کد خبر: ۶۲۳۳۵۵
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
سردار سلامی گفته "اگر دشمنان از خط قرمزهای ما عبور کنید، نابودشان می‌کنیم"

فرمانده سپاه: مردم انقلابشان را با گرانی و بنزین عوض نمی‌کنند/ جنگی که این روزها در خیابان‌های ما آغاز شد، یک سناریوی جهانی بود

فرمانده سپاه گفت: شما مردم با اطلاع از حوادث صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن خاطره‌های غم‌انگیز تکرار شود. کاش اندکی از شما در مسجد کوفه بودید تا امام علی(ع) ضربت نخورد. ای کاش شما با امام حسن مجتبی(ع) بودید تا در مقابل معاویه تنها نماند. شما در حال ساختن یک تاریخ هستید. ای کاش شما در کربلا بودید تا امام مسلمین حسین بن علی(ع) در عاشورای ۶۱ هجری تنها نمی‌ماند. این لبیک‌ها را در آن لحظه‌ها سر می‌دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند.
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده کل سپاه گفت: فتنه‌ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاد حاصل همه شکست های بزرگی بود که دشمن در عرصه های مختلف ظرف 40 سال و به خصوص در 8 ماه گذشته از امت اسلام و ملت ایران دریافت کرده است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمعی که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز که شما اینجا در قلب جهان اسلام یعنی تهران جمع شده‌اند تیر خلاصی به تلاش های آمریکا زدید، آفرین بر شما و قدم‌های ثابت و استوار که آمدید. آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید. اگر از آسمان به این نقطه نگاه شود، واژه شرف را روی زمین ترسیم کرده اید.

فرمانده سپاه: مردم انقلابشان را با گرانی و بنزین عوض نمی‌کنند/ جنگی که این روزها در خیابان‌های ما آغاز شد، یک سناریوی جهانی بود

وی افزود: هر امتی امام خود را گم کند، محکوم به هلاکت و مصیبت است. شما از حوادث دردناک صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن ماجراهای غم انگیز تکرار شود. ای کاش اندکی از این جمعیت در مسجد کوفه بود تا امام علی(ع) ضربت نخورد، ای کاش شما با امام حسن می‌بودید تا در مقابل معاویه تنها نماند و همه آبروی هستی را به قربانگاه اسلام نبرد.

سرلشکر سلامی خطاب به جمعیت حاضر در میدان انقلاب با بیان اینکه شما از آن واقعه‌های دردناک درس گرفته‌اید، ادامه داد: ای کاش شما می‌بودید تا امام مسلمین، حسین ابن علی(ع) در عاشورای 61 هجری تنها نمی‌ماند و این لبیک ها را در آن زمان سر می‌دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم و این لحظه در حال شکست دادن همه قدرت استکبار هستیم، گفت: جنگی که در خیابان های ما آغاز شد، یک سناریو کامل جهانی بود. این جنگ تمام شد، شما دقیق عمل کردید و آن لحظاتی که نباید به پیاده نظام دشمن بپیوندید، نجیبانه صف خود را جدا کردید و امروز به میدان آمدید تا اسلام دوباره سرافراز، ایران جاودانه و دشمن فرو بپاشد.

وی تصریح کرد: امروز تیر خلاص به دشمن زده شد. فتنه‌ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاد حاصل همه شکست های بزرگی بود که دشمن در عرصه های مختلف ظرف 40 سال و به خصوص در 8 ماه گذشته از امت اسلام و ملت ایران دریافت کرده است. او نمی‌توانست حادثه بسازد، اما منتظر ساختن یک حادثه بود تا از آن استفاده کند، دشمن حتی به پوشک بچه هم برای آزار مردم متوسل شد، بنزین فقط بهانه بود و او به دنبال اذیت کردن ملت ایران بود.

سرلشکر سلامی افزود: دیدید که حتی ترامپ جلسه استیضاح کنگره را نیامد و در کاخ سفید ماند و اتاق فرماندهی تشکیل داد تا ملت بزرگ ایران را شکست دهد. ما رصد می کردیم، او این بار همه توان خود را به صحنه آورد، فشار و جنگ روانی حداکثری و پیاده نظام مزدور داخلی به میدان آمد. حتی ناو هواپیمابر او که ماه‌ها از ترس ما در بیرون از خلیج فارس مانده بود، به میدان آمد. اما می‌گویم به آنها که دیر شده است، به صهیونیست ها هم می‌گویم که دلخوش به آمریکا نباشد، او دیر می‌آید، زمانی می‌آید که شما نابود شده‌اید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما به شکل سریالی در همه صحنه ها و با هدایت یک مرد الهی حضور داریم، خاطرنشان کرد: آن مرد بزرگی که این لحظه در نزدیکی ماست، در قلب ما خانه دارد. او کسی است که در عمق سرزمین های تحت سلطه دشمنان نفوذ کرده و آنها را به عقب رانده است. سرزمین‌های اسلامی را به میدان جهاد آزادیخواهانه علیه مستکبران تبدیل کرده است و توسعه نفوذ انقلابش را هزاران کیلومتر آن طرف تر برده، شرفمندانه به میدان آمد و خداوند به عزت او افزود و صفحه جدیدی از تاریخ بزرگ برای ایران بزرگ ساخت.

وی گفت: رهبر ما سیاست آمریکایی ها و مستکبران را در لبنان با شکست مواجه کرد، چنان سپاهی در آنجا ساخت که صهیونیست‌ها شب و روزشان، شب است. او از ملت سوریه دفاع کرد، جهان اسلام را به هم پیوند داد و سرانجام آن زنجیره مستحکم مقاومت را حفظ کرد. ملت عراق را از شر شیاطین و تجزیه آنها نجات داد و امت را به هم گره زد؛ به اربعین نگاه کنید. او کسی است که هر امتی به آن تکیه کرد، ایستاد و هرکسی از او فاصله گرفت، افتاد. هنر او شکستن قدرت‌های بزرگ و تحقیر آمریکا و پیروز کردن مسلمین است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه رهبری قائمه و مردم قائده انقلاب ما هستند، عنوان کرد: مطمئن باشید امروز دیگر دشمنان ما قادر به هیچ عملی نیستند، آنها شکست خورده‌اند، به قامت رهبران افسرده و پژمرده‌شان نگاه کنید. ما همه جا آنها را تعقیب می‌کنیم و به آنها می‌گوییم که ما هیچ کاری را بی پاسخ نمی‌گذاریم و با همه تسویه حساب می‌کنیم، روز و کیفیت آن را ما مشخص می‌کنیم. ما از نسل همان مردان و زنانی هستیم که راه را بر دشمنان بسته‌ایم.

** توصیه یک سفیر به اروپایی‌ها

فرمانده کل سپاه گفت: سفیر یکی از کشورها که ما اطلاعات محرمانه آن را داریم اما نامش را نمی‌گویم، همه سفرا را جمع کرد و به آنها گفت "به اروپایی ها بگویید ایرانی ها در حال بریدن وابستگی اقتصادی کشورشان به نفت هستند و به خودکفایی رسیده اند، بجنبید، نفت را باز کنید، گشایش ایجاد کنید وگرنه ملت ایران اقتصادش از نفت جدا می‌شود." ما به خیمه دشمن رسیده ایم، دشمن دیگر نفس ندارد و سیاست و قدرت نظامی‌اش دیگر نافذ نیست و در مقابل شیرهای سپاه و ارتش اسلام هیچ قدرتی یارای ایستادگی ندارد.

وی خطاب به مسئولین، اظهار داشت: به همه مسئولین میگویم که ملت آمد و وظیفه خود را انجام داد، اکنون نوبت ماست، کمربندها را ببندید، میان مردم حرکت کنید و مشکلات را حل کنید. ما با مردم هستیم و پیش مرگ و فداییان مردم هستیم.

** از خط قرمزهای ما عبور کنید، نابودتان می‌کنیم

سرلشکر سلامی با هشدار به دشمنان ملت ایران خطاب به سران آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود، گفت: شما ما را در میدان تجربه کرده‌اید و سیلی‌های محکمی خوردید و نتوانستید پاسخ بدهید؛ بعضی از این سیلی‌ها را همه جهان دیده و برخی را هم ندیده است. منتظر باشید از خط قرمزهای ما عبور کنید، نابودتان می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هرکسی بخواهد به مال، جان و ناموس ملت ما تعرض کند، سخت مجازات خواهد شد؛ آنگونه که همگان عبرت بگیرند. ما نجابت به خرج دادیم و مدارا کردیم، اما مراقب باشید صبر ما انتها دارد. به ملت ایران احترام بگذارید و مودب باشید، اگر این انرژی متراکم آزاد شود، هیچ دشمنی در هیچ جای جهان امن و امنیت نخواهد داشت. ما ملت اسلام و ملت ایرانیم و رهبر بزرگی داریم که تا به امروز ما را از همه صحنه‌های سخت، ایمن عبور داده است و پناهگاه همه مستضعفان است.

سرلشکر سلامی در پایان خطاب به مردم انقلابی تهران که در تجمع امنیت، اقتدار و آرامش حضور یافته‌اند، گفت: من خاک کف پای همه شما را برای تبرک به صورت می کشم، پاهایتان را می بوسم و برای همه شما عزیزان، عزت، تندرستی، شادابی و سربلندی از خداوند خواستارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۵
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
3
202
سیر از حال گرسنه خبر نداره
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
155
کارمندان و کارگران ... که میگند همین ها هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
... با تشکر از سانسور چی محترم ...
خداویردی ملک زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
267
15
زنده باد سردار سلامی کاش همه مسئولان مثل شما مودب و با ملت صادق بودند .
پاسخ ها
عادل صرخه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
فقط منفیا رو باش
بسه دیگه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
1
122
...مردم خودشون حرف دارن اقاااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
1
121
انشالله بعد از اتمام جنگ مقداری هم به فکر آسایش مردم باشید
مرغ حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
1
38
سلام، حال همه ما خوب است،
ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور،
كه مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند.
نامه ام باید كوتاه باشد ، ساده باشد ، بی حرفی از ابهام و آینه ،
از نو برایت می نویسم
حال همه ما خوب است
اما تو باور مكن... !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
1
48
خوش باوری همانقدر ویرانگراست که بدبینی
اینترنت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
3
23
اینترنتو وصل کنید د
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
1
67
مردم انقلاب کردند که تبعیض - فقر - نابرابری - دزدی - بیکاری - فساد - فاسد زمان طاغوت از بین بره
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
1
55
آفتاب نيوز چرا كلمه رفراندوم يا همه پرسى رو سانسور ميكنى ؟
رفراندوم تو قانون اساسى به صراحت اومده .
اگر چاپ نكنى يعنى كل آفتاب نيوز رو بايد گِل گرفت !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
26
آفتاب چرا نمیزنی که دیدید گفتم با این حضور گرونیها توجیه میشه و دودش به چشم بقیه ملت میره ؟ چون دیدید راسته ؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
9
3
درود و سلام بر مردم وقت شناس عزیز تهران ... پاینده و سرافراز باشید ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
3
چند ماه بخدا کرایه خانه ندادم اینقدر جنس گرون شده اینقدر گرونیه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین