کد خبر: ۶۲۸۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

آمار خیره کننده تراکتور با سرمربی گمنام

تراکتور با سرمربی موقتش توانسته در 4 بازی آخرش 4 برد و دوازده امتیاز کسب کرده و به رده سوم جدول رده بندی بازگشت.
آفتاب‌‌نیوز :

زمانی که مصطفی دنیزلی بعد از بازی شاهین بوشهر به خاطر ترسش از زلزله ایران تراکتور را ترک کرد این تیم شرایط خوبی نداشت. آن ها نود ارومیه را به سختی در ضربات پنالتی شکست داده و قبل از آن هم به سپاهان و استقلال رقیبانشان در صدر جدول باخته بودند.

بعد از جدایی سرمربی سرشناس ترک دربی تبریز را احد شیخ لاری سرپرست تیم به عنوان سرمربی موقت این تیم روی نیمکت نشست اما تراکتور در نهایت تعجب با دو گل شکست خورد تا کمی تغییرات به وجود بیاید. ساکت الهامی که در نیم فصل اول دستیار رسول خطیبی در ماشین سازی بود به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفت و نتایج خیره کننده ای را با این تیم رقم زد. تراکتور با او در 4 بازی 4 برد حیاتی به دست آورد و از رده نهم به رتبه سوم جایی که از همان ابتدای فصل انتظار می رفت رسید.

آمار خیره کننده تراکتور با سرمربی گمنام

الهامی در این چهار بازی ابتدا فولاد را در تبریز (1-0) برد و سپس اولین شکست نفت مسجد سلیمان را تا اینجای فصل رقم زد. تراکتور بعد از برد(1-0)برابر نفت مسجد سلیمان در یک بازی خانگی دیگر بازهم برنده شد. این تیم با سرمربی جدیدش شهرخودرو و یحیی گل محمدی را (3-1) شکست داد. آن ها در آخرین بازی نیم فصل اول این بار در یک بازی خارج از خانه برابر پیکان (3-2) برنده شدند تا آمار تراکتور با ساکت الهامی آماری فوق العاده باشد؛ 4 بازی و 12 امتیاز.

با توجه به اینکه تراکتور به عنوان یکی از متمول ترین و پرستاره ترین های لیگ برتر از ابتدا به دنبال جذب سرمربی نامدار بوده باید دید نتایج خوب ساکت الهامی چقدر می تواند مالکان باشگاه را به ادامه این همکاری تا پایان فصل مجاب کند. فعلا که الهامی دارد فینال هایش با تراکتور را یک به یک می برد و تیم به صدرجدول نزدیک شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین