کد خبر: ۶۲۳۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

عضو جامعه روحانیت مبارز: در رای‌گیری تصمیمات شورای ائتلاف اصولگرایان شرکت نمی‌کنیم/ لیست ائتلاف، تجلی خواست مردم باشد

معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت پذیرفته است که سه نفر منتخب از اعضای شورای مرکزی این تشکل به عنوان نقش نظارت‌گری و داوری در جلسات شورای ائتلاف حضور یابند و حتی در رای گیری تصمیمات شورا شرکت نمی‌کنند.
عضو جامعه روحانیت مبارز: در رای‌گیری تصمیمات شورای ائتلاف اصولگرایان شرکت نمی‌کنیم/ لیست ائتلاف، تجلی خواست مردم باشد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام محمد حسین موسی پور، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت با تاکید بر همراهی همه جریانات ولایی و ارزشی با شورای ائتلاف، گفت: خروجی تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های شورای ائتلاف در حقیقت باید برآیند نظرات همه احزاب و تشکل‌های انقلابی و ارزشی باشد و نقش جامعه روحانیت مبارز در این شورا، نقش داوری و نظارتی است و ما ضمن همراهی با شورا نقش هدایت‌گری و نظارتی خواهیم داشت.

وی افزود: تاکنون تمام جریان‌ها و نیروهای سیاسی همراه و همفکر را ترغیب و تشویق کرده‌ایم به این که با شورا همکاری همه جانبه داشته باشند تا وحدت حداکثری در شرایط حساس کنونی حاصل شود.

معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت با بیان اینکه فهرستی که به عنوان شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود باید تجلی بخش خواست عمومی مردم باشد، گفت: برآیند این فهرست باید تشکیل مجلسی کارآمد و توانمند برای حل مشکلات کنونی کشور باشد.

موسی پور با اصلاح این تعبیر که گفته می‌شود جامعه روحانیت به شورای ائتلاف پیوسته، تصریح کرد: تعبیر دقیق‌تر این مسئله این است که جامعه روحانیت مبارز پذیرفته است که سه نفر منتخب از اعضای شورای مرکزی به عنوان نقش نظارت‌گری و داوری در جلسات شورای ائتلاف حضور یابند و حتی در رای گیری تصمیمات شورا شرکت نمی‌کنند تا بتوانند در صورت بروز اختلاف سلیقه یا برداشتی بین اعضای شورای ائتلاف به گونه‌ای صائب و مستقل نقش داوری خود را ایفا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین