کد خبر: ۶۲۶۲۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
سردار سلامی گفته "تا پیروزی فاصله‌ای نداریم، به خیمه دشمن نزدیکیم"

فرمانده سپاه: مردم رهبری را مانند نگین در حلقه انگشتری مهر خود می‌گیرند/اگر دشمنان دست از شیطنت برندارند، منافعشان را به آتش می‌کشیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاموش کردن فتنه‌ها سند وفاداری مردم است، گفت: به دشمنان می‌گوییم اگر دست از شیطنت برندارند منافعشان را به آتش می‌کشیم.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست صمیمی با رزمندگان، بسیجیان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار کرد: رزمندگان امنیت این سرزمین نشانه‌های بصیرت و سمبل غیرت و برپا نگه‌دارنده قائم‌های نظام هستند و نمی‌گذارند پرچم امامت و ولایت بر زمین افتد.

وی افزود: امروز دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و دیدار با جانبازان که استوانه‌های محکم صبر هستند را شعف فضیلت و عنایت از طرف خداوند می‌دانم که امروز امکان تشرف نزد خانواده‌های معظم شهدا را پیدا کردیم.

فرمانده سپاه: مردم رهبری را مانند نگین در حلقه انگشتری مهر خود می‌گیرند/اگر دشمنان دست از شیطنت برندارند، منافعشان را به آتش می‌کشیم

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر همین اندازه جمعیت در کنار ائمه اطهار بودند آن ماجراهای غم‌انگیز هرگز در صدر اسلام به وقوع نمی‌پیوست، گفت: حضور شما در این فضا یک جهاد بزرگ است زیرا وقتی شما هستید دشمن می‌هراسد و دور می‌شود. این ۴۱ سال به قوت حضور شما که الهام‌یافته از تبعیت ولی امر مسلمین است هر فتنه و جنگی سرد و خاموش شد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن که می‌فرماید اگر غافل شوید دشمن هجوم می‌آورد، ادامه داد: بیداری و ایستادگی در برابر دشمن رمز عزت، جاودانگی و بقای ما است، شما آرامش‌بخش مردم و ناامیدکننده دشمن هستید که برای این ملت عزت، سرافرازی، امنیت و آرامش می‌آورید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده است گفت: هیچ کشوری به‌اندازه ایران در طول تاریخ بشر و در روی کره خاکی در معرض تهاجمات سنگین شیاطین بزرگ و کوچک نبوده است اما ملت ایران با ایستادگی خود و با شرف و آبرومندی از همه مشکلات عبور کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه مردم ایران در شکستن دشمن و ناکار کردن آن‌ها هنرمند هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب در میدان نبرد جهانی شجاعانه ایستاده و مردم ایشان را مانند نگین در حلقه انگشتری مهر خود می‌گیرند و با هم قله‌ها را فتح می‌کنند. تا پیروزی فاصله‌ای نداریم، به خیمه دشمن نزدیک هستیم، آن‌ها در حال عقب‌نشینی هستند و در حین عقب‌نشینی این فتنه‌ها را به پا می‌کنند. دشمن فکر می‌کند با فشار اقتصادی می‌تواند ملت ایران را به تسلیم وا‌دارد اما هرچه بیشتر فشار وارد کند مردم مستحکم‌تر می‌ایستند.

سردار سلامی با بیان اینکه همه انبیا الهی آرزوی برقراری حکومت و نظام اسلامی را داشتند، اذعان کرد: امروز این آرزو تحقق‌یافته و همه‌جا پرچم عاشورا در اهتزاز است.

وی با بیان اینکه خاموش کردن فتنه‌ها سند وفاداری مردم است، خاطرنشان کرد: اگر دشمنان دست از شیطنت برندارند منافعشان را به آتش می‌کشیم و به آن‌ها می‌گوییم که شما را تعقیب می‌کنیم، می‌یابیم و انتقام می‌گیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
8
سردار جون من گرسنه ام/پدر و مادرم بيمار هستند/
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
9
مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
6
....اگر منظور رعایت ادب واحترام بزرگان است که انهم راه و رسم خودشو داره.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین