کد خبر: ۶۲۷۵۲۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

کالدرون: باید بپرسید چرا ترابی در تیم من اینطور شده/ درباره مسائل فردی حرف نمی‌زنم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش شایسته پیروزی برابر پارس جنوبی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: از کسب این سه امتیاز واقعا خوشحالم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بر سختی‌ها، مشکلات، وقت‌کشی‌ها و بر تیم حریف غلبه کردیم و شایسته سه امتیاز این بازی بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم برانکو تنوع تاکتیکی بیشتری داشت و اینکه وابستگی تیم او به مهدی ترابی خطرناک نیست، گفت: یک مقدار درباره فوتبال توضیح می‌دهم تا متوجه شوید. سوال باید اینطور باشد که چرا مهدی ترابی در تیم کالدرون اینطور شده است. در فوتبال هجومی که ما بازی می‌کنیم باید مقداری سوال را درست کنید. این موضوع لیاقت تیم و کار مربی را نشان می‌دهد. مطمئنا ترابی تنهایی نمی‌تواند کاری کند و این موضوع با همکاری هم تیمی‌های او است. او سال گذشته تا این حد گل نمی‌زد.

کالدرون: باید بپرسید چرا ترابی در تیم من اینطور شده/ درباره مسائل فردی حرف نمی‌زنم

وی درباره خروج امید عالیشاه از ترکیب این تیم و احتمال پیوستن به سپاهان اظهار کرد: به مسئال فردی توجهی ندارم. من مربی یک تیم هستم. برای من تیم از همه چیز مهم تر است. دوست ندارم درباره مسائل فردی صحبت کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه زمانی هواداران فوتبال زیبایی از تیمش خواهند دید و تا کی پرسپولیس بد بازی خواهد کرد و به پیروزی خواهد رسید، تاکید کرد: با نظر شما موافق نیستم.

او درباره برنامه باشگاه برای جذب بازیکن نیز گفت که فعلا برنامه‌ای ندارند و روی بازی‌های خود تمرکز کرده‌اند.

کالدرون در واکنش به اینکه داور این سه امتیاز را به تیمش داد گفت: درباره این سوال نظری ندارم.

در ادامه خبرنگاران به کالدرون اعتراض کردند که چرا او به سوالات پاسخ نمی‌دهد و مدیر رسانه‌ای این تیم گفت که کالدرون به سوالات جابندارانه پاسخ نمی‌دهد و فقط به سوالات احترام می‌گذارد.

کالدرون در واکنش به اینکه این پرسپولیس نسبت به سال گذشته ضعیف است، گفت: اگر ما بد بازی می‌کنیم چرا نسبت به سال‌های قبل بردهای بیشتری کسب کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین