کد خبر: ۶۲۵۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۹

شهردار تهران: خبر فروش صندلی اتوبوس در پایتخت غلط است

شهردار تهران در رشته توئیتی به خبر فروش صندلی اتوبوس در پایتخت واکنش نشان داد و اعلام کرد: این خبر غلط است و موضوعیت ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

پیروز حناچی شامگاه جمعه توئیت کرد: خبر و بحث جانبی مطرح شده درباره فروش صندلی های اتوبوس غلط است و موضوعیت ندارد.

وی ادامه داد: طی تماسی با معاون حمل و نقل اکیدا به وی دستور دادم از اجرای هر طرحی که موجب نگرانی شهروندان شود، خودداری کنند.

شهردار تهران: خبر فروش صندلی اتوبوس در پایتخت غلط است

حناچی اضافه کرد: در شرایط فعلی معیشت مردم، شهرداری تهران همه توان خود را مصروف تسهیل دسترسی ارزان و حداکثری مردم به حمل و نقل عمومی خواهد کرد.

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت و گو با یکی از رسانه‌ها درباره تأثیر گرانی بنزین بر تعداد مسافران اتوبوس گفته بود: در زمان حاضر آمار دقیقی در این زمینه مشخص نشده و در حال بررسی این موضوع هستیم ولی با توجه به شرایط موجود راهکارهای زیادی پیش‌بینی شده است.

وی گفته بود که یکی از این راهکارها امکان خرید صندلی برای مسیرهای خاص توسط مسافر است که این سیستم DRT نام دارد.

سنندجی ادامه داد: به طور مثال مسیر میدان ونک به آزادی در ساعات پیک ترافیک مسافران زیادی دارد ولی در ساعات غیرپیک تعداد مسافران به شدت کاهش می‌یابد؛ بر همین اساس می‌توانیم برای دو ساعتی که اوج ترافیک است، فروش ساعتی صندلی‌های اتوبوس را انجام دهیم.به عنوان مثال مسافرین می‌توانند از ساعات ۷ تا ۷:۱۰ از این طریق یک صندلی برای خود خریداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین