کد خبر: ۶۲۸۵۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲

ماجرای عکس پرچم آمریکا و انگلیس در رژه پلیس ایران چه بود؟+تصاویر

چهل و دومین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین صبح امروز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا و جمعی دیگر از روسا و فرماندهان برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :

در این مراسم دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با انجام حرکات نمایشی، ورزشی و رزمی آخرین توانمندی خود را به نمایش گذاشتند. یکی از حرکات نمایشی که در مراسم رژه امروز صبح خبرساز شد، نمایشی بود که دانشجویان با پرچم آمریکا، انگلیس و ستاره داوود که نشان از رژیم صهیونیستی است به مرحله اجرا گذاشتند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ خبرگزاری فارس در این‌باره نوشته است: در نمایش دانشجویان در وسط تصویر نقشه ایران وجود دارد و در طرفین پرچم انگلیس، پرچم آمریکا و ستاره داوود است.

ماجرای عکس پرچم آمریکا در رژه پلیس ایران چه بود؟+تصاویر

در ادامه دانشجویان با فلش هایی حرکت نمادهای استکبار را به سمت ایران به تصویر می کشند. دانشجویان در تلاشند این تصویر را به مخاطب منتقل کنند که استکبار در حال حمله و گسترش به سمت ایران است اما وقتی به جداره کشور ایران می‌رسند با مقاومت موجود در ایران مواجه شده و از حرکت باز می مانند؛ در ادامه نیز عقب‌گرد، برگشت و از هم متلاشی شدن پرچم های استکبار جهانی را به نمایش می گذارند. در ادامه دانشجویان گسترش نقشه ایران را نشان می دهند که در اصل نمایشی از گسترش فرهنگ مقاومت ایران به سایر کشورهای خاورمیانه و رواج استقلال و آزادی است؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که با مقاومت می توانیم بر استکبار غلبه کنیم. در واقع دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین تلاش داشتند با این نمایش فرمایش فرمانده کل قوا در باره مقاومت و غلبه بر استکبار جهانی را به نمایش بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
5
6
نه به اون آتیش زدن پرچمهاشون نه به این رو سر گذاشتناشون ؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ریحانه محمدقلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
سلام
لطفا حداقل متن و قضیه رو بخونید بعد نظر بدید این یک نمایش بود با سناریویی زیبا
صریح گفتنم که متوجه بشید خدایی نکرده سوء تفاهم پیش نیاد
آفرین به خلاقیتشون⚘
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
2
1
سلام
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین