم برا دیدنشون هم کمک کارشون الان با این قیمت بنزین شاید تو هر 3 ماه بتونیم بریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
دلت به حال ما مستاجرها و کارمندا و روستائیان و بدبختهای غارت شده هم بسوزه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
دلت برای همه بسوزه چون گرانی بنزین یعنی جهش قیمت ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
نهایتش با مینی بوس میرن.
خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خب اگر بچه ها خیلی به فکر پدر مادرشان هستند بروند همان روستا محل تولدشان پیش همانها زندگی کنند و کمکشان کنند. که نیازی به رفت و آمد و هزینه هم نباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
5
105
به خدا مردم گناه دارن
این مردمی که پای این همه بدبختی تو مملکت دارن صبر می کنن
......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
بیخود صبر میکنن خب! اینم شد دلیل؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اشرار
lorak
|
Austria
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
8
78
آخه چرا مصالحه نمی کنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
109
حالا مردم میگن بنزین گران نشه دولت میگه یارانه میدم . مرد حسابی ما یارانه نمی خوایم یکبار به سرمون کلاه گذاشتند دیگه شما چرا؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
94
درسته واقعا بنزين تو ايران ارزونه اما حقوق كارگر و كارمند و... همه واقعي و استاندار هستش؟ جالبه حقوقمون به ريال اضافه ميشه ولي تورم و اينا با دلار كه بايد برعكس باشه به دلار بايد حقوق بگيريم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
حداقل حقوق منطقه 2000 دلاره ؟ چرا اون رو اصلاح نکردی؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
17
75
ازهمه ی این موارد گفته شدکه بگذریم آیا نبایستی برای مردم خوزستان که نفت و گازاززیرخونهاشون برداشت میشه امتیازی درنظرگرفته بشه؟اون هم با وجود گردوخاک و نداشتن آب شرب سالم وبهداشتی ، مگرمردم خوزستان چی ازعربهای حوزه خلیج فارس کمتر دارند؟اونهاعلاوه بر دریافت مقر درپایان هرماه سهمی ازفروش نفت هم بهشون پرداخت میشه !
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
با منابع طبیعی وآب وزمین های حاصلخیز خوزستان می شود صد میلیون را در رفاه کامل بهشان داد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
2
51
واقعا متأسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
1
82
۵۰ الی ۱۵۰ نفر؟؟؟!!!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
147
18
گرانی بنزین خیلی هم مناسب است اونایی که بیشتر مصرف میکنند غصه بخورند چرا ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
با این منطقتون بدبخت فقط بنزین گرون نمیشه در پی اون همه چی باز چندین برابر میشه
ناشناس
|
Australia
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
46
39
واقعا خیلی کم گرونش کردن حداقل باید لیتری 10000 هزار تومان میشد !!!
واقعا متاسفم............. خیلی مدارا میکنن ...باید تا اخر این ماه به 10000 هزارتومان برسه ...باید.
پاسخ ها
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
عزیزم‌ شما هر وقت بنزین زدی، لیتری بیست هزارتومن بده؛ نفری ده هزارتومنم انعام بده به کارکنای پمپ بنزین. واسه بقیه نسخه نپیچ.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
داداش در ترکیه که درآمدشون از ما بیشتره لیتری 14 هزار تومنه. در افغانستان لیتری 8.5 هزار تومن.
به نظرم نهایت بین 3 تا 5 هزار تومن منطقیه بیشتر نه!
شماهم داری زیاد تند میری چون 10هزار تومن به اقتصاد ایران شوک وارد میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
واقعا که......... مرفه بی درد حتما آقا زاده ای............از اون ور دنیا واس ما نسخه می پیچی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
واقعا شما ها مسلمونید؟
ناشناس
| Singapore |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
داره طعنه میزنه......
همراه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
13
58
خداییش انتخاب چهارسال پیش ریاست جمهوری و بعدش نمایندگان محترم را به یاد بیاورید. اینو خطاب به مردم گفتم. خدا قوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
6
58
بروید از طریق سیاسی مسایل رو حل کنید. اینقدر مردم رو اذیت نکنید. دمتون گرم که عکسهای تظاهرات مردم رو منتشر کردید. 4 تا خبر رو خودتون بدید. اینطوری جعل هم کمتر میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
2
94
باز هم بگو نواره !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
137
16
گرونی بنزین از یه لحاضی خوبه تردد ماشینها توی خیابونها کمتر میشه ....
پاسخ ها
واکف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
معلومه تو باغ نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
آره خیلی خوبه کاش خوراکی ها رو هم ۱۰۰برابر کنن بمیریم جمعیت هم کم بشه
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
مرگ هم هم از یه لحاظ خوبه،، میمیری به کل راحت میشی!!!!

فقط سئوال اینجاست،،،
یه بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
29
46
من ی دانشجوی ترم پنجی هستم .بعد سالها با کلی زحمت و تلاش و خون دل پی کی خریدم..همین ک بیارمش خونه دیدم ترافیک شدید شده تازه تو باکم زیاد بنزین نیس ..الانم تو ماشین تازه فهمیدم ماشینم بخاری نداره دارم از سرما میمیرم راه رو هم بستن الان نزدیک ب دو ساعت تو ترافیک هستم کسی هم هیچ کاری ازش بر نمیاد..از ما بدبخت تر داریم ینی؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
سیاه نمایی نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
داریم!!! اونم منم که با مدرک دکترا همون پی کی رو هم نمی تونم بخرم
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
47
11
والا این چیزی که من امروز در غرب تهران دیدم آشوب بود نه اعتراض!
ورودی اتوبانها رو می بستن. خیابانهای اصلی رو می بستن.
بگم مسیر 15 دقیقه ای رو 7 ساعت در راه بودم باور نمیکنید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تو هم برو اعتراض کن. بنزین رو 3 برابر کردن همه چی هم بعد از اون 3 برابر میشه.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
34
یا پیامهای مردم را کامل منتشر کنید یا نکنید با دستبردن در محتوای پیام مردم مفهوم آنرا تغییر میدهید
پاسخ ها
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خخخخخ، دمت گرم،، من خودم الان سه ساعته،، زنبیل گذاشتم،، هنوز پیامهای من انتشار پیدا نکرده!!!

فکر کنم خیلیها توی نوبت هستن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
4
39
مشکل مملکت دانشجوی سطحی مثل جنابعالیست که الان فقط نگران موندن تو ترافیک وحل مشکل خودت هستی ،
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
3
108
وقتی سران قوا خود قانون تصویب می کنند و اجرا چه نیازی به مجلس فرمایشی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
وقتی مجلس بعداز اینکه قطار رفت ریل گذاری میکنه دیگه چه فایده.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
32
3
بنده خودم از اینکه قیمت یک لیتر بنزین از نیم لیتر آب معدنی ارزانتر بود خوشحال نبودم و دوست داشتم قیمت بنزین در سطحی باشد که مردم در مصرف آن دقت کنند . ولی اینکه قیمت آن یک دفعه 3 برابر شود و بدون اطلاع قبلی و بدون اقناع افکار عمومی نیمه شب که مردم می خواستند برای استراحت به رختخواب بروند آن را به مرحله اجرا بگذارند و مردم به پمپ بنزینها هجوم بیاورند طبیعی بود این روش اجرا بی حاشیه نخواهد بود . در ضمن روش اجرا خیلی مهم است دولت می توانست سالانه مثل حقوق کارمندان یا سایر کالاها قیمت بنزین را نیر 15درصد افزایش میداد که با احتساب 6 سال اخیر قیمت بنزین الان 2400 تومان بود که تا الان دولت درآمد خوبی هم کسب می کرد نه اینکه تازه امروز میخواست از این طریق کسب کنه و ضمنا این نارضایتی و درگیریهای خیابانی هم پیش نمی آمد. در ضمن توان مردم در حدی نیست که بتواند بنزین به قیمت 3000 تومان را تحمل کند و با توجه به شرایط کشور و وضع معیشتی مردم قیمت بنزین تک نرخی و در حول وحوش 2000 تومان بنظرم منصفانه باشد. امیدوارم مسئولان بویژه شخص رئیس جمهور در قیمت بنزین تجدید نظر کنند و نمانیدگان هم وارد این مساله بشوند و با معترضین هم اقناعی برخورد شود نه اینکه به قوه قهریه متوسل شوند که دشمنان هم به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت هستند.
ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
1
38
بزا همه چی گرون شه تا جاییکه مردم نتونن حتی لباس دست دوم بخرن مجبور بشیم لخت تو خونه زندانی شویم شاید انروز بفهمیم که حتی لباس هم از تنمون در اوردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
80
15
درود بر دولت تدبیر و امید
سلام بر روحانی
سلام بر دلار هزار تومانی و گلابی های برجام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
14
5
حذف کارت سوخت خیانت بود که 10 الی 15 میلیارد دلار به کشور ضرر زد و کسی که این خیانت را انجام داد......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
42
تحریم آثارش را داریم میبینیم انتهایش هرج و مرج است و بازنده ملت ایران متاسفانه منافع ملی مدتها استکه قربانی بلند پروازی شده .
سوخته و ساخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
4
16
اون زمان که احمدی‌نژاد یارانه رو از اقلام مختلف مانند بنزین و حامل های انرژی برداشت به این دلیل بود که دهک های بالا از جیب بدن، پر مصرف های بی خیال پول دهک های پایین رو مثل بنزین لیتری ۵۰ تومن خرج نکنن. اما خیلیا گفتن اشتباه کرده و حقیقتا اون دولت زورش به یقه سفیدها و گردن کلفت های اقتصادی نرسید.
الان منابع مالی کشور تمام شده و به قولی ، دست دولت توی جیب مردمه
خدا آخر و عاقبت همه رو ختم به خیر کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
26
6
افزایش بنزین نتیجه برجام روحانی! آخه وقتی یه همچنین فیلسوف های که داریم تو مملکت چرا باید وضعمون از این بدتر نشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
50
الان من بدبخت، کارم با اینترنت هست، اینترنت بین الملی را مسدود کردین، فکر نمی کنید چقدر شغل در خطر قرار میگیره؟ خب، مگه نباید کار کنم تا همون لیتر ۳۰۰۰ تومن شما را بتونم بخرم؟ هیچ تصمیمی از روی تعقل و عاقبت اندیشی گرفته نمیشه؟ مگر شما نمی گفتید که تحریم ها نعمته؟ پس از چی میترسید؟
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
منم دقیقا همینطور.
برای این بسته شد که از بیرون اقتشاشات رو هدایت نکنن!
منم ضرر کردم ولی برای امنیت خوبه که فعلا قطع باشه.
بدبخت ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
40
5
واقعا خوشحالم که ایران متولد شدم
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
بدبخت هرجا باشه بدبخته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
25
با افزايش 3 برابري قيمت بنزين بايد حقوق و دستمزدها هم 3 برابر شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
9
جالبه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دمت گرم.کی گفته بنزین از آب معدنی ارزونتره! شما یک آب معدنی می گیری بست.ولی یک بطری آب معدنی جواب یک ساعت مسافر کشی را می ده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
16
کسانی مقصر این اوضاع هستند که در مجلس هفت با طرح تثبیت قیمتها جلوی افزایش با شیب کم بنزین و دیگر انرژی های را گرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
40
اینترنت وصل کنید این چه وضعش .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
5
خدا را شکر که چشمشان کور نشد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
5
17
مغزم کار نمیکنه.....
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
2
68
مقایسه کنید با اعتراض جلیقه زرد ها که ساعت ها توسط صدا و سیما پخش میشد. آیا اینترنت فرانسه قطع شد. واقعا قطع اینترنت بی اعتمادی به مردم کشور است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ترس از مردم است . نه بی اعتمادی . خودشون میدونن که چقدر خرابه اوضاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
52
پس با این حال نمایندگان مجلس یعنی .....پس واسه چی اسفند دارن انتخابات مجلس میزارن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
انتخابات تمام شد
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
56
5
در انتخابات دقت کنید مردم عزیزم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
درستش میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
توام به منفی هات دقت کن عزیزم
ناشناس
| Singapore |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
مجلس دیگه کاره ای نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
5
59
به نظرتون این همه پول اینترنت دادیم دوشبانه روزه اینترنت نداریم این حق الناس نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
6
40
سلام به مردم عزیز در این چند سال پیاپی که بنزین گرون شد تمام قیمت ها هم گرون شد مگر شما در این مملکت زندگی نمیکنید ما همه هم وطن هستیم اونایی که از گرونی بنزین راضی هستن مطمئنأ وضعشان خیلی خوبه یا حقوقهای نجومی دارن چشمتان را باز،کنید فقر بیداد میکنه به خدا ما مردمون خوبی هستیم در کل جهان جز تنها کشوری هستیم که غیرت هنوز وجود دارد ما اصالت داریم تو این مدت گرونی کسی صداش در نیامد چون بحث تحریم بود ما زیر بار امریکا نرفتیم ولی،با گرون کردن بنزین دیدیم که دولت دلش واسه مردم نمیسوزه
پاسخ ها
R B
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سلام به دوست عزیز،
این که بنزین گرون میشده برای اینه که همه چیز گرون میشده برای این که تورم در کشور وجود داره و ارزش پول ملی کاهش پیدا کرده. پس جناب عالی متوجه نشدی و فکر کردی برای افزایش قیمت سوخت بوده که قیمت بقیه اجناس افزایش پیدا کرده، در حالی که سوخت هم مانند بقیه اجناس گرون شده این در حالی هست که هر بار دولت یارانه بیشتری داده تا قیمت بنزین یا ثابت بماند یا مقدار کمی نسبت به تورم افزایش داشته باشد. البته مقدار اندکی از قیمت اجناس رو حمل و نقل و در حمل و نقل سوخت تشکیل میده ( و البته حمل و نقل معمولا با گازوئیل صورت میگیره نه بنزین) که باعث میشه خیلی اندک قیمت ها افزایش پیدا کنند بخاطر افزایش قیمت بنزین، حال اگر قیمت ها افزایش بیش از 1 یا 2 درصدی داشته باشند این یعنی سودجویی بعضی افراد که به کمک ... ما مردم که مطالب غیر منطقی و نادرست را باور می کنیم، اجناس را برای سود شخصی خودشان گران کرده و از آب گل آلود برای خود ماهی گرفته اند.
در مورد این که افرادی که از افزایش قیمت بنزین (که یعنی واقعی شدن قیمت بنزین) حمایت می کنند یعنی وضعشون خوبه یا حقوق نجومی میگیرن، خیر اینطور نیست بنده اصلا انقدر فقیر هستم که حتی ماشین ندارم تا از یارانه بنزین استفاده کنم، تمام این مدت این یارانه افراد فقیر بوده که به پول دار ها داده میشده که 4 تا ماشین دارند تا استفاده کنند و آلودگی ناشی از اون را به ریه افراد پیاده و فقیر بفرستند. حال که می خواهند اندکی حق را به حق دار برگردانند همه ناراضی شده اند، خنده داره یا بهتر بگم گریه دار. البته دادن یارانه نقدی اشتباهی هست که ما تجربه اش را داریم پس امیدوارم دولت به جای اصراف این درآمدی که از متعادل کردن قیمت بنزین بدست میآورد را خرج زیرساخت های کشور کند و با آن اشتغال ایجاد کند نه این که یارانه نقدی بدهد و تورم ایجاد کند.
پس لطفا قبل از این که مطلبی رو بگین اون هم با اطمینان لطفا کمی فکر کنید که بزرگترین دشمن ما انسان ها جهل است.
موفق باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
اگر بنزین گرون شد و سه ماه اجناس قیمتش ثابت موند من اسمم رو عوض میکنم. آخه چطور انتظار دارید که مثلا راننده تاکسی با وجود اینکه تمام قطعات خودرو سه برابر شده، بنزینش هم سه برابر شده قیمت کرایه رو ثابت نگه داره؟ یا افرادی که در شبکه توزیع کالا هستند با افزایش قیمت بنزین از جیب خودشون مایه بزارن و ...
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
پراید شده 60 میلیون بعد می گین تاثیر نداره رو قیمت بقیه چیزا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
3
42
من یک زن تنها هستم با حقوقق 50000 هزرار تومان چه کنم
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بهترین راه این است که درآمد خود را افزایش دهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
عزیزم من یه خانم با مدرک فوق لیسانس، از نداشتن شغل با این تحصیلات، رو آوردم به شغلای نامربوط به رشتم که هزار بار سطح کاریم کمتر از تحصیلاتمه. پس شماهم میتونی .مطمین باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
54
مطابق قانون اساسی، برگزاری تضاهرات حق مردم هست

هیچ قانونی نمی تونه برخلاف قانون اساسی وضع بشه

وقتی مسئواین اجازه اعتراض و تضاهرات مسالمت آمیز نمی دهند، چه طور انتظار دارند مردم از کوره در نرن؟؟؟
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
37
مردم چرا متوجه نیستین کی اختلاس کنه تکلیف فساد چی میشه وقتی بودجه نباشه .....بیست ودومیلیارد دلار رو تو دبی آقایان آبکردن کلی پول از مملکت خارج شده حالا بودجه کم آوردن.... مبلغی نیست که دوهزار تومان اضافه شده پرداخت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
58
اون کی بود میگفت تحریم ها اثر نداره ؟؟؟؟!!!! بفرما اینم اثرش !!
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
40
اینترنت و چرا قطع کردید به خدا ما نون زندگیمون از همین اینترنته
به حسین قسم ک سه ساله توان خرید گوشت قرمز برای بچه هام رو ندارم
درد مردم فقط بنزین نیست ولی بنزین رفت بالا هزینه حمل و نقل هم برای راننده میره بالا تولید کنند هم قیمت ومیبره بالا
....
پاسخ ها
R B
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سلام
والا ما هم گیر کردیم و من برنامه نویس هستم و برای کارم به اینترنت نیاز دارم، ایشالا این آشوب گری ها تموم بشه که زندگی عادی برگرده.
این که میفرمایید قیمت اجناس با بنزین میره بالا باید بدونید که اکثر حمل و نقل با گازوئیل هست نه بنزین که قیمت آن تغییر نکرده و دوما به فرض که حمل و نقل با بنزین باشد، چند درصد هزینه یک کالا را حمل و نقل و در حمل و نقل سوخت تشکیل می دهد؟ آیا بیشتر از 2 یا 3 درصد؟ پس بدونید که اگر تولید کننده یا فروشنده یا هر کسی که قیمت اجناس رو به صورت غیر معقول بالا برده با این بهونه که بنزین گرون شده، دروغ گو و سواستفاده گر هست و باید با اون فرد مقابله کرد و اون زمان هست که باید به خیابان و کارخانه و مغازه اون فرد بریم و اعتراض کنیم، نه الان که برای یک بار که شده هرچند نصفه و نیمه دولت تصمیم درستی گرفته است.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
قطعا قیمت گازوئیل هم در آینده ای نه چندان دور بالا میره و حتی مسئولین نگفتن که گازوئیل بالا نمیره بلکه گفتن"فعلا قصد این کار رو ندارن".
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
قیمت ارز چ ربطی به تولیداتی داشت که تمام مواد اولیه اون در داخل تامین می شد مثلا شیر 2000 تومن شد 6000
تازه همین کارخانه های دولتی اون رو گرون کردند خیلی از گرونی های اخیر بواسطه ی گرون شدن نرخ ارز توسط کسانی انجام شد که شاید دلار رو از نزدیک ندیدن و هیچ کنترلی هم روی قیمت های اونها نشد اونوقت شما انتظار داری افزایش سه برابری قیمت بنزین تاثیری روی قیمت ها نداشته باشه؟؟!!
R B
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سلام دوباره،
ممنون از دوستان عزیز که نظر بنده رو مطالعه کردن و بهش پاسخ دادن.
حسین آقا، اولا فعلا که گازوئیل گرون نشده و تا اینجا به زور هم شده دولت سعی کرده جلوی افزایش قیمتش رو بگیره، دوما همانطور که گفتم واقعا فکر می کنید چند درصد قیمت یک کالا که به دست شما میرسه را سوخت حمل و نقل تشکیل میدهد؟ کمتر از 2 یا 3% و حتی اگر این 2 یا 3 درصد 3 برابر شود یعنی تنها افزایش 6 یا 9 درصدی نه 200 درصدی که بعضی از دوستان میگن "پس همه چیز باید 3 برابر میشود" (ما همه اقتصاد نخوانده ایم ولی بعید میدونم این ریاضیات خیلی سخت و خارج از فهم باشه).
میدونید کی دوست داره این تفکر و جو رو بندازه در زهن ما که قیمت ها چندین برابر میشه؟ افراد سودجو که فضا رو برای سودجویی خودشون فراهم کنند پس امیدوارم ما مردم آگاه باشیم.
در مورد مطلب دوست ناشناس، شما متوجه هستید که در حقیقت این افزایش قیمت ارز نیست، بلکه کاهش ارزش پول ملی هست. یعنی این دلار یا یوان یا هر ارز دیگری نبود که ارزشش تغییر کرد. بلکه این ارزش ریال پول ملی ما بود که کاهش پیدا کرد و این به این معنی هست که من و شما که مثلا 3000 تومان توی جیبمان بوده بعد از این تغییر قیمت به اندازه 1000 تومان قبل ارزش داره و این باعث میشه همه چیز گرون بشه (از شیر و نان و بنزین گرفته تا خود دلار و ارز و غیره...)، که شد و دودش به چشم امثال من و شما رفت. این در حالی هست که خود دولت سعی کرد بعضی کالا های حیاتی رو تقریبا ثابت نگه داره به این معنی که یارانه بیشتر به این کالا ها تخصیص بدهد مانند نان یا خود بنزین و سوخت.
حال آنکه اگر بعضی شرکت ها و کارخانه ها بدون تغییر در قیمت مواد اولیه و دست مزد ها قیمت ها را افزایش داده اند (که من مطمئن نیستم چنین چیزی حداقل در حجم گسترده اتفاق افتاده) یا بعضی در همان مغازه محصول ارزان خریداری شده را گران فروخته اند، این کار غلطی هست و باید اون زمان اعتراض می کردیم، نه الان. مخصوصا که محصولاتی مثل شیر (لبنیات) و نون (غلات) قسمت عمده خوراک ما ایرانیان را تشکیل میدهد و فقط به یک گروه خاص یا به گروه های پر درآمد تر اختصاص ندارد.
با تشکر، موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
4
31
امنه سادات زبیحی : همه به غیر ما اشوبگرن. والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
درودبرشما
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
39
فقط اگر سه نابینا و ناشنوا به جای این سه نفری که افزایش قیمت بنزین رو تصویب کردن، بودن، میتونستم با تصمیمشون کنار بیام!!!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
24
حالا چرا نت رو قط کردین
پاسخ ها
افق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
من کارم با نت زیاده ولی تو شرایط فعلی بنظرم کار خیلی درستیه. شما در نظر بگیرید با اخبار دروغ تو کانالای تلگرامی و دعوت مریم رجوی و تحریکش ، چقد به روح و روان و امنیت کشور و ملت آسیب میزد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چون از یک دست شدن مردم میترسن اینا نمیخوان مردم متحد شن تازه الان معنیه تفرقه بینداز و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
افق جان حتی گربه های کوچمون هم محل رجوی نمی ذارن هیچکی تو ایران رجوی رو دنبال نمیکنه و اکثریت مردم چه موافق چه مخالف نظام به شدت از رجوی بدشون میاد بیخودی دنبال بهانه نگردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
23
1
اینترنت شهرستانای غرب تهران تازه وصل شد، اگر خدارو میشناسید بیاید ببینید اینجا چی شده وضعیت بسیار عجیب و غریب شده داره میشه
پاسخ ها
حاج احمد نوری صومعه سرایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
به نظر بنده کلا مردم ایران نباید اینترنت داشته باشند.
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
8
آقای رئیس جمهور واقعا چرا اینکارا رو میکنی؟به خدا مردم گناه دارن به قرآن این مردم حقشون این نیست...حالا که میدونی دوره بعد نیستی چرا داری گند میزنی واسه نفر بعدی؟؟؟آخه خودت گفتی یارانه پدر دولت و در آورد الان چرا میخوای دوباره اشتباه دولت قبل و تکرار کنی یارانه نقدی بنزین و بدی؟ میدونی با این کارت فاتحه ملت و خوندی؟ ای داد ای بیداد با این مسئول به حساب محترم جناب آقای رئیس جمهور محترم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
41
مجلس نماینده مردم است یا سران سه قوه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مجلسیا فقط دنبال سود خودشونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
قربون آدم چيز فهم
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
4
خیای جالبه همه کامنت ها در و دیوار رو مقصر دونستند ولی کسی جرات نکرد از اصل ماجرا حرف بزند !
آقا ، بدلایلی ارتباط ما با دنیا قطع شده ، نفت ما فروش نمیره ، تبادلات بانکی ما با دنیا بخاطر تحریم ها بسته شده ، در دنیا منزوی شدیم و دولت در نتیجه این سیاست ها مجبور شده هزینه خود را از جیب مردم بردارد .
هرچند که باید این نکته را هم در نظر داشت این طرز تفکر و راهی که دولت می رود ، چقدر می تواند دوام داشته باشد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
36
شاید یکی از شرورترین موجودات عقرب باشه ولی او هم وقتی می‌بینه راه به جایی نداره در آخرین لحظه نیش رو به سر خودش میزنه
عزت الله حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
8
واقعا مسئولین ثابت کردن که مردم برای انها هیچ ارزشی ندارد حتی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
تازه يه اين نتيجه رسيدي ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
2
مردم بشینین یجا شاید فرج شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
2
بگو اگرچه بجایی نمیرسد فریاد
مگو چنین وچنان ، دیر میشود گاهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
3
مردم اعتراض دارن چون شغل و درامد ندارن خیلیا. تورم کمر ملتو خم کرده. خیلی وقته کمتر کسی به فکر تشکیل خانواده میوفته چون توانشو نداره. کوله باری از مشکلات و معضلاته جامعه. افسردن این ملت مظلوم
ناشناس
|
Afghanistan
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
45
1
قیمت بنزین باید افزایش یابد چون بالا رفتن قیمت کالا در تمام جهان یک امر طبیعی است
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بالا رفتن حقوق مردم چی؟
یه قوطی نوشابه تو آمریکا بعد 20 سال دوبرابر هم نمیشه!
اینجا قیمت ماست هفته پیش تا امروز رو نمیتونن کنترل کنن!
وقتی از واژه "طبیعی" حرف میزنی موقعیت جغرافیایی رو هم در نظر بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
از اینکه خیلی میفهمی نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت.
ترکمنستان داره ماهیانه 120 لیتر سوخت مجانی به خودروها میده
ایکاش اونام مسولین مثل ما داشتند ما می‌شدیم فلسطین ولبنان اونا، یه کمک هم به ما میکردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
4
بس کنید تموم کنید این بازی ....با آمریکا کنار بیاید مردم از گرسنگی مردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
18
واقعا شرم اور. وقتی باگرانی بنزین کالاوچیزهای دیگر گران بشه گناه داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
2
36
اقا زاده ها پول تو جیبیشون اون ور آب کم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
گل گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
15
پيشنهاد ميدم اول نظرات جديد نمايش داده بشه در حاليكه شما اول نظرات قديمي رو به نمايش ميذاري
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
4
با ریس اتحادیه مسافر کشان شخصی مصاحبه کرد تلویزیون که قیمت مسافرکشان شخصی افزایش پیدا کرده آیا نظارتی دارید؟؟ و ریس اتحادیه پاسخ دادن اصلآ مسافرکشان شخصی یک کار غیر قانونی انجام میدن و پلیس می تواند جلوی آنها رو بگیره ...و در کل ایشون ریس یک اتحادیه غیر قانونی هستند ...از ریس صنف خوار بار فروش سوال کرد آیا قیمت گران میشه؟؟طرف جواب داد ...نه گرون نمیشه و فقط مردم از مغازه دارهای که گرون میفروشند خرید نکنند ...اینم پاسخ حضرات و نظارت بر گرون نشدن اجناس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
10
5
مهناز افشار کجاست این روزها
راننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
22
چشم من راننده دست از تلاش قانونی وبرحق افزایش کرایه میکشم ولی با نوسان کسری اقتصادی درمایحتاج معاشم چه کنم با استهلاک قطعات چینی وگرانی لاستیک وقطعات خودروام چه کنم با آن کرایه خانه سربه فلک کشیده ام چطور قناعت کنم با ودیعه هاوخرج های مجهول پیش بینی نشده زندگی ام چه کنم که شش ماه است نتوانستم هزینه درمان دندان همسرم را جور کنم وبا وعده های ازجنس وعده های شما محترمان میگذرانم من راننده دیگر هیچ ایده آلی مبنی بر سینما وفراغت ندارم چون آنقدر ذهنم خسته و جسمم مستهلک از رانندگی طولانی در آلودگی هوا وترافیک درگیرشده که خدمات رفاهی وکلا کلمه رفاه وتعریف آنرا رسیدن به خانه و چند ساعت خواب بدون گلایه های مالی خانواده وخراب نبودن قطعات ماشینم برای شروع تکرار کار بدون بلا وبحران جدید میدانم من راننده سخت کار میکنم و حاصلم از عمرو جوانیم رفت وحالا حلال معضلات اقتصادی ونبود صادرات نفت شدم ترازوی عدل شما یک کفه اش بهرحال می لنگد وآن کفه همیشه قشر ضعیف را نشانه گرفته ملالی نیست وعده ندهید درهر صورت بازنده ایم ومطالبه هم نداریم وابسته به هیچ نهادی وجناحی نیستیم هیچ شغلی شفاف تر این شغل نیست وخوشبختانه هیچ راه فسادی هم وجود ندارد ملاحظه این چند روز راهم نکنید وعده ندهید که دیگر اینقدر درگیر دغدغه نان شده ایم که هیچ انتظاری جز زنده ماندن نداریم
پاسخ ها
R B
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سلام،
اتفاقا شما باید اعتراض کنی این حق شما هست البته فکر میکنم فعلا باید صبر کنید تا این آشوب ها کاملا پایان پیدا کنند، و مدنی اعتراض کنید، البته نه اعتراض به افزایش قیمت بنزین، بلکه همانطور که فرمودید اعتراض برای افزایش قیمت کرایه، که شما هم متناسب با افزایش قیمت بنزین و این که بنزین چه مقدار از هزینه ها و کرایه شما را تشکیل میدهد، کرایه را افزایش دهید.
استهلاک قطعات و انحصاری بودن خودرو واقعا ظلمی هست که در حق ما شده هم از خودی (توسط این شرکت های خودرو سازی) و هم از طرف خارجی با تحریم، انشالا که حداقل ما دست از ظلم به خود برداریم و انشالا فرجی هم در روابط خارجی ما حاصل شود.
این که شما میفرمایید " جسمم مستهلک از رانندگی طولانی در آلودگی هوا وترافیک" کاملا حرف شما درست هست، من هم که اصلا ماشین شخصی ندارم و نه توان مالی برای خرید آن و با پای پیاده و یا با اتوبوس تردد میکنم بیشتر از هر کس این آلودگی به ریه من و امثال من میره ولی علت این هوا آلوده و ترافیک همان قیمت غیر منطقی بنزین هست که تقریبا هم قیمت آب معدنی هست!!!!! همسایه ما برای خرید نان تا سر کوچه سوار ماشین خود میشود به جای این که پیاده برود، نمیگم همه اینطوری هستند ولی حقیقت اینه که این قیمت بی منطق ارزان سوخت باعث مصرف بی رویه و اصراف خود ما مردم شده که دودش به چشم خودمان میرود.
در مورد مشکلات شما، خیلی ناراحت ام و در درد شما شریک. امیدوارم خدا به شما صبر بده و خود خدا و خلقش به شما کمک کنند. سرفراز باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
یعنی دلت میاد عمو یادگار شب نشینی برگزار نکنه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
جناب rb قیمت بنزین در این مملکت ارزان نبوده لیتری 1000 تومان بوده. که با گرانی های افسار گریخته و 3 برابر و یا 4 برابر شدن کالا و خدمات بنظر شما ارزان می آید. و نکته بعدی اگر قرار به پاک شدن آسمان تهران با گران شدن بنزین بود که چند سال پیش بنزین که از 100 تومان به هزار تومان افزایش پیدا کرده بود. پاک می شد. و با دعا و توسل مشکل ما حل نخواهد شد برادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
4
3
دلار سه برابر شد مردم سكوت كرده بودن. اين همه مواد غذايي چند برابر شد مردم سكوت كرده بودن. الان غير منطقيه كه بخاطر اينكه بنزين گرون شده بيان به اين شكل اعتراض كنن. اگر واقعا ناراضي بودن خيلي وقت پيش بخاطر مواد اوليه زندگي(خورد و خوراك) بايد اعتراض ميكردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
4
جون مادرتون اختلال برطرف کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اختلال نیست. اینترنتو قطع کردن چون نگران جریان آزاد اطلاعاتن.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
10
اگر رئیس جمهور روحانی شجاعت داشت و به خواست مردم توجه میکرد در همین مهر ماه که در سازمان ملل بود و زمینه مذاکره با امریکا را فرانسه آماده کرده بود ، امروز دیگه چنین تصمیم بد گرفته نمیشد واین همه جوان ....ارزش جان هریک از این جوانها بیشتر از هزار بار مذاکره با امریکاست. پس جان جوانان کشور را بخاطر عدم مذاکره نگیرید حفظ جان مردم اصلی ترین وظیفه حکومت است. بخاطر غرور و ...مردم را در مقابل آمریکا قرار داده اند و حالا که تبعات بد تصمیمشان نمایان شده باز هم مردم را ...!! در روش حکومتداری و برخورد با جهان در جهت آسایش مردم خودتان کمی تجدید نظر کنید از طبل دشمنی کمی فاصله بگیرید و روش مسالمت امیز و صلح و دوستی را آزمایش کنید قطعا نتیجه خوبی خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
آفرين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
10
عصبانیمون نکنین وگرنه دوباره میریزیم تو خیابونا!نتو وصل کنین دیگه لااقل بتونیم یه چیزی سرچ کنیم گوگل و واتساپ داشته باشیم خیلی.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
8
آقا بدونید که اینجوریم نیست مردمو بزنید و بگیرید و ...، تقاصشم پس ندید!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
5
1
تورم وگرانی وبنزین نتیجه انتخاب خود مردم است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
3
به جای گرون کردن بنزین و بقیه اقلام ما یحتاج مردم بینوا ازسفرهای الکی سفیران با خانوادهاشون بزنن
از این ریخت وپاش های الکی بزنن به قول قدیمی ها چراغی که خانه رواست به مسجد حرام است
آقایون مثلا فرهیخته و صاحب علم به خودتون بیاین رای مردم برای رسیدن شما به آرزوهاتون نبود دردی از مردم دوا کنید نمی‌تونید استعفا بدید جوون مردم فدا نکنید
شما هم روزی خواهید رفت از این دنیا مراقب باشید توشه دارید..................
شیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
3
انسانم آرزوســــــــــت
سه نقطه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
1
2
متاسفانه تصمیمات شبانه و غافلگیر کننده بنزین و اینترنت و ... باعث غیر قابل اعتماد شدن سرمایه گذاری در ایران شده و همه سرمایه داران و افرادی که دستشون به دهنشون میرسه دارن از ایران میرن و باعث میشه هر روز فقیرتر بشیم
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
5
این بنزین تا۱۴۰۰۰ تومان جاداره،چونکه مردم فهیم ونجیب هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
1
1
منو شما کسی نیستیم که درباره ی قیمت بنزین تصمیم بگیریم داریم خودمونو الکی حرص میدیم-
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
2
0
کالاهایی مثل دلار و بنزین که زندگی عموم مردم را تحت تاثیر قرار میدهد بایستی به صورت تدریجی گران شود نه اینکه به صورت یکباره چند برابر شود و در جامعه موج ایجاد کند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین