کد خبر: ۶۲۴۵۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷

جلسه مجلس خبرگان رهبری درباره اعتراضات بنزینی با حضور مقامات امنیتی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در تاریخ های ۱۴،۱۳ و ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار و طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری را بررسی خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت‌الله جنتی عصر دوشنبه ۱۱ آذر در تهران برگزار شد. آیت‌الله سید احمد خاتمی در پایان نشست امروز هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری مباحث مطرح شده در این جلسه را تشریح کرد.

سخنگوی هیات رئیسه خبرگان با اشاره به حوادث اخیر کشورمان گفت: در جلسه امروز هیات رئیسه مقرر شد در جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیونها که در تاریخ ۲۶ دی ماه برگزار خواهد شد، ابعاد گوناگون طرح مدیریت مصرف سوخت و مسائل و حوادثی که پیرامون اجرای این طرح رخ داد به طور مستند مورد بحث و ارزیابی قرار گیرد.

جلسه مجلس خبرگان رهبری درباره اعتراضات بنزینی با حضور مقامات امنیتی

وی افزود: در اجلاس مشترک هیات رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس خبرگان، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان نائب رئیس این مجلس، وزیر اطلاعات و همچنین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، اخبار و اطلاعات لازم را درباره حوادث اخیر کشور ارائه می‌کنند.

آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: مردم ولی نعمتان این نظام و انقلاب هستند و لذا در جلسه امروز، بر لزوم توجه جدی مسئولان به معیشت مردم تأکید شد که مسئولان، مشکلات معیشتی مردم را درک کنند.

وی تصریح کرد: قرار بود قیمت کالاها بالا نرود اما نمی‌شود از واقعیت‌ها گذشت که نرخ کالاها در حال افزایش است و این واقعیت را نمی شود نادیده گرفت.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان افزود: در نشست امروز این هیات تاکید شد که همه مسئولان به ویژه مسئولان اجرایی بدانند که مردم صاحب این انقلاب هستند و باید برای رفع مشکلات معیشتی آنان باید اقدام ویژه شود.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان در پایان با اعلام زمان و دستور کار هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان ابراز داشت: هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری«دوره پنجم» در تاریخ های ۱۴،۱۳ و ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و دستور کار این اجلاسیه بررسی مواد باقی مانده و تصویب نهایی «طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری» خواهد بود.

وی افزود : این طرح در کمیسیون آئین نامه مجلس خبرگان تصویب شده و نیاز است که تمام وقت اجلاس رسمی خبرگان در اسفند را به این موضوع اختصاص دهیم و آن را به اتمام برسانیم و به همین علت در اجلاس اسفند ، شخصیت مدعو نخواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین