کد خبر: ۶۲۸۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

دلار در مرز ۱۳ هزار تومان/ یورو ۱۴.۲۵۰ تومان شد

قیمت دلار امروز در حالی در صرافی‌های بانکی بدون تغییر و در آستانه کانال ۱۳ هزار تومان باقی ماند که قیمت در بازار آزاد همچنان در کانال سیزده هزار تومان قرار دارد.
دلار در مرز ۱۳ هزار تومان/ یورو ۱۴.۲۵۰ تومان شد
آفتاب‌‌نیوز :

هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به نرخ ۱۲ هزار و ۹۸۰ تومان فروخته می‌شود.با این حال نرخ دلار در بازار آزاد نزدیک به ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان است.

محدوده فروش هر چند به مرز حمایتی نزدیک است اما از این محدوده عبور نکرده و تلاش دلالان بازار ارز برای نزدیکی به قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان بی ثمر بود. بر اساس این گزارش هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت ۱۲ هزار و ۸۸۰ تومان خریداری می‌شود.

قیمت پیشنهادی صرافان غیربانکی نیز برای خرید دلار کمتر از این رقم است و اغلب دلالان دلار را به قیمت‌هایی نزدیک به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند.

برخی فعالان اقتصادی معتقدند جولان شایعات در بازار در خصوص قرارگیری ایران در لیست سیاه اف‌ای‌تی‌اف از یک سو و همچنین همزمانی این اتفاق با فرارسیدن موعد تسویه‌های بین المللی عامل نوسان در بازار ارز است. بازار ارز پس از سهمیه بندی بنزین وارد فاز نوسانی شده است و این وضعیت هنوز ادامه دارد.

بر اساس این گزارش قیمت هر یورو نیز بدون تغییر در صرافی‌های بانکی ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان بود که نسبت به امروز تغییر چندانی ندارد. قیمت خرید هر یورو در صرافی های بانکی نیز ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین