کد خبر: ۶۲۸۶۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

دستگیری ۳ نفر از فعالان کانال " بازگشت شاهزاده" در قم/بازداشت چندین نفر در ماهشهر، تهران و لرستان

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت قم، شبکه سه نفره کانال ضد انقلاب "بازگشت شاهزاده" در قم شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار "عبدالرضا آقاخانی" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: سه نفر از عناصر و فعالان کانال ضد انقلاب "بازگشت شاهزاده " با نفوذ در یکی از دستگاه های دولتی استان علاوه بر فراهم کردن امکانات اغتشاش و تحریک تجمعات اعتراضی مردم، اقدام به شعارنویسی کرده و قصد موج‌سواری بر تجمعات اعتراض‌آمیز مردم را داشتند که با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت قم شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ فرمانده انتظامی استان قم افزود: از این شبکه بیش از ۳ هزار برچسب و ۲۰۰ عدد پلاکارد با محتوای نامطلوب و چند دستگاه رایانه و پرینتر کشف شد.

بازداشت ۳ نفر از فعالان کانال

بازداشت یک نفر به ظن ارتباط با شبکه ایران اینترنشنال در ماهشهر

همچنین حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی خوزستان روز چهارشنبه چهارم دی به خبرگزاری ایرنا گفته که "ماموران پلیس امنیت عمومی استان" یکی از "عناصر مرتبط با شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی" را در ماهشهر دستگیر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خوزستان علت این بازداشت را انتشار "اخبار دروغ در رسانه‌های معاند" و "دامن زدن به اغتشاشات اخیر در خوزستان" اعلام کرد و گفت: «در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فرد مورد نظر اخبار لحظه به لحظه تجمعات شهرستان ماهشهر را پوشش و به شکل دروغ برای این شبکه معاند ارسال می کرده است.»

دستگیری یک نفر در تهران

همچنین سرهنگ علی شاملو، اظهار کرد: با پشت سر گذاشتن غائله اغتشاشات اخیر، شناسایی و دستگیری عاملان و آشوبگران این حوادث در دستور کار مأموران قرار گرفت. مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های پلیسی، فردی که در تخریب اموال دولتی و سازمانی (خودرو گشت کلانتری) و شیشه‌های ساختمان برخی ادارات نقش عمده‌ای داشت را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این فرد در جریان اغتشاشات به همراه چند نفر دیگر از همدستانش در محدوده خیابان ولیعصر (عج) از تخریب کنندگان اصلی بوده و افراد را به تخریب اموال عمومی تحریک می‌کرد که بلافاصله از سوی مأموران شناسایی شد.

شاملو با بیان اینکه تلاش برای دستگیری این فرد به علت متواری شدنش ادامه داشت تا اینکه در بامداد روز چهارم دی ماه در مخفیگاهش دستگیر شد افزود: وی برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: متهم در جریان اغتشاشات اخیر خسارت‌های زیادی را به اماکن دولتی وارد آورده بود و نهایتاً با قرار میلیاردی روانه زندان شد. تلاش برای دستگیری سایر همدستانش همچنان ادامه دارد.

دستگیری ۴ نفر در دورود

فرمانده انتظامی لرستان نیز از دستگیری ۴ نفر در شهرستان دورود خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی ناآرامی‌های اخیر در آبان ماه ۹۸ به بهانه سهمیه‌بندی بنزین و سوءاستفاده برخی افراد فرصت‌طلب شناسایی و دستگیری عوامل در دستور کار پلیس قرار گرفت. مأموران انتظامی دورود در بررسی‌های به‌عمل‌آمده و با انجام اقدامات اطلاعاتی با هماهنگی مقام قضائی یک لیدر و ۳ نفر عوامل اصلی آشوب‌ها را در سطح شهرستان دستگیر کردند. دستگیرشدگان به جرم خود مبنی بر ترغیب شهروندان به اغتشاش و آشوب اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
0
8
اصن همه را دستگیر کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
0
8
همه مردم را بگیرید زندانی کنیدتاراحت شوید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین