کد خبر: ۶۲۷۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

کیهان: ​​​​​​​این‌بار، جای رای به لیست اصلاح‌طلبان درخت می‌کاریم!

"جالب آنکه همزمان جوان‌ترین عضو شورای شهر، یک همایش جالب توجه به مناسبت بزرگداشت مرحوم ناصر حجازی در سالگرد تولد هفتاد سالگی ایشان ترتیب داده و خیابانی نیز به نام ایشان نام‌گذاری شد. تنها کار مثبتی که افکار عمومی از اعضای شورای شهر پنجم سراغ دارند؛ نام‌گذاری خیابان و مراسم‌های فانتزی و خوش عنوان!"
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان نوشت: یک سایت اصلاح‌طلب با انتقاد از سوءمدیریت شهرداری و شورای شهر، از رئیس شورا خواست به بازی با کلمات پایان دهد و به مسئولیت خود عمل کند.

خردادنیوز می‌نویسد: محسن هاشمی رفسنجانی منتخب اول مردم تهران در انتخابات شورای شهر در اردیبهشت ماه سال 96 و رئیس شورای شهر پنجم در توئیتر سکوت خود نسبت به آلودگی هوای وحشتناک چند روز اخیر را شکست و یک راه‌حل جالب توجه برای حل موضوع ارائه داد، پیشنهاد کاشت درخت به جای اهل سیاست برای خوب شدن هوا!

کیهان: ​​​​​​​این‌بار، جای رای به لیست اصلاح‌طلبان درخت می‌کاریم!

وقتی عموم مردم تهران در یک مشارکت خیره‌کننده و بی‌سابقه کلیه افراد حاضر در لیست امید را راهی ساختمان بهشت کردند امیدشان آن بود شاهد کارآمدی و بهبود شرایط باشند. آنان می‌دانستند که دولت‌ها در پرداخت یارانه حمل و نقل عمومی اهمال کردند، آنان می‌دانستند که مدیریت درست شهری با ویترین‌سازی و بزک شهری صرف فرق می‌کند، آنان با قیافه و چهره قالیباف که هم سفید بود و هم بور مشکلی نداشتند، قالیباف هم حداقل در اقدامات روبنایی کارنامه بدی نداشت اما مردم چیزی فراتر از این ظواهر می‌خواستند،‌ حالا آقای محسن هاشمی و دوستان باید بیایند و بگویند که در این مدت چه کرده‌اند؟ همین که توئیت بنویسند و در قامت یک شهروند منتقد متلک‌ بارِ سیاسیون کنند که دوای درد مردم و آلودگی هوا نخواهد شد.

جالب آنکه همزمان جوان‌ترین عضو شورای شهر، یک همایش جالب توجه به مناسبت بزرگداشت مرحوم ناصر حجازی در سالگرد تولد هفتاد سالگی ایشان ترتیب داده و خیابانی نیز به نام ایشان نام‌گذاری شد. تنها کار مثبتی که افکار عمومی از اعضای شورای شهر پنجم سراغ دارند؛ نام‌گذاری خیابان و مراسم‌های فانتزی و خوش عنوان!

آقای هاشمی رسما با این توئیت خود هرگونه مسئولیت در قبال وضعیت بغرنج آلودگی هوا را از خود سلب کرده و در مقام یک شهروند خوش‌ذوق از این شعر مشهور در افواه عمومی برای انتقاد از مقامات دولتی بهره گرفته‌اند. باشد ایرادی ندارد ما هم به تأسی از این اقدام هنرمندانه و خردمندانه و مسئولیت‌پذیرانه ایشان عزم جزم کرده و بار دیگر با احساس تکلیف بر روی شانه‌های نحیف پا به وادی انتخابات گذاشتند از خجالت آن گرامی به درآمده و به جای ایشان به درخت رای می‌دهیم! جالب آنکه این بزرگوار با این کارنامه درخشان گویا بدش هم نمی‌آید که مردم را از توانمندی‌های بی‌دریغ خود محروم کند و حداقل نزدیکان سیاسی ایشان زمزمه‌هایی از کاندیداتوری وی برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌سازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین