کد خبر: ۶۲۳۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳

مقام سپاه: نظام ساقط شدنی نیست/ مردم، معترض متصل هستند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران فراز و نشیب دارد اما تا زمانی که قدرت و پشتوانه معنوی و مردمی دارد ساقط شدنی نیست و دنیای استکبار نمی‌تواند به هدف خود در این زمینه دست یابد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری دوشنبه شب در همایش "معلم تراز انقلاب" در مشهد افزود: اگر قدرت معنوی و مردمی انقلاب اسلامی ضعیف شود باید نگران شویم.

وی اظهار داشت: در جامعه‌ای که امام و ولایت دارد قدرت معنوی و مردمی با هم تلفیق و یک قدرت ترکیبی برای حفظ و گسترش نظام تولید می‌شود.

مقام سپاه: نظام ساقط شدنی نیست/ مردم، معترض متصل هستند

وی گفت: انقلاب اسلامی مستقر شده است تا عدالت را برای مردم به ارمغان آورد. ذات نظام اسلامی عدالت و مردمی بودن آن است. مردم دل در گرو نظام دارند چون در بطن آن عدالت وجود دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: مردم، معترض متصل هستند و در بزنگاه‌ها، پایه‌های مردمی و اعتقادی نظام بارها مشخص شده است. مردم به روش‌ها و مدیریت اعتراض دارند بطوریکه در ماجرای اخیر بنزین هم مشاهده شد و اینکار با روش بهتری نیز انجام می‌شد.

وی اظهار داشت: برخی ندانم کاری‌ها فرصت را برای دشمن فراهم می‌کند. هر موضوع خوبی اگر به صورت نادرست اجرا شود کار را خراب کرده و موجب سوء استفاده دشمن می‌شود.

وی گفت: دشمن می‌خواهد در لبنان و عراق اوضاع را به هم بریزد و ما نمی‌توانیم جدای از هم عمل کنیم. سرنوشت لبنان، عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهایی که در مسیر انقلاب در حرکت هستند وابسته به هم است به همین خاطر دشمن در پی جداسازی و به هم ریختن اوضاع است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: دوران بسیج به پایان نرسیده است و تا زمانی که مشکلات در کشور باشد بسیج هم برای رفع آنها در صحنه حضور دارد.

قاسمعلی خدابنده افزود: هر چند وقت یکبار آشوب و اخلالی در کشور ایجاد می‌شود که نقش بسیج به عنوان یک نیروی مردمی و معتمد نظام در پایان دادن به این اغتشاشات انکارناپذیر است.

وی اظهار داشت: بسیجی به دنبال نام و نان نیست بلکه به دنبال یاری رساندن است. بسیج یک حرکت احساسی نیست بلکه بر پایه منش، تفکر و اصول بنا شده است.

وی با بیان اینکه توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش بسیار مهم است گفت: این بیانیه برای ما که با نسل جوان سر و کار داریم به عنوان یک راهبرد است و مسیر حرکت ما را مشخص می‌کند.

خدابنده افزود: کسب علم و توجه به پژوهش، اخلاق و معنویت و سبک زندگی اسلامی توصیه رهبر معظم انقلاب است که باید آن را در خود و مدارس عملیاتی کنیم.

همایش یک روزه "معلم تراز انقلاب" با حضور جمعی از فرهنگیان بسیجی مشهد در مجتمع فرهنگی آیه‌های این شهر برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
قطع اینترنت به روی تمام مردم نشون میده چقدر به این ادعاتون اعتقاد دارین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین