کد خبر: ۶۲۴۹۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
جوانان ما امید به زندگی‌شان را از دست داده‌اند

مرگ مشکوک ۲ دانشجو در دانشگاه شهید چمران اهواز/یک خودکشی نافرجام

مدیرکل دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز حوادث اخیر در خوابگاه این دانشگاه را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

بابک محمدیان در مورد اتفاقاتی که اخیرا در خوابگاه دانشجویی پسرانه دانشگاه شهید چمران رخ داد، اظهار داشت: هشتم آذرماه یکی از دانشجویان رشته کامپیوتر اهل شهرستان اندیمشک، پس از خروج از خوابگاه باز نمی‌گردد و در نتیجه هم اتاقی‌ها خانواده وی را در جریان می‌گذارند.

وی افزود: جسد این دانشجو یک روز پس از مفقود شدن در منطقه بوستان در داخل یک ساختمان نیمه کاره پیدا شد و توسط خانواده وی مورد شناسایی قرار گرفت و جهت بررسی‌های بیشتر در موردعلت مرگ به پزشکی قانونی تحویل داده شد که دو سه هفته دیگر نتایج علت مرگ اعلام خواهد شد.

مرگ مشکوک ۲ دانشجو در دانشگاه شهید چمران اهواز/یک خودکشی نافرجام

محمدیان بیان کرد: شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه فرد درگذشته را با چاقو کشته‌اند یا با خودرو زیر گرفته‌اند و بعد به محل مرگ منتقل کرده‌اند، واقعیت ندارد و علت هنوز مشخص نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مرگ دانشجوی متولد 70 رشته زیست‌شناسی این دانشگاه که ساعت 4 صبح روز گذشته- سه شنبه ۱۲ آذرماه - در پست خوابگاه علم الهدی به شکل حلق آویز پیدا شد، اشاره کرد و افزود: جسد این جوان نیز جهت کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شد و با انجام آزمایشات لازم جسد به خانواده وی تحویل داده شد.

محمدیان ادامه داد: قبل از این 2 حادثه یک مورد اقدام به خودکشی نیز در داخل خوابگاه دانشگاه چمران با اقدام به بریدن رگ داشته‌ایم که خوشبختانه با مراجعه به موقع مسئولان و رسیدگی هم اکنون این جوان در سلامت کامل به سر می‌برد ولی با بررسی‌ها و گفت و گویی که با خانواده این جوان انجام دادیم این چندمین اقدام وی برای خودکشی بوده است.

وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات عمده‌ای که در فضاهای فعلی دانشگاه ها و در بین دانشجویان وجود دارد عدم شوق به ادامه زندگی، امید به آینده و شور و نشاط است. برای جوانان هیچ شور و نشاطی وجود ندارد به طور مثال دانشجوی دکترا به ما می‌گوید بعد از فارغ التحصیل شدن هیچ امیدی برای یافتن شغل ندارم و دلخوشی‌ام همین دوران دانشجویی است.

محمدیان تصریح کرد: این عدم امید به زندگی و نداشتن شور و نشاط مختص به دانشگاه شهید چمران اهواز نیست بلکه بسیاری از جوانان ما امید به زندگی‌شان را از دست داده‌اند و باید تصمیم اساسی در زمینه اشتغال و زمان اوقات فراغت آنها گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
1
واقعا باید گریست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین