کد خبر: ۶۲۳۶۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

توضیحات نماینده شهریار از خسارت وارد شده به شهر قدس در اعتراضات اخیر

نماینده شهریار با بیان این‌که «بیشترین خسارت به شهر قدس بعد از اعتراضات به اصلاح قیمت بنزین وارد شده است» گفت که روند بازسازی بانک‌ها در شهر قدس آغاز شده ولی مشکل اصلی از بین رفتن مرکز دیالیزی در این شهرستان است که باید هر چه سریعتر فکری به حال آن کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد محمودی شاه نشین در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت شهرستان‌های شهریار، ملارد، شهر قدس و قلعه حسن خان بعد از اعتراضات اصلاح قیمت بنزین گفت: بیشترین خسارات متوجه شهر قدس شده است روند بازسازی بانک‌ها آغاز شده، بانک هایی که خسارتِ وارد شده به آنها در حد شکستن شیشه بوده کارشان را شروع کردند اما آن دسته از بانک‌ها که خساراتشان در حد آتش سوزی بوده مشغول بازسازی یا جایگزین کردن مکانی هستند که این کار زمان می‌برد.

توضیحات نماینده شهریار از خسارت وارد شده به شهر قدس در اعتراضات اخیر

وی افزود: ساختمان شهرداری شهر قدس تغییر کرده و شهرداری از ساختمانی دیگری خدمات می‌دهد فرمانداری به جای خود برگشته چون تخریب ساختمان فرمانداری جزئی بوده است تنها مشکل در شهر قدس از بین رفتن مرکز دیالیز امام علی است که روزانه حداقل ۷۵ نفر در سه شیفت دیالیز می‌شدند این مکان به حدی تخریب شده که امکان جایگزینی برای آن نیست. باید هر چه سریعتر مکان دیگری در نظر گرفته شود.

نماینده شهریار با بیان این‌که «در شهرستان‌های شهریار، ملارد و قلعه حسن خان مرکز درمانی آسیب ندیده است» افزود: البته در این شهرها تعدادی از بانک‌ها تخریب شده و هنوز به ما برآورد خسارات کلی و تعداد بازداشتی‌ها و کشته شده‌ها را ندادند که قرار است در این باره تجمیعی صورت گیرد ولی به طور کلی در حال حاضر در حوزه انتخابیه بنده آرامش برقرار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
4
از بین رفتن مرکز دیالیز....
چقدر بیرحمانه و وحشیانه
طفلک بیماران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
1
آقای محمودی شما برای شهریار تو این 4 سال چکاری انجام دادید ؟شما 4 سال پیش قول حل مشکل بزرگ شهریار یعنی املاک اوقافی رو دادید ولی چی شد ؟!مردم وقتی اسم املاک اوقافی میاد مثل سرطان فرار میکنن . تا کی باید اسم اسناد اوقافی رو مردم شهریار یدک بکشن که خرید و فروش نمیشه و مردم فرار میکنن از این املاک اوقافی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین