کد خبر: ۶۲۶۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹

لیگ قهرمانان اروپا؛ آتالانتا با معجزه راهی مرحله حذفی شد

تیم فوتبال آتالانتا ایتالیا که با کسب چهار امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت با پیروزی برابر شاختار دونتسک اوکراین راهی مرحله حذفی این رقابت ها شد.
آفتاب‌‌نیوز :

بازیکنان تیم شاختار امشب و در جریان هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه «متالیست» شهر خارکوف اوکراین میزبان این تیم ایتالیایی بودند و با نتیجه ۳ بر صفر مقابل این تیم شکست خورده و جایگاه خود درجدول رده بندی را به حریف تقدیم کردند.

بدین ترتیب آتالانتا که تا پیش از این کمتر کارشناسی به صعودش از این گروه امیدوار بود به عنوان تیم دوم گروه سوم پس از منچستر سیتی راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.

لیگ قهرمانان اروپا؛ آتالانتا با معجزه راهی مرحله حذفی شد

«تیموتی کاستاگنه» دردقیقه ۶۶، «ماریو پاسالیچ» دردقیقه ۸۰ و «رابین» در دقیقه ۴+۹۰ گل های آتالانتا را در این دیدار درون دروازه حریف جای داده و سه امتیاز آن را به حساب تیم خود گذاشتند.

آتالانتا با این پیروزی ۷ امتیازی شده و درجایگاه دوم ایستاد و شاختار به رده سوم جدول این گروه سقوط کرد.

در دیگر دیدار این گروه تیم منچسترسیتی با نتیجه ۴ بر یک تیم دیناموزاگرب را درخانه مغلوب کرد.

سیتی زن ها که پیش از این صعود خود به مرحله بعدی این رقابت ها را قطعی کرده بودند دراین دیدار تشریفاتی ابتدا از حریف عقب افتادند اما درادامه به خود آمده و از حیثیت فوتبال خود دفاع و با گلباران کردن دروازه حریف به یک پیروزی شیرین دیگر در این مسابقات دست یافتند.

«گابریل ژسوس» مهاجم ملی پوش برزیلی سیتیزن ها در این دیدار عملکرد فوق العاده ای داشت و با هت تریک دردقایق ۳۴،۵۰ و ۵۴ موفق به گلزنی شد گل چهارم آبی آسمانی ها را نیز «فیلیپ فودن» دردقیقه ۸۴ به ثمر رساند.

تنها گل تیم دینامو را «اولمو» دردقیقه ۱۰ درون دروازه سیتی زن ها جای داد.

بنابراین تیم های منچسترسیتی و آتالانتا با قرار گرفتن درجایگاه اول و دوم جدول گروه سوم به مرحله حذفی این رقابت ها راه یافتند.

جدول رده بندی گروه سوم:

۱- منچسترسیتی/ ۶ بازی/ ۱۴ امتیاز(صعود به مرحله حذفی


۲- آتالانتا/ ۶ بازی/ ۷ امتیاز (صعود به مرحله حذفی)


۳- دیناموزاگرب / ۶ بازی/ ۶ امتیاز(حضور در لیگ اروپا)


۴- شاختاردونتسک / ۶ بازی / ۵ امتیاز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین