کد خبر: ۶۲۲۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

جریمه برخی جایگاه‌داران سوخت

مدیرعامل شرکت فراورده‌های نفتی منطقه کرمان با اشاره به سوء استفاده ۱۲ میلیارد ریالی برخی از جایگاه داران سوخت در بازه شهریورماه تا آبان ماه سال جاری گفت : این تخلف از کارت‌های سوخت جایگاه انجام شده که متخلفان جریمه شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

فضل الله اکبری روز چهارشنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: در این مدت زمان ۲۰ هزار و ۱۶۸ کارت مربوط به کارت‌های مهاجری کارت های سوختی که خود فرد ترددی نداشته و افراد دیگر با استفاده از آن کارت ها اقدام به قاچاق سوخت می کردند شناسایی و غیر فعال شده اند.

وی رتبه مصرف بنزین در مهرماه سال جاری را در استان کرمان ۴ و در زمینه مصرف نفت و گاز یازدهم اعلام کرد و گفت: پس از افزایش قیمت بنزین بیشترین کاهش مصرف سوخت با ۲۶ درصد مربوط به جیرفت و بعد از آن سیرجان و بافت بوده است و در مجموع در این مدت مصرف بنزین در استان کرمان ۱۶ درصد کاهش یافته است.

جریمه برخی جایگاه‌داران سوخت

اکبری همچنین با بیان اینکه فرآورده‌های مکشوفه در استان کرمان در ۸ ماهه اول امسال بیش از ۳ میلیون و ۱۵۰هزار لیتر بوده است گفت: ۲۰۰ هزار لیتر از کشفیات انجام شده از اقصی نقاط استان کرمان که به انبارهای نفت سه گانه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان بارگیری و حمل شده است مربوط به سوخت بنزین بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین