کد خبر: ۶۲۵۶۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

انتشار تصاویر خصوصی دختر ۲۵ ساله به‌خاطر شنیدن جواب رد در خواستگاری!

رئیس‌پلیس فتای استان ایلام با اشاره به شناسایی عامل انتشار عکس‌های خصوصی در یک پرونده، به شهروندان توصیه کرد: فیلم‌ها و تصاویر خصوصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید چراکه در صورت دسترسی افراد فرصت‌طلب امکان سوءاستفاده از آن‌ها وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی جمالی در‌این‌باره گفت: در پی مراجعه دختر ۲۵ساله ایلامی به پلیس و طرح شکایت با این موضوع که از طرف شخص یا اشخاصی در شبکه‌های اجتماعی برای وی مزاحمت ایجاد و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی شده است، پرونده‌ای تشکیل شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از اخذ اظهارات اولیه از شاکی، با هماهنگی مراجع قضائی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا موفق شدند با انجام یک عملیات سایبری و اقدامات فنی و تخصصی متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

انتشار تصاویر خصوصی دختر ۲۵ ساله به‌خاطر شنیدن جواب رد در خواستگاری!

این مقام مسئول بیان کرد: متهم پرونده که خواستگار سابق شاکی بود، در مدتی که به بهانه ازدواج با وی ارتباط داشت، با جلب اعتماد او به تصاویر و فیلم‌های خصوصی شاکی دسترسی پیدا کرد و پس از اینکه از طرف خانواده شاکی با ازدواج آن‌ها مخالفت شد، برای تسویه‌حساب شخصی اقدام به تهدید انتشار تصاویر خصوصی کرد.

رئیس پلیس فتای ایلام با اعلام اینکه متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی داده شد، به شهروندان توصیه کرد: فیلم‌ها و تصاویر خصوصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید چراکه در صورت دسترسی افراد فرصت‌طلب امکان سوء‌استفاده از آن‌ها وجود دارد.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
1
تصاویر خصوصی دست خواستگار غریبه چیکار میکنه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین