کد خبر: ۶۲۶۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

میوه شب یلدا تامین است/ انار و هندوانه گران نمی‌شود

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه مشکلی در زمینه تامین میوه شب یلدا نداریم، گفت: ممکن است تنها در برخی از اقلام با نوسان قیمتی مواجه شویم که به طور کل این نوسان قابل توجه نیست.
میوه شب یلدا تامین است/ انار و هندوانه گران نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

اسدالله کارگر در پاسخ به این سوال که آیا کمبودی در زمینه تامین میوه شب یلدا وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته سال پربرکتی بوده و فراوانی نیز بسیار است و تاکنون مشکلی در زمینه تامین میوه نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه جز میوه‌های موز و آناناس و انبه، به واردات وابسته نیستم و قیمت این میوه‌ها نیز خیلی متغییر نیستند و با نوسان کمی بالا و پایین می‌شود، خاطرنشان کرد: به‌طور کل قیمت میوه‌ها امسال مناسب است و فقط ممکن است در برخی اقلام نوسان داشته باشیم. البته کمبودی وجود ندارد و شاید تنها این نوسانات مرتبط به هزینه ایاب و ذهاب در روزهای نزدیک به شب یلدا باشد، که به طور کل قابل توجه نیست.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اضافه کرد: اگر در روزهای منتهی به شب یلدا در میدان مرکزی عرضه میوه زیاد باشد، طبیعتا قیمت‌ها ارزان می‌شود؛ اما اگر عرضه کم باشد، قیمت‌ها نیز اندکی بالاتر خواهد رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد که در خصوص میوه‌های انار و سیب و هندوانه با تغییر قیمتی مواجه نخواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
تفسير جملات .....
انار و هندوانه نه فقط گران مي شوند بلكه كمياب هم خواهند شد و طبق معمول هم مسئولين خواهند گفت بدليل سردي هوا، تردد سخت خودروها، آلودگي هوا، شييبدار بودن زمين هاي تردد كاميونها؛ تحريم هاي طالمانه كنترل قيمت ها ممكن نشد ولي قول مي دهيم كه از هفته دوم دي ماه كاهش قيمت هندوانه را شاهد باشيم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین