کد خبر: ۶۲۵۵۶۵
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
اعضای هیات مدیره استقلال به خانه استراماچونی رفتند

پشت‌پرده فسخ قرارداد استراماچونی با استقلال؛ مرد ایتالیایی به پولشویی متهم شد!

آندره آ استراماچونی با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود به طور یک‌طرفه قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کردند. استراماچونی با تشکر از هواداران تیم استقلال ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با کسب نتایج خوب هم‌چنان به پیش‌روی خود ادامه دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال استعفای خود را رسمی اعلام کرده و یکی از ناراحتی‌های این مربی این بوده که واریزی‌های مدیران استقلال به حساب او باعث شده تا دولت ایتالیا به این موضوع ورود کند و استرا را متهم به پولشویی کند و به نوعی فرار از مالیات برای او در نظر گرفته شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ از طرفی شنیده می‌شود چند روز پیش هم استراماچونی با فتحی دعوا کرده و خبر‌ها از این حکایت دارد که این مربی فسخ قرارداد خود را به صورت یک طرفه از سوی وکیلش انجام داده است و استقلالی‌ها راه دیگری ندارند.

پشت‌پرده فسخ قرارداد استراماچونی با استقلال

به نوشته باشگاه خبرنگاران؛ مدیران استقلال هم اکنون تشکیل جلسه دادند و به دنبال این هستند تا استراماچونی را برای ماندن راضی کنند و تا فردا پول او را به حساب بریزند و در این میان هم بحث حضورش در استقلال از سوی برخی اعضا مطرح می‌شود، اما همچنان چیزی مشخص نیست.

ماجرا چیست؟

خبرآنلاین نیز در همین باره نوشته است: چیزی که باعث شد این مربی ایتالیایی قید حضور در ایران را بزند، اتهام پولشویی به این مربی است. او برای اینکه دستمزدش را از استقلال بگیرد، با مشکلات ناشی از تحریم‌ها مواجه بود و استقلالی‌ها برای اینکه تحریم‌ها را دور بزنند، توسط خلیل‌زاده عضو هیات مدیره باشگاه، دستمزد استراماچونی را به حساب او واریز می‌کردند. مشکل این واریزها این بوده که در هر قسط، رقم کمی در حد 5 هزار دلار یا حتی کمتر، به حساب استراماچونی واریز می‌شده است؛ آن هم از جانب صرافی‌ها و از طرف مبدا نامشخص.

اعضای هیات مدیره استقلال به خانه استراماچونی رفتند

خبرگزاری ایلنا نیز نوشته است: اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به همراه امیرحسین فتحی برای دیدار با آندره آ استراماچونی محل اردوی آبی پوشان را ترک کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال و اعضای هیات مدیره از ساعاتی پیش در محل اردوی آبی پوشان پیش از بازی هفته چهاردهم مقابل پیکان تهران حاضر شده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
2
21
شمارا بمقدسانتان به مخالفان FATFتوضیح دهید هموطنانتان را در دنیا گرفتار کرده اید تمامی نقل و انتقالات پولی ایرانیان را به عملی مجرمانه تبدیل کرده اید چگونه انتظار دارید که پول صادرات بر گردد در حالیکه صادر کننده نمینواند پولش را به شبکه بانکی بسپارد صراف در این میان مجرم است اگر ارز صادر کننده را در ایران معادلش ریال پرداخت کند چون کارش پولشوئی است کمیسیون زیادی هم طلب میکند .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
10
7
جای سوال اینجاست چرا این مشکلات گریبان تیم محبوب وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال یعنی پرسپولیس را نمی گیرد و برای نجات این تیم فدراسیون با برانکو مربی اخراجی یکی از تیم های عربستانی برای هدایت تیم ملی وارد مذاکره می شود تا از این طریق بتواند بدهی پرسپولیس را نیز به بهانه تیم ملی پرداخت کند واقعا متاسفم
پاسخ ها
Saeidr61
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
داداش خوابی یا خودت رو به خواب زدی؟؟ برانکو یازده ماه حقوق رو بهش ندادن تا خودش مجبور بشه بره! حیف وقت که صرف جوابدهی به شما بشه.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
سید جان این چه تحلیلی هست که شما انجام می دید؟این مشکلات برای پرسپولیس هم هست.اونها
هم پول کالدرون رو ندان.بعدش هم برانکو 7 تا جام برای پرسپولیس آوره ،چرا نباید پولش رو پرداخت کنن؟حتما باید برن به فیفا شکایت کنن تا پولشون رو بگیرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
1
16
خدایا ما کی می تونیم با دنیا تعامل داشته باشیم؟
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
اونوقت الان برای چی تو ایران
علی تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
5
4
هوادران پرسپولیس سه برابر هواداران استقلال هستند واین در تمام نظر سنجیها اثبات شده واینکه پرسپولیس تیمی مردمیه ومدیریت خلاق داره واین دلیلی نمیباشد که ما در زمانی که مدیرانی بی کفایت داشتیم ودر قعر جدول دست وپا میزدیم الان جوابگوی مشکلات ریز ودرشت مدیران وکادر فنی استقلالیها باشیم.هواداران استقلال زمانیکه به سرمربی نام آورش امیر قلعه نوعی در بازی تراکتور واستقلال فحاشی های فراوان وریز ودرشت کردند امیرخان همانروز از استقلالی بودنش توبه کرد.همانطوریکه با ناصرخان حجازی عمل کردند وخیلی از اسطوره های استقلال والان با زرینچه ومجیدی.
Fateme
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
1
1
چ ربطی داره؟کی از شما خواست جوابگو باشی؟
محزون
|
Australia
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
این تیم کجایش اسقلال دارد که فقط لغط اسقلال رایدک می کشد سی چهل میلیون طرفدار 20 نفر تیم را قبول دارند ولی ان 20نفر زیر فرمان هیچ ایرانی قرار نمیگیرد.مربیان ایرانی چه عیبی دارند که تیم ننگ وابستگی به مربیان خارجی را پیشانی بند خود کرده اند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین