کد خبر: ۶۲۶۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

کشف 1.8 تُن انواع مواد مخدر در کرمانشاه/ رشد 39 درصدی کشفیات

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف یک تُن و 795 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان در هشت ماه سپری شده از سال خبر داد.
کشف 1.8 تُن انواع مواد مخدر در کرمانشاه/ رشد 39 درصدی کشفیات
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک تُن و 288 کیلو بوده، 39 درصد رشد نشان می‌دهد.

دلیری همچنین از دستگیری 4900 نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر شامل قاچاقچی، خرده فروش، مصرف کننده و ... تا پایان آبان ماه امسال خبر داد و گفت: این تعداد دستگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل که 4753 نفر بوده، سه درصد رشد نشان می‌دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با اعلام شماره تماس 128 از شهروندان خواست هرگونه اطلاعی از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر دارند را به پلیس گزارش کنند.

کشف 105 کیلوگرم "تریاک" با همکاری پلیس کرمانشاه، لرستان و البرز

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه از کشف 105 کیلوگرم تریاک طی 2 عملیات با همکاری مشترک پلیس کرمانشاه با ماموران استانهای لرستان و البرز خبر داد.

وی گفت: در عملیات نخست و پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استانهای غربی کشور به سمت کرمانشاه را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، خودروی پژو 405 فرد قاچاقچی شناسایی و ماموران در فرصت مناسب نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

دلیری ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 100 کیلوگرم تریاک کشف و راننده نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه تصریح کرد: در عملیات دوم نیز با همکاری ماموران البرز پنج کیلوگرم تریاک کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر هم دستگیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین