کد خبر: ۶۲۳۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

بازیگر سرشناس هالیوود: سلطنت دیکتاتورمابانه ترامپ باید به پایان برسد

رابرت ردفورد بازیگر سرشناس آمریکایی بار دیگر به دونالد ترامپ و دیگر شخصیت‌های سیاسی آمریکا اعتراض کرد و از مردم خواست مانع تداوم این مصیبت شوند.
بازیگر سرشناس هالیوود: سلطنت دیکتاتورمابانه ترامپ باید به پایان برسد
آفتاب‌‌نیوز :

بدر مطلبی که دیروز از سوی رابرت ردفورد منتشر شد، از قول وی گفته شده که سلطنت دیکتاتورمابانه ترامپ باید به پایان برسد و این به نفع آمریکا خواهد بود.

ردفورد نوشته است: ما در برابر بحرانی قرار گرفته‌ایم که هرگز در طول زندگی‌ام شاهدش نبوده‌ام: حمله‌ای دیکتاتورمابانه از سوی دونالد ترامپ به هر چیزی که این کشور برایش به پاخاسته است.

وی افزوده است: دیگر وقت رفتن ترامپ رسیده و ما با آنهایی در کنگره هستیم که برای حمایت از قانون اساسی در حوزه انتخابیه خود ایستاده‌اند. آرای ما به آنها قدرت می‌بخشد.

گرچه ردفورد در انتخابات ریاست جمهوری به ترامپ رای نداد، اما می‌گوید در این دوره که ترامپ به عنوان رییس جمهور وارد کاخ سفید شد به حد کافی وقت داشت تا بهترین کارها را انجام دهد، اما این کار را نکرد.

وی افزوده است: من فکر نمی‌کنم در این نظر تنها باشم و آنچه دارد همین حالا اتفاق می‌افتد عمیقا برای آمریکا نگران کننده است. به نظر می‌رسد شخصیت‌های سیاسی آمریکا در هر دو سو، فاقد شهامت اساسی برای نمایندگی مردم آمریکا هستند.

رابرت ردفورد که در فیلم «همه مردان رییس‌جمهور» در نقش باب وودوارد خبرنگار در برابر ماجرای واترگیت ظاهر شده بود، تاکید کرد که همه اصول آمریکا را برباد رفته می‌بیند.

وی گفت: در لحظه‌ای از تاریخ هستیم که داریم چیزهای زیادی را از دست می‌دهیم، این لحظه‌ای بحرانی و فراموش نشدنی است. این سلطنت در لباس مبدل، پرآشوب بوده و جای تعجب ندارد که این همه از شهروندان سرخورده شده‌اند.

این کارگردان تاکید کرد که بیشتر مردم آمریکا درگیر زندگی هستند و سعی دارند این چیزها به پایان برسد و به شدت از روندی که در واشنگتن دنبال می‌شود ناامید هستند. وی گفت: اما حالا زمانش است. تنها ۱۱ ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده . ۱۱ ماه تا این که ما شانس واقعی‌مان را برای این که این کشتی را به مسیر درست برانیم و چرخه مصیبت را تغییر دهیم، باقی مانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین