کد خبر: ۶۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

موسوی: پمپئو تفکرات سازمان جهنمی CIA را به میدان دیپلماسی آورده است

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به سخنان وزیر خارجه آمریکا گفت: او که تفکرات یک سازمان جهنمی، فریبکار و برانداز ( CIA ) را به میدان دیپلماسی به عنوان یک حوزه متمدنانه آورده در حد و اندازه هیچ وزیر خارجه‌ای در جهان نیست و جایگاهی در این حوزه ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تازه ترین اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت: پمپئو که از ریاست یک سازمان جهنمی، فریبکار ، برانداز و شکنجه گر به وزارت خارجه آمریکا آمده و تفکرات جهنمی خود را به میدان دیپلماسی بعنوان یک حوزه متمدنانه منتقل کرده است در حد و اندازه هیچ وزیر خارجه ای در جهان نبوده و جایگاهی در این حوزه ندارد.

موسوی: پمپئو تفکرات سازمان جهنمی CIA را به میدان دیپلماسی آورده است

موسوی افزود: وزرای امور خارجه معمولا منادی صلح، آشتی، گفتگو و احترام هستند در حالیکه آقای پمپئو بلندگوی قلدری، فریبکاری، تحقیر و توهین با زبان خشم، پرخاشگری، جهل و افراط است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت سخنان پومپئو یادآوری کرد آنها با این روش‌ها راه بجایی نخواهند برد چونانکه تاکنون نیز جز یک دیپلماسی و سیاست خارجی ناکارآمد، متوهم، مشوّش، ایستا و زور گو تصویر دیگری را به مردم و نخبگان آمریکا و جهان ارزانی نداشته‌اند.

وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری درخصوص اوضاع حقوق بشر در ایران ادعاهای مختلفی را علیه کشورمان مطرح کرد و گفت که آمریکا ار ورود مسئولان ایرانی و خانواده‌هایشان به ایالات متحده جلوگیری می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین