کد خبر: ۶۲۴۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

انتقاد فتاح از افرادی که درباره مواضع رهبری ایجاد شبهه می‌کنند؛ پس معنای اطاعت از رهبری چیست؟/ محصولی: شبهه در تدین و سلامت افراد قابل دفاع نیست

رئیس بنیاد مستضعفان با رد سخن برخی افراد مبنی بر اینکه در کشور هیچ چیز در جای خودش نیست، گفت: امام هست، شهدا هستند، رهبری و مردم هستند و فقط برخی از ما مسئولین هستیم که سر جایی که باید نیستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

همایش سالیانه لشکر ۶ ویژه پاسداران با حضور جمعی از رزمندگان و خانواده شهدای لشکر با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و صادق محصولی، وزیر اسبق کشور برگزار شد.

انتقاد فتاح از افرادی که درباره مواضع رهبری ایجاد شبهه می‌کنند؛ پس معنای اطاعت از رهبری چیست؟/ محصولی: شبهه در تدین و سلامت افراد قابل دفاع نیست

طرح مدیریت مصرف سوخت در دولت قبل هزینه کمی به کشور تحمیل کرد

در ادامه صادق محصولی با تاکید بر اهمیت ملاک قرار دادن دیدگاه اسلامی در تصمیم‌گیری‌ها گفت: ممکن است در مقام انتخاب بین کارایی افراد، سلیقه نقش داشته باشد که قابل گفتگو و اقناع است، اما وقتی در تدین و سلامت افراد شبهه وجود دارد قابل دفاع نیست.

فرمانده سابق لشکر شش ویژه پاسداران با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اهمیت توکل بر خداوند در تصمیمات خاطرنشان کرد: هر جا کار برای رضای خدا و با نیت الهی باشد قطعا نصرت الهی تحقق پیدا خواهد کرد.

انتقاد فتاح از افرادی که درباره مواضع رهبری ایجاد شبهه می‌کنند؛ پس معنای اطاعت از رهبری چیست؟/ محصولی: شبهه در تدین و سلامت افراد قابل دفاع نیست

محصولی با اشاره به نحوه مدیریت دولت در اجرای طرح افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین گفت: در دولت قبل نیز چنین طرحی اجرا شد اما به دلیل اقناع افکار عمومی و همراهی مردم هزینه‌های به مراتب کمتری به کشور تحمیل شد.

وی با اشاره به سخنرانی پنج سال قبل خود در همین جمع افزود: آن زمان از خطرات تصویب برجام گفتیم و امروز جامعه دارد نتایج آن تصمیم را می‌بیند.

قائم مقام جبهه پایداری در انتهای سخنان خود درباره لزوم حضور در عرصه اجتماعی یادآور شد: فرمایش حضرت امام(ره) که حفظ نظام از اوجب واجبات است به این معناست که تکلیف فردی و اجتماعی در کنار هم معنا دارد و همه باید در صحنه‌های مهم انقلاب حضور داشته باشند.

قابل درک نیست برخی دائم از موضع رهبری سؤال می‌کنند

پرویز فتاح سخنران بعدی این مراسم بود. وی با اشاره به اینکه لشکر شش تنها لشکری است که اختصاص به استان خاصی ندارد و از تمام کشور رزمنده دارد گفت: برگزاری هر ساله این همایش پس از سی سال نشانه عنایت شهدا به این جمع است.

وی با انتقاد از برخی شبهه‌پراکنی‌ها اظهار داشت: برای من قابل درک نیست که عده‌ای در مقاطع حساس دائم درباره مواضع رهبری ایجاد سوال می‌کنند. پس معنای اطاعت از رهبری چیست؟ ما باید سرباز رهبر بودن را بیشتر تمرین کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: همان رهبری که فتنه ۹۸ را به روشنی پیش‌بینی کرده بودند، با آرامش همیشگی خود اطمینان داده‌اند که نباید نگران بود.

وی ادامه داد: این که برخی می‌گویند در کشور هیچ چیز در جای خودش نیست را قبول ندارم، امام هست، شهدا هستند، رهبری و مردم هستند و فقط برخی از ما مسئولین هستیم که سر جایی که باید نیستیم.

فتاح با تاکید بر اینکه باید به مردم رسیدگی کنیم تاکید کرد: هر چه به این مردم خوب و انقلابی خدمت کنیم کم است، باید نفع خدمات ما در زندگی مردم دیده شود.

در پایان این همایش نیز با تقدیر از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، به پرسش‌های حضار پاسخ داده شد.

روحیه جهادی در کنار خودسازی، تضمین‌کننده حرکت انقلاب

حجت‌الاسلام آقاتهرانی در این همایش ضمن قدردانی از حرکت خودجوش رزمندگان در برگزاری این همایش یک روزه با اشاره به اهمیت دفاع از انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه گفت: روحیه اجتماعی در کنار خودسازی فردی تضمین کننده حرکت انقلاب خواهد بود.

وی یادآور شد: امتحانات الهی گاهی از درب تمایلات مالی، گاهی اخلاقی و شهوانی، گاهی نیز از محل حب جاه و مقام سعی در نفوذ انسان دارد و این یعنی انسان در هر شرایطی باید مراقب نفس خود باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
برادر امر به معروف و نهی از منکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
1
محصولی اول رقم ثروتش را اعلام کند و مشخص کند چطوری پولدار شده است، بعد حرف بزند. اینجوری ما خیلی دلواپس آقا تهرانی میشیم یک موقع نتونه پایداری کاملی بکند.
آقای فتاح هم پیش افراد شبهه ناک ننشیند تا در تدین و سلامت ایشان شبهه بوجود نیاید. " نقل از محصولی "
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین