کد خبر: ۶۲۸۸۸۰
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵

آندریانو گالیانی: «زلاتان» هم‌تیمی‌های تنبلش را به دیوار آویزان می‌کرد

مدیر اسبق باشگاه آ.ث میلان می‌گوید «زلاتان ابراهیموویچ» به هیچ وجه رفتار احمقانه را تحمل نمی‌کند به گونه‌ای که هرگز ندیده بازیکنی، یک بازیکن دیگر را به خاطر کم‌کاری به دیوار آویزان کند.
آفتاب‌‌نیوز :

زلاتان روز گذشته پس از هفت سال دوری از میلان، به طور رسمی بازگشت خود را به جمع روسونری اعلام کرد و گالیانی معتقد است که وی بزرگ‌ترین خرید میلانی‌ها است.

«آندریانو گالیانی» در این خصوص اظهار داشت: زلاتان به اندازه‌ای از لحاظ روانی قدرتمند است و کاریزما و اراده قوی دارد که همیشه می‌تواند، تعیین کننده باشد. در ۳۱ سالی که در میلان بودم، هرگز بازیکنی را ندیدم که به خاطر کم کاری بازیکنی دیگر، او را به دیوار آویزان کند.

آندریانو گالیانی: «زلاتان» هم‌تیمی‌های تنبلش را به دیوار آویزان می‌کرد

وی ادامه داد: جر و بحث‌های زیادی دیده‌ام اما اینکه کسی، دیگری را به دیوار میخ کند هرگز؛ ایبرا دقیقا همین‌طور است و اگر متوجه کم کاری بازیکنی شود، بار دیگر این کار را تکرار خواهد کرد.

گالیانی معتقد است با وجود اینکه زلاتان ۳۸ سال دارد اما همچنان می‌تواند تفاوت را رقم بزند.

وی افزود: زلاتان هوای تازه‌ای را به میلان می‌دمد؛ از لحاظ فنی یعنی تفاوت را رقم می‌زند. او از لحاظ قوای بدنی ویرانگر است و در عرض ۱۵ روز به بهترین شرایط خود می‌رسد و هم داخل و هم خارج از زمین تعیین کننده است.

گالیانی در بخشی از صحبت‌های خود به شوخی به داستان تلاش خود برای بردن زلاتان به تیم «سیلویو برلوسکونی» در سری c اشاره کرد و گفت: بله میخواستم او را به مونزا ببرم. با او تماس گرفتم تا ماجراجویی فوق العاده‌ای با هم داشته باشیم. او خندید و سپس متوجه شد که شوخی در کار نیست.

رییس میلان افزود: حالت جدی به خود گرفت و دعوت مرا رد و میلان را انتخاب کرد. او راه حلی را برگزید که در هر ۲ حالت برای من خوشایند بود. پیام من این است «خوش آمدی جنگجو.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین