کد خبر: ۶۲۳۳۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

پاسخ وزارت رفاه به سوالات و ابهامات طرح حمایت معیشتی

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تبیین آخرین وضعیت اجرای طرح حمایت معیشتی و شناسایی مشمولان پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :

احمد میدری با حضور در شبکه خبر به سوالات و ابهامات درباره بسته حمایت معیشتی دولت پاسخ داد و در این باره اظهار کرد: در مجموع نزدیک به ۶۰ میلیون نفر در قالب ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار، ۲۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار حمایت معیشتی را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: حدود ۲۴ میلیون خانواده یارانه‌بگیر داریم که ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بسته حمایت معیشتی گرفته اند البته کمتر از یک میلیون خانوار نیروهای نظامی و مسلح هم داریم که آنها هم بسته گرفته‌اند. در واقع ۲۳  میلیون نفر بسته حمایتی نگرفته‌اند که ۲۰ درصد کشور را شامل می‌شوند.

پاسخ وزارت رفاه به سوالات و ابهامات طرح حمایت معیشتی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
مبنای تعیین دهک های بالا آیا صحیح است؟
سال ۸۱ با فروش خانه پدری و ۲۰ سال کارکرد و وام آپارتمانی به مبلغ ۹۰میلیون خریدم ،سال ۹۲ با ۳۰سال سابقه بازنشسته شدم(وبیکارم) و با پول سنوات خدمتی و وام بانکی خودروی به مبلغ ۱۱۰ میلیون خریدم. از سال ۹۷ تاکنون بدلیل تغییرات نرخ ارز و...... قیمت خانه،خودرو و کالاهای دیگر بیش از ۴ تا ۵برابر ویا بیشتر بطور کاذب افزایش یافته است. وزارت رفاه مبنای ثروتمند بودن را قیمتهای کاذب امروز را قرار داده است. آیا یک خانواده الآن خانه و خودروی خود را به قیمت روز به فروشد،با همان پول میتواند آن خانه و خودرو را بخرد؟یقینا نمی تواند. خواهشا مبناهای تعیین شده را مجددا بررسی شود.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
من مسنجر هستم به من سبد همایتی تعلق نگرفته احتیاج درم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین