کد خبر: ۶۲۳۷۳۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
سردار سلیمانی اعتراض به گرانی بنزین را "برنامه‌ریزی و سازمان‌یافته" دانست

ناجا: ۱۸۰ لیدر ناآرامی‌ها که وابسته به دشمن بودند را بازداشت کردیم/ شناسایی و دستگیری‌ سرانگشتان اصلی ادامه دارد/ یکی از خشونت‌بارترین توطئه‌های دشمنان را سرکوب کردیم

جانشین فرمانده ناجا در مراسم تجلیل از مدافعان امنیت با اشاره به دستگیری بیش از 180 نفر از لیدرهای اصلی ناآرامی‌های بنزینی گفت: روند شناسایی و دستگیری اشرار ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار ایوب سلیمانی در حاشیه تجلیل از مدافعان امنیت در جریان ناآرامی‌های اخیر، اظهارداشت: بحمداله در حال حاضر، در سراسر کشور امنیت و آرامش کامل و مطلوبی حاکم است و هیچ پدیده ناامنی متأثر از اغتشاشات اشرار را در سطح کشور نداریم.

وی افزود: همه شاهد بودیم که بحمداله یک بار دیگر با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب، صبر و بصیرت مردم انقلابی، هوشمند و شامه بسیار قوی آنها در دشمن شناسی، فتنه اشرار کور و ناکام ماند.

ناجا: ۱۸۰ لیدر ناآرامی‌ها که وابسته به دشمن بودند بازداشت شدند/ شناسایی و دستگیری‌ سرانگشتان اصلی ادامه دارد/ یکی از خشونت‌بارترین توطئه‌های دشمنان را سرکوب کردیم

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به آمادگی کامل نیروهای انتظامی و امنیتی به ویژه سبزپوشان ناجا در مواجهه با تحرکات اخیر، خاطر نشان کرد: توطئه برنامه ریزی شده و با ضرب آهنگ و تاکتیک های جدید دشمن و اشرار به قصد تخریب و بالابردن هزینه ها همراه با حمله به مراکز انتظامی، خدماتی و ... شکل گرفته بود که این توطئه و فتنه در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه های حداقلی جمع شد و غائله را پایان دادیم.

وی خاطر نشان کرد: هر چند متأسفانه در جریان حوادث هفته گذشته خساراتی به کشور و صدماتی به برخی افراد وارد شد، دشمن قصد داشت کشور را به آشوب بکشاند اما نه تنها موفق نشد بلکه باید بگویم فرزندان این ملت در نیروهای مسلح با ایثار و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود توانستند دشمنان نظام و اسلام را منکوب و سرکوب کنند و به یکی از خشونت بارترین شرارت‌های توطئه افکنان بعد از انقلاب پایان دهند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: جا دارد به نوبه خودم و همه همکارانم در اینجا در مقابل ملت فهیم و بابصیرت سرتعظیم فرود آورم و از اقداماتشان در محکومیت تحرک اشرار قدردانی می کنم، قطعا مردم مشکلاتی دارند که باید از مسیر قانونی و با عزم و اراده مسئولان در جهت حل مشکلات گام برداریم. مردم ما به موقع، خیلی زود و دقیق، پیرو فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری، صف و خط خود را از اشرار جدا کردند.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره دستگیری لیدرهای ناآرامی‌های اخیر، خاطرنشان کرد: با قاطعیت و بر مبنای مستندات باید بگویم که شرارت ها و پدیده هفته گذشته کاملا برنامه ریزی و سازمان یافته بود البته دشمنان پیش از این هم در صدد بهره‌برداری از هر فرصتی برای ضربه به کشور بودند و با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین از شرایط و فضای موجود برای رسیدن به اهداف خود با تاکتیک های تعریف شده به دنبال بهره برداری و سوء استفاده بودند. ما با اشراف مناسب، عدم غافلگیری و حضور به موقع در صحنه عمده سران و محرکان اصلی این جریانات را شناسایی و دستگیر کردیم.این سران و محرکان اصلی آشوب ها به دنبال آتش زدن و تخریب اموال عمومی و مردمی بودند و نقش جدی در تحرکات داشتند شناسایی و دستگیری این افراد آغاز و همچنان ادامه دارد.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: با وجود تصاویر، مستندات و ... توانستیم سرانگشتان اصلی این شرارت ها را به خوبی شناسایی و دستگیر کنیم به طوری که 180 نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: این 180 نفر از لیدرهای اغتشاشات و آشوب ها و سایر سران اشرار ( دستگیرشده) وابستگی به دشمن و عضویت در سازمان های ضدانقلاب دارند که در صحنه اقداماتی در جهت تخریب اماکن، ایجاد آتش سوزی، فعالیت مسلحانه در صحنه، تیراندازی به مردم، برهم زدن نظم و امنیت و ... داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
29
خوبه اینارو اعدام کنید دفعه بعد اعتراض تبدیل به اغتشاش شد نوبت به بقیه هم برسه
roham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
41
منظور همون دشمن فرضی ست ؟ اینو ... هم فهمیدن
زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
32
مردم دادشون رو به کجا ببرن؟به کی بگن؟
انچه بجایی نمیرسد فریاد است
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
13
راه یکی است ..
یک محل مخصوص اعتراضات. تحت شرایط پلیس .
برای راحت شدن ذهن از بزرگنمایی هایی کرده و......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
مگه اعتراض هم سیگار کشیدنه که محل خاصی در نظر گرفته بشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
2
لعنت به سانسور و لعنت به سانسور گر از اینکه هیچ وقت نظرات من را در این چند سال اخیر چاپ نکردین برای همیشه از خواندن سایت شما انصراف دادم و از آدرس سایت شما را از نشانک های سیستم حذف کردم حد اقل فکر کنم هشت سال سایت شما را هر روز خواندم که از این کار پشیمانم شما هم با کیهان فرقی ندارین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین