کد خبر: ۶۲۷۹۲۰
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

حمله تند بازیگر بازیگر «پدرخوانده» به ترامپ / احمق بود، الان هم احمق است

بازیگر سرشناس هالیوودی در نشستی با مایکل مور از ترامپ گفت و جمهوری‌خواهان مدافع وی را سرزنش کرد.
حمله تند بازیگر بازیگر «پدرخوانده» به ترامپ / احمق بود، الان هم احمق است
آفتاب‌‌نیوز :

رابرت دنیرو که در نشست پادکستی با مایکل مور شرکت کرده بود گفت یک روز پس از اینکه ترامپ به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد، سعی کرد تا به او شانسی برای اثبات خودش بدهد اما به این نتیجه رسید که او هیچ ویژگی مثبتی برای ارائه ندارد.

مور که از دنیرو درباره اوضاع سیاسی فعلی پرسید ابتدا خطاب به شنوندگان گفت آنچه می‌شنوید کاملاً بدون سانسور و بدون فیلتر پخش می‌شود. وی بعد گفت: شما، من و هر کسی که دارد به این مطلب گوش می‌کند در یک دوران عجیب زندگی می‌کنیم. فکر می‌کنم همین الان در این کشور ضعف وجود دارد. سطحی از ناامیدی در مردم مشاهده می‌شود. تا حالا آن را ندیده یا حس نکرده‌اید؟ حتماً متوجه آن شده‌اید.

دنیرو در پاسخ عنوان کرد: به نظر من با این دولت، با این رئیس جمهور، به نوعی در یک رابطه سوء‌استفاده‌گرانه هستی. نمی‌دانی دارد چه اتفاقی می‌افتد. احساس امنیت نمی‌کنی، رئیس جمهور شبیه یک دیوانه است و هیچ کاری نمی‌کند که ما بتوانیم به آن اعتماد کنیم یا حتی فکر کنیم نیت خوبی دارد. او هیچ نیت خوبی ندارد. وظیفه یک نفر به عنوان رئیس جمهور این است که کاری کند که مردم حسی خوب و مثبت داشته باشند. حتی بخواهم روشن‌تر بگویم مسئولیت یک رئیس جمهور این است. اما او هیچکدام از این‌ها را ندارد و همه ما هم می‌دانیم.

وی گفت قبلاً هم نمی‌خواست هیچ ارتباطی با ترامپ در نیویورک داشته باشد، و افزود: او آن موقع یک احمق بود، حالا هم یک احمق است؛ با این تفاوت که حالا بدتر هم شده است.

بازیگر «ایرلندی» افزود: من حتی پیش خودم در روز پس از انتخابات گفتم باید یک شانس به او داد و به برنامه زنده جیمی کیمل رفتم و گفتم: ببین به او یک شانس می‌دهم، امیدوارم اشتباه کنم؛ اما هیچ چیزی درباره این آدم وجود ندارد که بتوانی فکر کنی بتواند جلوتر برود. هیچی.

دنیرو در ادامه یادآور شد که نمی‌تواند جمهوری‌خواهان را درک کند که با ترامپ در یک خط قرار گرفته‌اند و این موقعیت را یک وضعیت ننگ‌آور خواند و افزود: این وضعیت بیشتر از بی‌آبرویی است، ننگ بر همه آنها.

وی تکرار کرد: شرم بر همه آنها.

مور در ادامه عنوان کرد که منظور دنیرو بیش از ۲۰۰ جمهوری‌خواهی است که در کنگره به حمایت از ترامپ ادامه می‌دهند و با او در نظراتش شریک می‌شوند.

دنیرو در ادامه گفت دارد کتاب «ناشناس» را می‌خواند و در این کتاب نویسنده به روانشناسی «ذهنیت گله» می‌پردازد و مردمی که اجازه می‌دهند رهبران آنها را به صورت گروه‌های بزرگ هدایت کنند.

وی افزود: این می‌تواند درس خوبی درباره طبیعت بشری باشد، ولی ترسناک است.

مور در ادامه متذکر شد: هیچ توضیحی برای این کار وجود ندارد و دنیرو هم در پاسخ گفت: از نظر من آنها همه منطق خود را از دست داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین