کد خبر: ۶۲۴۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵

کالدرون: می‌دانستم شرایط تیم قهرمانی دشوار است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد مدافعان تیمش در فصل جاری ابراز رضایت کرد و گفت: دوست دارم در پست‌های دیگر هم به مانند خط دفاع دغدغه این را داشته باشم که کدام بازیکن به میدان برود.
آفتاب‌‌نیوز :

گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: یک بازی سخت را مقابل ذوب‌آهن پیش رو داریم، اما برای برد به اصفهان آمده‌ایم. همان‌طور که می‌دانید پرسپولیس 9 سال است که در اصفهان موفق به شکست ذوب‌آهن نشده، اما من به تیم خود ایمان دارم و امیدوارم به خواسته‌مان برسیم. البته دو تیم یک بازی سخت پیش رو دارند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به عملکرد تیم ذوب‌آهن در دو هفته اخیر خاطر نشان کرد: حریف ما نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان بود. آنها در اوایل فصل مشکل داشتند، اما دیدیم که در دو بازی آخرشان خیلی خوب ظاهر شدند.

کالدرون: می‌دانستم شرایط تیم قهرمانی دشوار است

کالدرون در واکنش به این سؤال که تیمش به خاطر لغو بازی با نساجی مازندران در حال حاضر در شرایط مسابقه هست یا نه، تصریح کرد: بله، بازیکنان ما در تمرینات بسیار آماده نشان دادند و از هر نظر برای این مسابقه سخت آماده‌اند.

وی راجع به اینکه آیا علیرضا بیرانوند در بازی فردا مقابل ذوب‌آهن به میدان خواهد رفت یا نه، گفت: بله، بیرانوند در ترکیب ما خواهد بود. این دروازه‌بان باعث افتخار ایران است. این باعث افتخار است که بیرانوند در بین سه بازیکن برتر آسیا قرار گرفته و ما نیز به داشتن او افتخار می‌کنیم. او بهترین دروازه‌بان آسیاست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا تیمش تا اینجای فصل انتظارات را برآورده نکرده است و آیا با حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی او با آرامش بیشتری در پرسپولیس کارش را ادامه خواهد داد یا خیر، خاطرنشان کرد: من به تمامی نظرها احترام می‌گذارم. وقتی این چالش را پذیرفتم می‌دانستم چه شرایط سختی برای قهرمانی چهارم خواهیم داشت. با این حال به توانمندی بازیکنانم ایمان دارم و اگر آنها موفق به کسب سه عنوان قهرمانی شده‌اند پس می‌توانند برای بار چهارم این عنوان را کسب کنند. درست است که تا الان خوب نتیجه نگرفته‌ایم، اما در بازی آخر موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و اگر این فرصت‌ها را به گل تبدیل کنیم قطعاً بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

کالدرون با اشاره به حضور کمال کامیابی‌نیا در لیست 18 نفره تیمش نیز گفت: کمال برای اولین بار در این فصل همراه تیم ماست و از این بابت خوشحالیم. او بازیکن مهمی برای پرسپولیس است و هنوز زمان لازم دارد تا آماده شود. از آنجا که او خیلی خوب تمرین می‌کرد خواستم از امروز در کنار تیم باشد.

وی در مورد رقابت مدافعان اسمی تیمش و اینکه در بازی فردا کدام‌یک از آنها این بار روی نیمکت ذخیره‌ها خواهد نشست، یادآور شد: همان‌طور که می‌دانید ما در خط دروازه، دفاع و هافبک عالی هستیم و مخصوصاً در خط دفاع که نقطه قوت‌مان است. مسلماً سه دفاع وسط خیلی خوب و در سطح بین‌المللی داریم که اگر نخواهیم با سه دفاع بازی کنیم یکی از آنها باید روی نیمکت بنشیند. از هر سه دفاع میانی تیمم راضی‌ام و در خط دفاع مشکلی نداریم. هر موقع یکی از آنها بیرون بوده باز دو بازیکن دیگر عملکرد عالی داشتند. به‌عنوان یک مربی دوست دارم در پست‌های دیگر هم به مانند خط دفاع دغدغه این را داشته باشم که کدام بازیکن به میدان برود و رقابت خیلی خوب در همه پست‌ها باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین